- Hirdetés -

Rengeteg adományt söröztek össze a magyarok

|

Eddig 800 ezer forint adományt adott át a SHARE, a jótékony sör csapata különféle társadalmi szervezeteknek. A legújabb adományozott az oktatás területéről érkezett.

Az elmúlt években közel 3000 diák – főképp lányok – előtt nyitotta meg a technológia világát a SKOOL, megismertetve velük a tervezői gondolkodásmódot és segítve őket abban, hogy magabiztosabbak és sikeresek legyenek az tech iparágban. Többek között ezért ők kapták azt az adományt, amit a magyarok söröztek össze nekik az elmúlt pár hónapban. Mint Koleszár Szilvi, a SKOOL társalapítója elmondta, a pénzt önkéntesképzésre fordítják majd.

A százezer forintos adományt a SHARE, a jótékony sör csapata adta át a SKOOLnak. Az adomány odaítéléséről Vinnai Balázs, a SHARE oktatás-kutatásért felelős nagykövete döntött. Ő azt mondta, azért a SKOOLra esett a választása, mert kifejezetten fontosnak tartja, hogy egyre több lány számára legyen vonzó az informatika területe.

A SHARE sörmárkát három éve alapította három magyar vállalkozó, és az eredeti célnak megfelelően a beérkező profit 100%-át az utolsó fillérig jótékony célra fordítják.

Az adományozott szervezeteket minden alkalommal egy-egy átfogó terület SHARE-nagykövete választja ki.

Alvégi Lóci, a SHARE egyik alapítója az elmúlt három évet összefoglalva elmondta: a SHARE több, mint ötvenkét-ezer eladott sörön van túl, a mostanival együtt 800 ezer forint adományt adott át összesen. Az összeg egytől-egyig a társadalomért tenni akaró szervezeteknél kötött ki.

Ősztől várhatóan még több pubban, szórakozóhelyen és rendezvényen bukkannak fel a jótékony sörök, mivel a SHARE első tőkebevonási köre sikeres volt, és ez felpörgeti a disztribúciót – számolt be róla Alvégi Lóci. A csapathoz – befektetőként és egyben tanácsadóként – Szathmáry Viktor tech vállalkozó és Lévai Gábor, a társadalmi célú befektetésekre szakosodott pénzügyi szakember csatlakozott.

És bár a nyári fesztivál- és rendezvényszezonnak vége, a SHARE azért is várja kifejezetten optimistán az idei év hátralévő részét, mert tapasztalataik szerint egyre több cégnél szempont a társadalmi felelősségvállalás, amikor céges rendezvényekről, bulikról, évzáró eseményekről van szó.

„Egyre több helyen számít, hogy mind a munkatársak, mind a külvilág felé egyértelmű legyen az üzenet: egy nagyobbszabású, koccintós házirendezvény szervezésekor sem feledkeznek meg a jótékonyság fontosságáról.”

Az eddigi adományozottak és az őket választó SHARE-nagykövetek:

Káva Kulturális Műhely – Kovács Patrícia, színésznő

Utcajogász Egyesület – Amnesty International Magyarország

A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány – Kovács „Kokó” István, olimpiai aranyérmes bokszoló

Megálló Csoport Alapítvány – Kiss Tibi, énekes

Pangea Kulturális és Környezetvédelmi Egyesület – WWF Hungary

Skool – Vinnai Balázs

fotó: Török Anna – Török Anna Photography

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...