PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup

A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert PR & Marketing | KRPR.hu-n keresztül teszi mindezt.

A 2025-ben indult Jójegy egy magyar fejlesztésű online oktatási platform, amely a megújult érettségi követelményekhez illeszkedő, digitális tananyagokat, animált videókat, gyakorlóteszteket és érettségi szimulációt kínál. Alapítói nemcsak startupperek, de a közel félmillió feliratkozóval rendelkező, népszerű Tízes Lista YouTube-csatorna alapítói is egyben. A startupjuk rövid idő alatt az egyik leggyorsabban növekvő hazai oktatási márkává vált: már minden 65. történelem érettségire készülő diák a Jójegyet választotta felkészüléséhez. Ráadásul mindezt kevesebb mint 3 hónap alatt elérték. A későbbiekben nemcsak a végzős, de a fiatalabb diákoknak is tanulástámogató lehetőségeket kínálhatnak, így a Jójegy több éven át komplex tananyagokkal támogathatják majd a diákok tanulmányait, egészen az érettségi letételéig.

„Károly Róbert egy olyan PR-szakember, akit amellett, hogy számos helyen jó szívvel ajánlottak, a rátermettsége, szakmai múltja és személye miatt is választottunk. Mindezek egyaránt megerősítettek minket abban, hogy ő a megfelelő választás a számunkra. Biztosak vagyunk benne, hogy az együttműködésünk hosszú távon segíti majd a Jójegy további fejlődését, valamint kommunikációs céljainak elérését” – mondta Mester Márk, a Jójegy Kft. társalapítója.

A startup társalapítója kiemelte, hogy a Jójegy célja a kezdetektől az, hogy a diákok számára a tanulás ne kényszer, hanem élmény legyen. Ehhez nemcsak modern tananyagokra, hanem hatékony kommunikációra is szükség van. Olyanra, ami képes eljuttatni az üzenetet a fiatalokhoz, szülőkhöz és tanárokhoz egyaránt. A partnerség éppen ezt a célt támogatja: a Jójegy a továbbiakban még szélesebb diákbázist szeretne elérni, miközben kommunikációjában a hitelesség, az értékteremtés és a fiatalok tanulási motivációjának erősítése kerülhet előtérbe.

„A Jójegy története és célja illeszkedik a jövő oktatási trendjeihez: a digitalizációhoz, a tudatos tanuláshoz és a hozzáférhető tudáshoz. Nagy öröm számomra, hogy egy ilyen lendületes, fiatalos és hiteles csapattal dolgozhatok együtt, amely a valódi értékteremtést tűzte ki céljául a diákok számára” – mondta Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó, a Károly Róbert PR & Marketing | KRPR.hu alapítója, aki számára az oktatás és az utánpótlás-nevelés egy különösen fontos terült.

A PR-szakember okleveles közgazdász, a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) egyéni tagja, de a Pázmány Péter Katolikus Egyetem (PPKE) megbízott oktatója és egy tudományos kiadvány, a Logisztikai Évkönyv vezető szerkesztője is egyben. Több éve zsűritagja a magyar marketing- és kommunikációs szakma nívós elismerésének, a Signature 40-nek, valamint konferenciák rendszeres előadója. Bár még ő is a fiatal szakemberek sorába tartozik, már most jelentős professzionális PR-múlttal rendelkezik. Mindemellett több évnyi vállalkozói tapasztalattal is, amely szintén nem mindennapi a PR-szakmában a fiatal szakemberek körében. Portfóliójában többek között a közelmúltban több neves szakmai díjat is elnyert Magyar Logisztikai Egyesület (MLE), a világ legnagyobb logisztikai és szállítmányozó cégeként is számontartott DSV, több jelentős mezőgazdasági vállalkozás, különböző rendezvények, de még magánnyomozó iroda is megtalálható. Mindemellett a jövőben egy újabb területen, az oktatási startup világában is kamatoztatja tudását.