- Hirdetés -

Rendezvényszervezőket képeznek az MRSZ szakmai támogatásával

|

- Hirdetés -

Idén ismét elindítja kreatív event menedzsment képzését a Magyar Reklámszövetség és a Budapesti Metropolitan Egyetem. Az oktatás során a rendezvény szakma nagyágyúitól szerezhetnek hasznos tudást a hallgatók.

 

A reklámipar egyik legdinamikusabban fejlődő területe a rendezvényszervezés, ahol a gyakorlati fókuszú képzésben részesült utánpótlásra kiemelten szükség van. Az MRSZ szakmai támogatásával szeptember 30-án induló egyetemi képzés a készségek fejlesztésén túlmenően segít elsajátítani a szakterülethez szorosan kapcsolódó legújabb nemzetközi és hazai trendeket, és megismertetni a hallgatókkal azokat a vállalkozásokat, intézményeket és személyeket, akik ezen a területen folyamatosan példaértékű tevékenységet látnak el. A kreatív event menedzser végzettség megszerzéséhez 2 féléves, 180 tanórás posztgraduális képzés elvégzésére van szükség, ami a Budapesti Metropolitan Egyetemen 12 szakmabeli „nagyágyú” vezetésével, a tantermi órákon túl számos külső gyakorlati helyszínen valósul meg. Az oktatásra még szeptember 25-ig lehet jelentkezni – derül ki az MRSZ közleményéből.

 

A rendezvényszervezés területén ma már a világon bárhol megvalósuló esemény színvonalát kell itthon is elérni, vagy akár felülmúlni. Épp ezért olyan főbb tantárgyak, ismeretkörök elsajátításával segítjük a hallgatókat, mint az eseménymarketing; a rendezvénymenedzsment alapjai; eseménykommunikáció; kreatív stratégiai tervezés; fesztiválok nemzetközi kommunikációja; médiaesemények és eseménysorozatok; eseményszervezés és gasztronómia; rendezvény-protokoll. A legutóbbi képzésen 18 szakember segítette sikeres vizsgához a hallgatókat, akik közül számos pályaváltó azóta sikeresen elhelyezkedett az iparágban.

 

A képzés szakvezetője, Dr. Dér Csaba Dezső, PhD, a Marketing Intézet docense kiemelte: „Vitathatatlanul egyre nagyobb szükség van arra, hogy szakképzett szervezői legyenek a közönséget vonzó eseményeknek. Ugyanakkor a mai rendezvényektől a közönség és a megbízó már nem csupán egy szakszerűen szervezett programot, hanem elsősorban maradandó élményt, kommunikációs céljai teljes körű megvalósítását várja. Az események szervezőinek ezért koncepciókban kell gondolkoznia, kreatív ötleteket kell kidolgoznia, és képesnek kell lennie az esemény fő elemeinek a választott koncepcióhoz való illesztésére is.”

 

A Magyar Reklámszövetség stratégiai fontosságúnak tartja a különböző szakterületeken a gyakorlat orientáltságú szakképzést. Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke hangsúlyozta: „Egy rendezvény a legmélyebb benyomást adhatja a márka és a fogyasztó közötti kapcsolatban, így az egyes cégek ma már tudatosan kiemelt hangsúlyt fektetnek a személyes élményen alapuló eseményeiknek. Az event management szakemberutánpótlása azért roppant fontos, mert a korszerű, egyedi igények itt perceken belül az eddig átélteket, látottakat felülmúló elvárássá avanzsálódnak.”

 

Duca Andrea, a HD Group ügyvezető partnere, egyben a szak egyik oktatója szerint a vállalati rendezvények ma már a kommunikációs stratégia részét képezik, a rendezvényszervezőnek a megbízó vállalatot, annak céljait és igényeit kell alapvetően megismerni és csak ezt követően kezdődik el egy rendezvény kreatív tervezése. “A csapatunkkal mindig arra törekszünk, hogy a rendezvény a vállalat számára megtérülő befektetés legyen, ezt a szemléletet szeretném átadni a diákoknak. Elsősorban az élményalapú oktatásban hiszek, rengeteg esettanulmánnyal készülök, igyekszem gyakorlatközpontúsággal izgalmassá tenni az óráimat.”

 

Nagy Nóra a Strabag PFS Zrt. projekt és marketing menedzsere, a képzésen résztvevő szakember szerint: „A rendezvényguruk interaktív és inspiráló módon, óriási lelkesedéssel adták át tudásuk legjavát. Azoknak ajánlom a képzést, akik elsősorban a rendezvényszervezés gyakorlati oldalával szeretnének megismerkedni, hiszen az órák mellett számos lehetőséget kaptunk arra, hogy betekintsünk éles rendezvények előkészületeibe, vagy épp kipróbálhattuk, hogyan álljuk meg helyünket egy esemény előkészítésében és lebonyolításában.”

 

Balázs Erzsébet a Müpa Budapest produkciós menedzsere, végzett hallgató kiemelte: „A kreatív event management képzésben azt élveztem leginkább, hogy az oktatók, szemében csillogást láttam, amikor a munkájukról meséltek. Teljesen életszerű gyakorlati példákkal, vizsgafeladatokkal vezettek be minket a rendezvényszervezés világába. A képzést azoknak ajánlom, akik elkötelezettek a szakma iránt, és alázattal, teljes szívvel és odaadással tudják végezni a feladatukat. Pont úgy, ahogy a képzés oktatói teszik.”

 

A képzés díja félévenként 250 ezer forint, további 5 ezer forint/félév költségért extra szolgáltatások is igénybe vehetők.

 

Vezető oktatók:

Csíky András, a Bo Event rendezvényigazgatója

Dér Csaba Dezső PhD, a Budapesti Metropolitan Egyetem docense

Duca Andrea, Managing Partner, ügyvezető igazgató, HD Group

Kádár Tamás, a Sziget Kulturális Menedzser Iroda cégvezetője

Kepes Ágnes, protokoll szakértő, a Kepes Hostess-közvetítő Iroda alapítója

Korentsy Endre Dr., a Művészetek Palotájának produkciós igazgatója

Megyesi Nóra, Account Director, HPS Experience

Reich Lilla, kreatív stratégiai tervező, Roxer Kommunikációs Kft.

Semsei Rudolf, a Budapest Party Service ügyvezető igazgatója

Szabó Veronika, Head of Social Media, HPS Digital

Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke

Zsoldos Dávid, a Fidelio és a Papageno alapítója

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...

Idén a horvát tengerpart a sláger a magyar nyaralóknál

A júliusban megkötött utasbiztosítások több mint kétharmada tengerparti nyaralásra szólt. A legnépszerűbb úti cél Horvátország volt, a legdrágább biztosítás pedig meghaladta a 180 ezer forintot – derül ki a Bank360.hu utazási indexéből.  Június után...

Szeptember elején lesz a BuSho

Augusztus 30. és szeptember 4. között tartják a 18. Budapest Short Film Fesztivált, vagy közismert nevén a BuSho-t, amelyen a nevezett csaknem 1000 filmből 65-öt láthatnak az érdeklődők a fővárosban. A fesztivál fő helyszíne a...

Két hét és visszatérnek a párkereső gazdák

Augusztus 29-én indul a Házasodna a gazda, az RTL Klub társkereső realityjének 5. évada minden hétköznap este lesz látható a csatornán.  A műsorvezető Nádai Anikó lesz, az epizódok az RTL Most platformon is megtekinthetők...

Tovább nőtt a Lenovo nyeresége

Erős első éves eredményeket jelentett be a Lenovo Group, amely így a kilencedik egymást követő negyedévben növelte mind a bevételét, mind a nyereségét. Az első negyedéves nettó nyereség a tavalyihoz képest 11 százalékkal 516...

A Gránit Bankkal növekszik tovább az Equilor

Változatlan menedzsmenttel folytatja működését az Equilor Befektetési Zrt., miután a Gránit Bank Zrt. 50 százalék plusz egy szavazatnyi részesedést szerez a több mint 30 éves magyar befektetési szolgáltatóban. Az Equilor 49,9 százalékos tulajdonosa továbbra...
sms mobiltelefon

Alkalmazások, amik megkönnyítik az életünket

Attól, hogy aktív internethasználókká válunk, még nem kell egész nap a kijelző vagy a képernyő előtt gubbasztanunk. Sőt, az online megoldások közül sok nemhogy időrabló, de időt is spórolhatunk vele. A fiatalok világnapjára a...

Így lehet élmény a tanulás

Sokat tehetnek a szülők az iskolakezdésre készülve is azért, hogy megkönnyítsék gyerekeiknek a tanulást. Ebben kulcsszerep az okoseszközöknek juthat, amelyek a hagyományos tankönyvekkel szemben nem csak az információt bocsátják rendelkezésre, hanem az agy bal...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...

Idén a horvát tengerpart a sláger a magyar nyaralóknál

A júliusban megkötött utasbiztosítások több mint kétharmada tengerparti nyaralásra szólt. A legnépszerűbb úti cél Horvátország volt, a legdrágább biztosítás pedig meghaladta a 180 ezer forintot – derül ki a Bank360.hu utazási indexéből.  Június után...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....