- Hirdetés -

Rengeteg influencerrel dolgozik együtt a BioTechUSA

|

A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő és speciális élelmiszer gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 24 webshoppal, 270 franchise üzlettel és 4500 partnerrel van jelen mind a hat kontinensen világszerte. A cégcsoport kiterjedt, omni-channel marketing stratégiát folytat, marketingkommunikációja egyik meghatározó része az influencer marketing, amely igényli a hiteles sportolói jelenlétet, valamint az egészséges életmóddal, a tudatos táplálkozással, valamint a mozgással kapcsolatos edukatív és szórakoztató tartalmakat.

Erre az igényre reagálva hozta létre a vállalat a 2010-es években saját, akkor még főként sportolókért, versenyzőkért felelős csapatát. Kezdetben egy szűk szegmenshez, a fitnesz- és testépítő közeghez kommunikáltak, ennek megfelelően választották ki márkanagyköveteiket, és legfőképpen Magyarországra fókuszáltak. 2016-ban nemzetközi fitneszsztárokkal erősítettek, ekkor csatlakozott a BioTechUSA csapatához a milliók által követett testépítő legenda Ulisses, aki a mai napig a márka egyik meghatározó arca. A vállalat azóta mind itthon, mind az export piacokon egyedülálló módon aknázza ki az influencer marketingben rejlő lehetőségeket: nem csupán hobbi- és élsportolókat, de az egészségtudatos életmód és alakformálás iránt érdeklődőket, életmódváltókat is képes széles körben megszólítani.

Mára igazi lifestyle márka lett, mely a “The Feeling of Success” szlogen égisze alatt nemzetközi szinten csaknem 90 sportolót és influencert foglalkoztat, akik saját példájukon keresztül, életmódjukkal és sportteljesítményükkel rengeteg átlagembert inspirálnak. Az iparágban egyedülálló módon márkanagyköveteiknek nyaranta többnapos találkozót tartanak, ahol nemcsak szórakoztatják őket, de rengeteg tartalmat is gyártanak velük.

A BioTechUSA influencer marketingjének meghatározó részét képezi a Star Network Influencer Ügynökséggel kötött partneri kapcsolat. Miként alakult ki egy ilyen gyümölcsöző együttműködés azzal az ügynökséggel, akik korábban a márka legnagyobb hazai konkurenciájával, az azóta a cégcsoport tulajdonába került Scitec Nutrition-nel is dolgoztak együtt? Erről maguk az érintettek mesélnek a cikk végén lévő videóban!

„Három-négy éve alakult meg az a jelenleg négyfős csapat, akik dedikáltan foglalkoznak az influencerekkel. Ők azok, akik vagy saját maguk, vagy a stratégiai partnerünkkel, a Star Networkkel közösen találnak ki aktivitásokat, kampányokat, új influencereket szerződtetnek, menedzselik és briefelik a meglévő állományt, illetve rendszeres tartalomgyártásokat szerveznek velük” – mondta Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketingvezetője.

A kizárólagos magyar tulajdonban lévő vállalat influencer csapatában ma már olyan, nemzetközileg is elismert nevek vannak, mint Stephanie Davis, Szalai Attila, Janis Danner, Oczella Eszter, Hagda Prata, vagy éppen Rodrygo Silva De Goes, a Real Madrid csatára, akik összesen 14 országban képviselik a márkát.

„Minden piac esetén arra törekszünk, hogy meglegyenek az országos szinten ismert nagyobb fitnesz- vagy lifestyle influencerek, akik akár többmilliós követőbázissal rendelkeznek. Foglalkozunk egy olyan erős középréteggel is, akik 100 ezer és 100 ezer pluszos bázissal rendelkeznek. Illetve nagyon fontosak még, és mindig az alapot fogják adni a nano- és mikroinfluencerek” – osztotta meg Kocsis Máté, a BioTechUSA senior sport marketing managere, aki azt is kiemelte, hogy együttműködéseik többsége hosszú távú, partnereikkel jellemzően évek óta dolgoznak együtt, azonban vannak projektalapú együttműködéseik is, ezzel a stratégiával pedig egy széles spektrumú közönséghez tudnak eljutni.

A márkával szorosan együttműködve a vállalat online életmódváltó programja, a Lifestyle Program segítségével több magyar ismert ember is belefogott az életmódváltásba, például Zsozéatya, Kajdi Csaba és Osváth Zsolt. Közülük páran a videóban is feltűnnek.

Sápi Márton, a Star Network Influencer Ügynökség értékesítési vezetője elmondta, hogy a fennállásuk hét éve alatt egyetlen másik olyan márkával sem találkoztak, akik ekkora volumenben foglalkoztatnának influencereket, méghozzá ilyen stratégiai megfontolással. A BioTechUSA ráadásul magyar cég, ami ezt az együttműködést még kiváltságosabbá teszi.

Már ennyiből is érezhető, hogy az ilyenfajta márkajelenlét sokkal többet kíván, mint az egyszerű szponzorált tartalmak. Még több érdekes részlet derül ki a BioTechUSA és a Star Network rövidfilmjéből.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...