
Két kategóriában is a dobogó legfelső fokára állhatott a Lounge Group az M- és Apex-listák díjátadóján. A cégcsoport PR divíziója, a Lounge Communication a hazai PR ügynökségek versenyében idén az első helyre került, a Lounge Event pedig megerősítette piacvezető pozícióját a BTL/Event Toplistán.
Az MVM Future Talks nagyszabású, nemzetközi online talk show, Budapest Airport „POV: Európa legjobb repülőtere”, illetve „Szállj munkába! 2024” kampánya – néhány azok közül, amelyek hazai és nemzetközi versenyeredményei alapján a Lounge Group PR divíziója, a Lounge Communication az első helyre került a legeredményesebb hazai ügynökségeknek fenntartott Apex PR Toplistán.
Ügyfelei közül a Budapest Airport az első, az MVM pedig a harmadik helyen végzett a PR-megbízói TOP10-ben.
„A PR-listán elért első hely az ügyfelekkel közös munka és közös gondolkodás eredménye. Hazai és nemzetközi szakmai pályázatokon 68 shortlistet összesen 35 díjra sikerült váltania a LoungeCommnak, meglehetősen nagy számban aranyra. A hazai ügynökségek közül ráadásul elsőként hoztuk el az amerikai International Business Awards, több mint két évtizede kiosztott Grand Stevie nagydíját – az MVM Future Talks, illetve a Budapest Airport: Európa legjobb repülőtere kampányokkal” – hangsúlyozta Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője.
A rendezvényes szakmai dobogó legfelső fokát többek között olyan eseményeknek köszönheti a cégcsoport, mint a többszörösen díjnyertes Szent István-napi tűzijáték, az atlétikai világbajnokság, az Olimpiai Kvalifikációs Sorozat, a Pápalátogatás és az Eurojackpot Szuperkoncert – amelyek a Lounge Event és a szintén a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group közös munkájának eredménye.
„Rendezvényeink sikere nem csupán a kreatív ötletek vagy a látványos megvalósítás kérdése, a végeredmény az összehangolt tervező, előkészítő és lebonyolító munka során alakul ki. Az események jellege határozza meg azt, hogy milyen formát, technikai megoldásokat és élményelemeket választunk, legyen szó országimázs-építésről, fenntarthatósági üzenetekről, vagy tömegeket megmozgató kulturális és sportélményekről. Az a szakmai elismerés, hogy ismét a toplista élén végeztünk, jól mutatja, hogy a munkáink, kreatív és innovatív megoldásaink figyelmet kapnak, de elsősorban az ügyfeleinkkel közösen és hosszú távon építkező stratégiai együttműködésnek köszönhető” – emelte ki Wolf Dia, a Lounge Event ügyvezetője.
Az ügynökségcsoport a HRPOWER TOP5 HR Toplistán a harmadik helyezést érte el, elsősorban a Magyar Postával közös „Postásnak lenni nem küzdősport!” és a Bolt Magyarország „Angol kategória” elnevezésű projekteknek köszönhetően. A rangsor vállalati mezőnyében ügyfele, a Magyar Posta is a TOP5-ben végzett, a negyedik helyet szerezve meg.
„A szakmai toplisták az elmúlt év versenyeinek eredményeit összesítik, így különösen büszkék vagyunk az idei helyezéseinkre. Nemcsak sikerült megerősíteni piacvezető pozíciónkat az Event rangsorban, hanem a PR Toplista élére is felértünk, a HR Toplistán pedig szintén kiemelkedő helyezést értünk el. Az elismerések azonban többet jelentenek puszta számoknál – számunkra a legfontosabb visszacsatolás az, hogy projektjeink kézzelfogható eredményeket hoznak ügyfeleink számára és hosszú távon is támogatják a sikerüket. Gratulálok nekik és minden kollégámnak az elért eredményekhez!” – mondta Balásy Gyula, a cégcsoport tulajdonosa.