- Hirdetés -

Ovisokat tanít energiatudatosságra az E.ON

|

Már óvodás kortól játszva tanítja a gyerekeket tudatos energiahasználatra és ismerteti meg az energia izgalmas világát az E.ON Hungária Csoport tanulási programja, az E.ON EnergiaKaland. A látványos külsővel és könnyebb navigációval felfrissített EnergiaKaland weboldal kiváló beszélgetésindító lehet gyermekes családok számára otthon, az óvoda- és iskolapedagógusokat pedig a különböző korcsoportok érdeklődés- és tudásszintjére megalkotott oktatócsomagok segítik.

A kisebbek szülői segítséggel, a nagyobbak önállóan, szórakozva fejleszthetik energiatudatosságukat, és ismerhetik meg a fenntartható energiahasználat és életmód alapjait a program gazdag tudásanyagán és kreatív feladatain keresztül, 5-től 18 éves korig

Óvodai és iskolai környezetben a pedagógusok munkáját ingyenesen letölthető kézikönyvek, óravázlatok és játékos feladatok segítik, az EnergiaKaland eddig közel 300 iskolában bizonyított

Mi az energia és miért kell rá vigyáznunk? Hogy kerül az áram a konnektorba? Mi az az üvegházhatás? Mit csinál egy transzformátor? Hogyan érint minket a klímaváltozás? Nukleáris-e a jövő? – a gyerekek telis-tele vannak kérdésekkel az energiával kapcsolatban, a válaszokért pedig elég a megújult, látványosabb dizájnba öltözött, könnyebb navigációval ellátott weboldalra, az EnergiaKalandra kattintani.

A tudástár célja, hogy modern és kreatív eszközökkel bővítse az 5-18 éves gyerekek energia- és környezettudatossággal kapcsolatos ismereteit. Érdemes az energiáról, annak felhasználásáról a gyerekekkel már egészen kicsi korban családi körben beszélgetéseket kezdeményezni, így segítve őket abban, hogy később felelősen és tudatosan döntsenek arról, hogyan használják a rendelkezésükre álló erőforrásokat. Az EnergiaKaland weboldal segítségével a szülők játszva bővíthetik gyermekük tudását energiatudatossági és fenntarthatósági ismeretekkel, a nagyobbak pedig egy okoseszközön egyedül is meg tudják oldani az itt elérhető kreatív feladatokat.

Az óvodásokhoz digitális képrejtvények, online memóriajátékok és modern mesék hozzák közelebb az energia világát, a kisiskolások interaktív térképen követhetik egy város energiafelhasználását vagy akár saját erőművet is építhetnek az online térben, de mindezt játékosan, kooperatív feladatokkal, széles körű rálátást szerezve a témára. A középiskolás korosztály fajsúlyosabb témákat, az éghajlatváltozást, az üvegházhatást, a jövő energiaforrásait ismerheti meg, az energia előállításával, elosztásával és felhasználásával kapcsolatos feladatokban pedig önálló, virtuális döntéseket is hozhatnak, és szembesülhetnek ezek hatásaival is.

Az E.ON 15 éve, 2008 óta segíti a szülőket és a pedagógusokat az energiatudatos nevelésben, az elmúlt időszakban közel 300 oktatási intézményben, több ezer kisebb és nagyobb gyerek vett részt az EnergiaKaland programokban, melyet az E.ON önkéntesei tartanak. Eddig több mint 160 E.ON-os munkatárs végezte el az energetikai tudásanyag átadásához szükséges alapképzést. Ők pszichológusoktól, tanároktól és sok éve energiakalandos képzést tartó előadótól kaptak plusz inspirációt, és közülük sokan ma már óvodákban, iskolákban és különböző rendezvényeken önkéntesként tartanak az energia világát bemutató interaktív órákat.

Az EnergiaKaland weboldal tudásanyaga bárki számára ingyenesen hozzáférhető, iskolai feldolgozása pedig egyszerű a szakértők által készített tanári kézikönyv, a részletes óravázlatok, és az egyes témákhoz kapcsolódó feladatok segítségével. Kisgyermekes szülőként, óvodapedagógusként, tanárként, de akár „nagytesóként” is érdemes az EnergiaKaland oldalra kattintani, családi programként vagy intézményi környezetben kipróbálni a játékos feladatokat a gyermekek energiatudatos, fenntartható szemléletének megalapozásához.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...