Több mint harmadával nőtt a harmadik negyedévben a Facebook bevétele az egy évvel korábbihoz képest, a forgalom túlnyomó többsége reklámokból jött. A felhasználók száma már viszonylag lassan nő, a július-szeptemberi időszakban naponta átlagosan 2,81 milliárd ember használta a céghez tartozó közösségi felületeket.
A harmadik negyedévben 29,01 milliárd dolláros bevételt ért el a Facebook, ez 35 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. A forgalomból 28,28 milliárd dollár hirdetésekből jött, ebben a szegmensben 33 százalékos volt a bővülés éves szinten. Az egyéb tevékenységek esetében jóval nagyobb mértékű volt a fejlődés, igaz ez még mindig nagyon kis részét adja a teljes forgalomnak. A harmadik negyedévben 734 millió dollár szerepelt ennél a tételnél, ez 195 százalékos növekedésnek felelt meg 2020 hasonló időszakához képest. A társaság közel 9,2 milliárd dolláros nyereséget ért el, ami 17 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit.
A Facebook naponta átlagosan 1,93 milliárd felhasználót vonzott a harmadik negyedévben, míg a havi átlag 2,91 milliárd volt, mindkét mutatóban hat százalékos bővülés történt egy év alatt, vagyis már csak nagyon visszafogott mértékben nő a felhasználószám. A céghez tartozó egyéb közösségi felületeket vizsgálva a napi átlagos felhasználószám 2,81 milliárd, míg a havi 3,58 milliárd volt a harmadik negyedévben. Előbbi értéknél 11, míg utóbbinál 12 százalékos volt a növekedés éves összevetésben.