- Hirdetés -

Rendezvényszervezőket képeznek az MRSZ szakmai támogatásával

|

- Hirdetés -

Idén ismét elindítja kreatív event menedzsment képzését a Magyar Reklámszövetség és a Budapesti Metropolitan Egyetem. Az oktatás során a rendezvény szakma nagyágyúitól szerezhetnek hasznos tudást a hallgatók.

 

A reklámipar egyik legdinamikusabban fejlődő területe a rendezvényszervezés, ahol a gyakorlati fókuszú képzésben részesült utánpótlásra kiemelten szükség van. Az MRSZ szakmai támogatásával szeptember 30-án induló egyetemi képzés a készségek fejlesztésén túlmenően segít elsajátítani a szakterülethez szorosan kapcsolódó legújabb nemzetközi és hazai trendeket, és megismertetni a hallgatókkal azokat a vállalkozásokat, intézményeket és személyeket, akik ezen a területen folyamatosan példaértékű tevékenységet látnak el. A kreatív event menedzser végzettség megszerzéséhez 2 féléves, 180 tanórás posztgraduális képzés elvégzésére van szükség, ami a Budapesti Metropolitan Egyetemen 12 szakmabeli „nagyágyú” vezetésével, a tantermi órákon túl számos külső gyakorlati helyszínen valósul meg. Az oktatásra még szeptember 25-ig lehet jelentkezni – derül ki az MRSZ közleményéből.

 

A rendezvényszervezés területén ma már a világon bárhol megvalósuló esemény színvonalát kell itthon is elérni, vagy akár felülmúlni. Épp ezért olyan főbb tantárgyak, ismeretkörök elsajátításával segítjük a hallgatókat, mint az eseménymarketing; a rendezvénymenedzsment alapjai; eseménykommunikáció; kreatív stratégiai tervezés; fesztiválok nemzetközi kommunikációja; médiaesemények és eseménysorozatok; eseményszervezés és gasztronómia; rendezvény-protokoll. A legutóbbi képzésen 18 szakember segítette sikeres vizsgához a hallgatókat, akik közül számos pályaváltó azóta sikeresen elhelyezkedett az iparágban.

 

A képzés szakvezetője, Dr. Dér Csaba Dezső, PhD, a Marketing Intézet docense kiemelte: „Vitathatatlanul egyre nagyobb szükség van arra, hogy szakképzett szervezői legyenek a közönséget vonzó eseményeknek. Ugyanakkor a mai rendezvényektől a közönség és a megbízó már nem csupán egy szakszerűen szervezett programot, hanem elsősorban maradandó élményt, kommunikációs céljai teljes körű megvalósítását várja. Az események szervezőinek ezért koncepciókban kell gondolkoznia, kreatív ötleteket kell kidolgoznia, és képesnek kell lennie az esemény fő elemeinek a választott koncepcióhoz való illesztésére is.”

 

A Magyar Reklámszövetség stratégiai fontosságúnak tartja a különböző szakterületeken a gyakorlat orientáltságú szakképzést. Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke hangsúlyozta: „Egy rendezvény a legmélyebb benyomást adhatja a márka és a fogyasztó közötti kapcsolatban, így az egyes cégek ma már tudatosan kiemelt hangsúlyt fektetnek a személyes élményen alapuló eseményeiknek. Az event management szakemberutánpótlása azért roppant fontos, mert a korszerű, egyedi igények itt perceken belül az eddig átélteket, látottakat felülmúló elvárássá avanzsálódnak.”

 

Duca Andrea, a HD Group ügyvezető partnere, egyben a szak egyik oktatója szerint a vállalati rendezvények ma már a kommunikációs stratégia részét képezik, a rendezvényszervezőnek a megbízó vállalatot, annak céljait és igényeit kell alapvetően megismerni és csak ezt követően kezdődik el egy rendezvény kreatív tervezése. “A csapatunkkal mindig arra törekszünk, hogy a rendezvény a vállalat számára megtérülő befektetés legyen, ezt a szemléletet szeretném átadni a diákoknak. Elsősorban az élményalapú oktatásban hiszek, rengeteg esettanulmánnyal készülök, igyekszem gyakorlatközpontúsággal izgalmassá tenni az óráimat.”

 

Nagy Nóra a Strabag PFS Zrt. projekt és marketing menedzsere, a képzésen résztvevő szakember szerint: „A rendezvényguruk interaktív és inspiráló módon, óriási lelkesedéssel adták át tudásuk legjavát. Azoknak ajánlom a képzést, akik elsősorban a rendezvényszervezés gyakorlati oldalával szeretnének megismerkedni, hiszen az órák mellett számos lehetőséget kaptunk arra, hogy betekintsünk éles rendezvények előkészületeibe, vagy épp kipróbálhattuk, hogyan álljuk meg helyünket egy esemény előkészítésében és lebonyolításában.”

 

Balázs Erzsébet a Müpa Budapest produkciós menedzsere, végzett hallgató kiemelte: „A kreatív event management képzésben azt élveztem leginkább, hogy az oktatók, szemében csillogást láttam, amikor a munkájukról meséltek. Teljesen életszerű gyakorlati példákkal, vizsgafeladatokkal vezettek be minket a rendezvényszervezés világába. A képzést azoknak ajánlom, akik elkötelezettek a szakma iránt, és alázattal, teljes szívvel és odaadással tudják végezni a feladatukat. Pont úgy, ahogy a képzés oktatói teszik.”

 

A képzés díja félévenként 250 ezer forint, további 5 ezer forint/félév költségért extra szolgáltatások is igénybe vehetők.

 

Vezető oktatók:

Csíky András, a Bo Event rendezvényigazgatója

Dér Csaba Dezső PhD, a Budapesti Metropolitan Egyetem docense

Duca Andrea, Managing Partner, ügyvezető igazgató, HD Group

Kádár Tamás, a Sziget Kulturális Menedzser Iroda cégvezetője

Kepes Ágnes, protokoll szakértő, a Kepes Hostess-közvetítő Iroda alapítója

Korentsy Endre Dr., a Művészetek Palotájának produkciós igazgatója

Megyesi Nóra, Account Director, HPS Experience

Reich Lilla, kreatív stratégiai tervező, Roxer Kommunikációs Kft.

Semsei Rudolf, a Budapest Party Service ügyvezető igazgatója

Szabó Veronika, Head of Social Media, HPS Digital

Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke

Zsoldos Dávid, a Fidelio és a Papageno alapítója

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA