A PR szakma körül még mindig burjánzanak a legendák. Vajon minden sikeres márkához nélkülözhetetlen egy profi és kreatív PR-es? Vagy egész nap csak a közösségi oldalakon lógnak és kínos nagyvállalati szövegeket írnak? Vállalati és ügynökségi szakemberek, egyetemi oktatók és hallgatók járják körül a szakma aktuális kihívásait és igyekeznek egyúttal közelebb hozni a PR-t az érdeklődőkhöz az október 17-18-i PReducated konferencián.
A PReducated a szakma jegyzett hazai képviselőinek közreműködésével jött létre. Társszervezői a FERLING és a rendezvénynek a szekszárdi campusán otthont adó PTE KPVK, a szakmai hátteret pedig a Magyar Public Relations Szövetség és az MTA Kommunikáció- és Médiatudományi Osztályközi Állandó Bizottsága erősíti.
A szervezők networking és szakmai nappal várják a résztvevőket a 2 napos rendezvényen. A szakmai program gerincét a pályán elismert szakemberek előadásai adják, melynek fő témái a hatékony PR-munkához szükséges kompetenciák fejlesztése, az oktatás szerepe a gyakorlati felkészítésben, valamint a PR-pálya vonzereje 2024-ben.
A Publics Relations, avagy az 1 millió darabos puzzle alcímet viselő konferencia nevének megfelelően a szakma hazai és külföldi, gyakorló és aspiráns szereplőinek nézőpontjait egymás mellé helyezve kíván teljes képet alkotni a szakmai utánpótlás megoldandó kérdéseiről.
A konferencia kiemelt programja a hallgatói prezentációs verseny lesz, ahol PR és kommunikáció szakos egyetemisták mutathatják be innovatív megoldásaikat. A verseny döntőjében a legjobb csapatok prezentálják elképzeléseiket a szakmai zsűri és a közönség előtt.
A szakmai diskurzust a panelbeszélgetésen túl szórakoztató játékok, a kapcsolatépítést segítő kiegészítő programok és kellemes szekszárdi borok teszik teljessé.
A konferencia részleteiről a rendezvény honlapján, valamint Facebook és LinkedIn eseményei alatt tájékozódhatnak az érdeklődők.