- Hirdetés -

Rendezvényszervezőket képeznek az MRSZ szakmai támogatásával

|

- Hirdetés -

Idén ismét elindítja kreatív event menedzsment képzését a Magyar Reklámszövetség és a Budapesti Metropolitan Egyetem. Az oktatás során a rendezvény szakma nagyágyúitól szerezhetnek hasznos tudást a hallgatók.

 

A reklámipar egyik legdinamikusabban fejlődő területe a rendezvényszervezés, ahol a gyakorlati fókuszú képzésben részesült utánpótlásra kiemelten szükség van. Az MRSZ szakmai támogatásával szeptember 30-án induló egyetemi képzés a készségek fejlesztésén túlmenően segít elsajátítani a szakterülethez szorosan kapcsolódó legújabb nemzetközi és hazai trendeket, és megismertetni a hallgatókkal azokat a vállalkozásokat, intézményeket és személyeket, akik ezen a területen folyamatosan példaértékű tevékenységet látnak el. A kreatív event menedzser végzettség megszerzéséhez 2 féléves, 180 tanórás posztgraduális képzés elvégzésére van szükség, ami a Budapesti Metropolitan Egyetemen 12 szakmabeli „nagyágyú” vezetésével, a tantermi órákon túl számos külső gyakorlati helyszínen valósul meg. Az oktatásra még szeptember 25-ig lehet jelentkezni – derül ki az MRSZ közleményéből.

 

A rendezvényszervezés területén ma már a világon bárhol megvalósuló esemény színvonalát kell itthon is elérni, vagy akár felülmúlni. Épp ezért olyan főbb tantárgyak, ismeretkörök elsajátításával segítjük a hallgatókat, mint az eseménymarketing; a rendezvénymenedzsment alapjai; eseménykommunikáció; kreatív stratégiai tervezés; fesztiválok nemzetközi kommunikációja; médiaesemények és eseménysorozatok; eseményszervezés és gasztronómia; rendezvény-protokoll. A legutóbbi képzésen 18 szakember segítette sikeres vizsgához a hallgatókat, akik közül számos pályaváltó azóta sikeresen elhelyezkedett az iparágban.

 

A képzés szakvezetője, Dr. Dér Csaba Dezső, PhD, a Marketing Intézet docense kiemelte: „Vitathatatlanul egyre nagyobb szükség van arra, hogy szakképzett szervezői legyenek a közönséget vonzó eseményeknek. Ugyanakkor a mai rendezvényektől a közönség és a megbízó már nem csupán egy szakszerűen szervezett programot, hanem elsősorban maradandó élményt, kommunikációs céljai teljes körű megvalósítását várja. Az események szervezőinek ezért koncepciókban kell gondolkoznia, kreatív ötleteket kell kidolgoznia, és képesnek kell lennie az esemény fő elemeinek a választott koncepcióhoz való illesztésére is.”

 

A Magyar Reklámszövetség stratégiai fontosságúnak tartja a különböző szakterületeken a gyakorlat orientáltságú szakképzést. Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke hangsúlyozta: „Egy rendezvény a legmélyebb benyomást adhatja a márka és a fogyasztó közötti kapcsolatban, így az egyes cégek ma már tudatosan kiemelt hangsúlyt fektetnek a személyes élményen alapuló eseményeiknek. Az event management szakemberutánpótlása azért roppant fontos, mert a korszerű, egyedi igények itt perceken belül az eddig átélteket, látottakat felülmúló elvárássá avanzsálódnak.”

 

Duca Andrea, a HD Group ügyvezető partnere, egyben a szak egyik oktatója szerint a vállalati rendezvények ma már a kommunikációs stratégia részét képezik, a rendezvényszervezőnek a megbízó vállalatot, annak céljait és igényeit kell alapvetően megismerni és csak ezt követően kezdődik el egy rendezvény kreatív tervezése. “A csapatunkkal mindig arra törekszünk, hogy a rendezvény a vállalat számára megtérülő befektetés legyen, ezt a szemléletet szeretném átadni a diákoknak. Elsősorban az élményalapú oktatásban hiszek, rengeteg esettanulmánnyal készülök, igyekszem gyakorlatközpontúsággal izgalmassá tenni az óráimat.”

 

Nagy Nóra a Strabag PFS Zrt. projekt és marketing menedzsere, a képzésen résztvevő szakember szerint: „A rendezvényguruk interaktív és inspiráló módon, óriási lelkesedéssel adták át tudásuk legjavát. Azoknak ajánlom a képzést, akik elsősorban a rendezvényszervezés gyakorlati oldalával szeretnének megismerkedni, hiszen az órák mellett számos lehetőséget kaptunk arra, hogy betekintsünk éles rendezvények előkészületeibe, vagy épp kipróbálhattuk, hogyan álljuk meg helyünket egy esemény előkészítésében és lebonyolításában.”

 

Balázs Erzsébet a Müpa Budapest produkciós menedzsere, végzett hallgató kiemelte: „A kreatív event management képzésben azt élveztem leginkább, hogy az oktatók, szemében csillogást láttam, amikor a munkájukról meséltek. Teljesen életszerű gyakorlati példákkal, vizsgafeladatokkal vezettek be minket a rendezvényszervezés világába. A képzést azoknak ajánlom, akik elkötelezettek a szakma iránt, és alázattal, teljes szívvel és odaadással tudják végezni a feladatukat. Pont úgy, ahogy a képzés oktatói teszik.”

 

A képzés díja félévenként 250 ezer forint, további 5 ezer forint/félév költségért extra szolgáltatások is igénybe vehetők.

 

Vezető oktatók:

Csíky András, a Bo Event rendezvényigazgatója

Dér Csaba Dezső PhD, a Budapesti Metropolitan Egyetem docense

Duca Andrea, Managing Partner, ügyvezető igazgató, HD Group

Kádár Tamás, a Sziget Kulturális Menedzser Iroda cégvezetője

Kepes Ágnes, protokoll szakértő, a Kepes Hostess-közvetítő Iroda alapítója

Korentsy Endre Dr., a Művészetek Palotájának produkciós igazgatója

Megyesi Nóra, Account Director, HPS Experience

Reich Lilla, kreatív stratégiai tervező, Roxer Kommunikációs Kft.

Semsei Rudolf, a Budapest Party Service ügyvezető igazgatója

Szabó Veronika, Head of Social Media, HPS Digital

Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke

Zsoldos Dávid, a Fidelio és a Papageno alapítója

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hosszú szünet után visszatér a Főzdefeszt

Még 2011-ben, a Mikszáth téren rendezték meg az első Főzdefesztet, az esemény is szerepet játszott abban, hogy beindult itthon a kézműves sörök forradalma. Hat év szünet után idén visszatér a rendezvény, június közepén a...

Minden patika! – Így kampányol Istenes Bence a Rossmannak

Új kampányt indított a Rossmann, amelynek gyártója és főszereplője Istenes Bence. A Rossmann futár-kampánnyal a cég azt a szolgáltatást népszerűsíti, amellyel az online felületükön vásárlók 5 órán belül hozzájuthatnak a megrendelt árukhoz Budapesten és...

Rekordáron kelt el két Star Wars plakát Budapesten

Hazai viszonylatban rekordáron kelt el a Falra fel! 7.0 plakátaukcióján több tétel is egy budapesti árverésen. Star Wars poszterért magyarországi teremárverésen ennyit korábban még senki sem fizetett: a kalapács egymillió-kétszázezer, valamint egymillió forintnál csapott...

Elszállhat a nyári táborok ára

Egyre több táborszervező kénytelen megemelni a táborok árait a megnövekedett költségeik miatt, így a vakáció programok díjai is eltérhetnek akár két hét múlva is a mostanitól. A már lefoglalt táborok árait tartják a táboroztatók...

Nagy változás a budapesti plázában

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként a Westend tette lehetővé a teljesen automatizált, okos mobilitási megoldásokkal bővített parkolás lehetőségét. Mostantól nincs szükség sem papíralapú parkolójegyre, sem aprópénzre, csupán indulás előtt egy egyszeri, gyors applikációs regisztrációt...

Fiataloknak kínál munkalehetőséget a Lufthansa

A Lufthansa Systems Hungária feltett szándéka, hogy a jövő IT szakemberei számára vonzó karrierlehetőséget és hosszútávú perspektívát kínáljon egy egyedi területen. A légiközlekedési informatika egyik piacvezető vállalata ennek érdekében idén is elindítja IT Young...
tévé tévézés nézőszám

Nézettség: átok van a balatoni sorozatokon

A kereskedelmi célcsoportnál A mi kis falunk, a teljes lakosságnál pedig a Tények bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Az RTL-es Konyhafőnök továbbra is kifejezetten erős nézettséget hozott, a TV2-s Drágám, add az életed...

Új elnökségi tagok a DIMSZ-ben

Megtartotta idei éves tisztújító közgyűlését a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ), ahol több pozíció megerősítése mellett új elnökségi tagokat is választott a tagság.Május elején tartotta rendes éves tisztújító ülését a szövetség, ahol Huszics...

A jövőnket veszélyeztetik a közösségi médiában terjedő dezinformációk

Az emberek zöme bízik a tudományban, annak képviselőiben és eredményeiben, és ez a bizalom a pandémia hatására csak nőtt – derül ki a 3M kutatásából. Nagy arányban aggasztja a válaszadókat, hogy a tudomány hitelét...

Hatalmas gyermeknapi buli készül a Városligetben

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat hosszú kényszerszünet után újra megrendezi ingyenes gyermeknapi programjait a Városligetben. Koranyári idő, megújult környezet, gazdag program, változatos helyszínek: minden adott ahhoz, hogy akár több tízezer gyermek és családja találjon magának...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma

A 2021 és 2027 közötti időszakban közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma a Digital TV Research friss előrejelzése szerint. A vizsgált időszak végére a Disney+ megelőzi a Netflixet. A prognózis szerint 2027-re 1,69...

Hosszú szünet után visszatér a Főzdefeszt

Még 2011-ben, a Mikszáth téren rendezték meg az első Főzdefesztet, az esemény is szerepet játszott abban, hogy beindult itthon a kézműves sörök forradalma. Hat év szünet után idén visszatér a rendezvény, június közepén a...

Minden patika! – Így kampányol Istenes Bence a Rossmannak

Új kampányt indított a Rossmann, amelynek gyártója és főszereplője Istenes Bence. A Rossmann futár-kampánnyal a cég azt a szolgáltatást népszerűsíti, amellyel az online felületükön vásárlók 5 órán belül hozzájuthatnak a megrendelt árukhoz Budapesten és...

Rekordáron kelt el két Star Wars plakát Budapesten

Hazai viszonylatban rekordáron kelt el a Falra fel! 7.0 plakátaukcióján több tétel is egy budapesti árverésen. Star Wars poszterért magyarországi teremárverésen ennyit korábban még senki sem fizetett: a kalapács egymillió-kétszázezer, valamint egymillió forintnál csapott...

Elszállhat a nyári táborok ára

Egyre több táborszervező kénytelen megemelni a táborok árait a megnövekedett költségeik miatt, így a vakáció programok díjai is eltérhetnek akár két hét múlva is a mostanitól. A már lefoglalt táborok árait tartják a táboroztatók...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

Ökotudatos sorsjegyekkel rukkolt elő a Szerencsjáték Zrt.

Új, 100 százalékban újrahasznosított papír alapanyagból gyártott, környezetbarát sorsjegyeket vezetett be a Szerencsejáték Zrt., amelyre Magyarországon eddig még nem volt példa. Az Ökokaland sorsjegypár főnyereménye 50, illetve 75 millió forint.A Szerencsejáték Zrt. stratégiai céljaival...

Izgalmas ötletekkel tennék fenntarthatóbbá a jövőt a fiatalok

A program utolsó fázisára készülnek a Samsung x EdisonKids Megoldások a holnapért kihívás résztvevői, a zsűri tagjai szerint pedig idén is ígéretes ötleteket hoztak magukkal a fiatalok. Több mint 300 diák és tanár vett...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....