- Hirdetés -

Rendezvényszervezőket képeznek az MRSZ szakmai támogatásával

|

- Hirdetés -

Idén ismét elindítja kreatív event menedzsment képzését a Magyar Reklámszövetség és a Budapesti Metropolitan Egyetem. Az oktatás során a rendezvény szakma nagyágyúitól szerezhetnek hasznos tudást a hallgatók.

 

A reklámipar egyik legdinamikusabban fejlődő területe a rendezvényszervezés, ahol a gyakorlati fókuszú képzésben részesült utánpótlásra kiemelten szükség van. Az MRSZ szakmai támogatásával szeptember 30-án induló egyetemi képzés a készségek fejlesztésén túlmenően segít elsajátítani a szakterülethez szorosan kapcsolódó legújabb nemzetközi és hazai trendeket, és megismertetni a hallgatókkal azokat a vállalkozásokat, intézményeket és személyeket, akik ezen a területen folyamatosan példaértékű tevékenységet látnak el. A kreatív event menedzser végzettség megszerzéséhez 2 féléves, 180 tanórás posztgraduális képzés elvégzésére van szükség, ami a Budapesti Metropolitan Egyetemen 12 szakmabeli „nagyágyú” vezetésével, a tantermi órákon túl számos külső gyakorlati helyszínen valósul meg. Az oktatásra még szeptember 25-ig lehet jelentkezni – derül ki az MRSZ közleményéből.

 

A rendezvényszervezés területén ma már a világon bárhol megvalósuló esemény színvonalát kell itthon is elérni, vagy akár felülmúlni. Épp ezért olyan főbb tantárgyak, ismeretkörök elsajátításával segítjük a hallgatókat, mint az eseménymarketing; a rendezvénymenedzsment alapjai; eseménykommunikáció; kreatív stratégiai tervezés; fesztiválok nemzetközi kommunikációja; médiaesemények és eseménysorozatok; eseményszervezés és gasztronómia; rendezvény-protokoll. A legutóbbi képzésen 18 szakember segítette sikeres vizsgához a hallgatókat, akik közül számos pályaváltó azóta sikeresen elhelyezkedett az iparágban.

 

A képzés szakvezetője, Dr. Dér Csaba Dezső, PhD, a Marketing Intézet docense kiemelte: „Vitathatatlanul egyre nagyobb szükség van arra, hogy szakképzett szervezői legyenek a közönséget vonzó eseményeknek. Ugyanakkor a mai rendezvényektől a közönség és a megbízó már nem csupán egy szakszerűen szervezett programot, hanem elsősorban maradandó élményt, kommunikációs céljai teljes körű megvalósítását várja. Az események szervezőinek ezért koncepciókban kell gondolkoznia, kreatív ötleteket kell kidolgoznia, és képesnek kell lennie az esemény fő elemeinek a választott koncepcióhoz való illesztésére is.”

 

A Magyar Reklámszövetség stratégiai fontosságúnak tartja a különböző szakterületeken a gyakorlat orientáltságú szakképzést. Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke hangsúlyozta: „Egy rendezvény a legmélyebb benyomást adhatja a márka és a fogyasztó közötti kapcsolatban, így az egyes cégek ma már tudatosan kiemelt hangsúlyt fektetnek a személyes élményen alapuló eseményeiknek. Az event management szakemberutánpótlása azért roppant fontos, mert a korszerű, egyedi igények itt perceken belül az eddig átélteket, látottakat felülmúló elvárássá avanzsálódnak.”

 

Duca Andrea, a HD Group ügyvezető partnere, egyben a szak egyik oktatója szerint a vállalati rendezvények ma már a kommunikációs stratégia részét képezik, a rendezvényszervezőnek a megbízó vállalatot, annak céljait és igényeit kell alapvetően megismerni és csak ezt követően kezdődik el egy rendezvény kreatív tervezése. “A csapatunkkal mindig arra törekszünk, hogy a rendezvény a vállalat számára megtérülő befektetés legyen, ezt a szemléletet szeretném átadni a diákoknak. Elsősorban az élményalapú oktatásban hiszek, rengeteg esettanulmánnyal készülök, igyekszem gyakorlatközpontúsággal izgalmassá tenni az óráimat.”

 

Nagy Nóra a Strabag PFS Zrt. projekt és marketing menedzsere, a képzésen résztvevő szakember szerint: „A rendezvényguruk interaktív és inspiráló módon, óriási lelkesedéssel adták át tudásuk legjavát. Azoknak ajánlom a képzést, akik elsősorban a rendezvényszervezés gyakorlati oldalával szeretnének megismerkedni, hiszen az órák mellett számos lehetőséget kaptunk arra, hogy betekintsünk éles rendezvények előkészületeibe, vagy épp kipróbálhattuk, hogyan álljuk meg helyünket egy esemény előkészítésében és lebonyolításában.”

 

Balázs Erzsébet a Müpa Budapest produkciós menedzsere, végzett hallgató kiemelte: „A kreatív event management képzésben azt élveztem leginkább, hogy az oktatók, szemében csillogást láttam, amikor a munkájukról meséltek. Teljesen életszerű gyakorlati példákkal, vizsgafeladatokkal vezettek be minket a rendezvényszervezés világába. A képzést azoknak ajánlom, akik elkötelezettek a szakma iránt, és alázattal, teljes szívvel és odaadással tudják végezni a feladatukat. Pont úgy, ahogy a képzés oktatói teszik.”

 

A képzés díja félévenként 250 ezer forint, további 5 ezer forint/félév költségért extra szolgáltatások is igénybe vehetők.

 

Vezető oktatók:

Csíky András, a Bo Event rendezvényigazgatója

Dér Csaba Dezső PhD, a Budapesti Metropolitan Egyetem docense

Duca Andrea, Managing Partner, ügyvezető igazgató, HD Group

Kádár Tamás, a Sziget Kulturális Menedzser Iroda cégvezetője

Kepes Ágnes, protokoll szakértő, a Kepes Hostess-közvetítő Iroda alapítója

Korentsy Endre Dr., a Művészetek Palotájának produkciós igazgatója

Megyesi Nóra, Account Director, HPS Experience

Reich Lilla, kreatív stratégiai tervező, Roxer Kommunikációs Kft.

Semsei Rudolf, a Budapest Party Service ügyvezető igazgatója

Szabó Veronika, Head of Social Media, HPS Digital

Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke

Zsoldos Dávid, a Fidelio és a Papageno alapítója

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Rekordszinten a fiatalok megtakarítása

Csúcsot döntött a fiatalok megtakarítása, ha a konkrét összeget nézzük: a második negyedévben átlagban 783 ezer forintja volt a 19-29 éveseknek a K&H ifjúsági index szerint, hasonlóan magas összegre a felmérés több mint tízéves...

Tényleg túl sokat netezünk?

A 18-65 éves internetező magyarok átlagosan 4 órát interneteznek egy hétköznapon a szabadidejükben. A Reacty Digital legújabb felmérése szerint ezt kevesen tartják problémának, pedig a túlzásba vitt netezés negatív hatásait a lakosság negyede szokta...

Így csökkenthetjük a rezsiköltséget

Az elmúlt évek energiapiaci bizonytalansága, az elszálló energiaárak, mind megmutatták, mennyire fontos, hogy csökkentsük a saját energiafelhasználásunkat. Otthonunk szigetelésével nemcsak energiát és pénzt spórolunk, hanem annak értékét is növeljük. Falusi CSOK-kal és a hozzá...

Bőven van mit behoznunk a digitális gazdaság területén

Az uniós ranglistán 22. helyen áll a magyar piac 43,8 pontjával, szemben az 50 pont feletti EU-s átlaggal. A lemaradás a cégvilágban is érezhető, ami részben az informatikushiánnyal, a képzett szakemberek iránti jelentős kereslettel...

Nagyot újított az LG

Az LG Electronics (LG) hamarosan elérhetővé teszi a Home Connectivity Alliance HCA 1.0 specifikációjának első kereskedelmi implementációját, amely az LG ThinQ okosplatformon keresztül lehetővé teszi a különféle márkájú készülékek összekapcsolását. Ez év végére a...

Kriptóban olcsóbb és átláthatóbb a jótékonykodás

Átlátható, jól nyomon követhető módja az adományozásnak a blokklánctechnológián alapuló átutalás. Ez a három fő előnye a kriptovalutában történő jótékonykodásnak a Binance által megkérdezett emberek szerint. Bár a legtöbben még mindig inkább hagyományos pénzügyi...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte. A...

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...

A marketing a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

Nagy kihívás a fenntarthatóság a családi cégeknek

Két évük van a minimum 250 főt foglalkoztató cégeknek arra, hogy beépítsék üzleti folyamataikba az ESG szempontokat. A K&H családi vállalatok fenntarthatósági indexe szerint ez egyelőre nagy kihívás a cégeknek, mivel alig 10 százalékuk...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....