Az event részleg beindítása után júliustól PR-divízióval bővült az Artvertising felépítése, amelyet Jani Kinga senior PR tanácsadó irányít.
„A PR-kommunikációs részleg elindítása régi tervünk volt, a tulajdonosváltással párhuzamosan ezt is megvalósítottuk. Kingában megtaláltuk a szakembert, aki rendelkezik azokkal a képességekkel, illetve tapasztalattal, amely ennek a feladatnak a teljesítéséhez szükséges. Egyelőre meglévő ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatásainkat egészítjük ki PR-kommunikációval, alkalmazkodva az igényekhez, és természetesen nyitottak vagyunk az új megbízásokra is. A bővüléssel itt nem állunk le, a következő lépés a digitális média. A célunk az, hogy egy olyan piacvezető ernyő-ügynökség legyünk, amelyik iparágtól függetlenül, a legmagasabb szintű megoldást kínálja.” – fogalmazott Nagy Gergely, az Artvertising tulajdonos-igazgatója.
Az ArtvertisingPR tehát nem egy adott területre fókuszál, hanem a munkatársak széleskörű tapasztalatát kihasználva építkezik, teljesíti a megbízásokat. A PR részleg feladata lesz többek közt a kreatív sajtóesemények szervezése; szponzoráció és partnerségi jellegű együttműködések kialakítása; közösségi média management; az ügynökség sajtó és influencer kapcsolatainak erősítése, egy olyan prémium bázis létrehozása, amely hatékonyan, hitelesen használható az ügyfelek márkáinak kommunikációjában.
Jani Kinga közel 20 éve dolgozik a média-kommunikáció területén. FMCG; egészségügyi; utazás-turisztikai és építőipari cégek magyar, valamint nemzetközi kampányait koordinálta. Márkabevezetéshez, hírnévmenedzsmenthez és felsővezetői láthatóság felépítéséhez kapcsolódó projektekben is részt vett. Angol, francia és román nyelveken beszél.