Segítő márkák a BrandManiában

Számos cég mindennapjaiba beépült már Magyarországon is a társadalmi felelősségvállalás (CSR), azonban az elmúlt években inkább elszigetelt programok voltak, a nagy, komplex kampányok eltűntek. A BrandMania stábja utánajárt, hogyan jótékonykodnak a hazai cégek, és a műsorból az is kiderül, hogy a munkaerő-toborzásra milyen hatással lehet a CSR.
Az elmúlt évtized közepén volt egy nagyon látványos felfutás a hazai CSR programokban Lakatos Zsófia, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke szerint, most viszont inkább elszigetelt kezdeményezések vannak összetett kampányok helyett. A BrandMania stábja annak járt utána, hogy mi okozta a változást, illetve hogyan épült be a cégek mindennapjaiba a CSR.
A műsorból kiderül többek között, hogy mi a kapcsolat a munkáltató márkaépítés és a felelősségvállalás között, mennyit költenek CSR-re a világ legnagyobb cégei és mit kockáztat az a vállalkozás, ami elhanyagolja ezt a témát.
Az adásban megszólal Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon Nyrt. kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója, Szabó Béla, a Magyar Telekom csoportkommunikációs igazgatója,
Ruska Viktória, a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetője és Arató Márk, az SAP Hungary kommunikációs vezetője.
A legújabb BrandMania a néhány hete Budapesten tartott V4 Startup and Innovation Tour esemény kapcsán a hazai startup ökoszisztémával is foglalkozik. A műsorból kiderül, hogy mennyi pénz áll rendelkezésre, illetve miben kell erősödniük a hazai startupoknak, hogy nemzetközi szinten is versenyképesek legyenek.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n, vagy ide kattintva.