Shortlisten a legjobb PR-es pályázatok

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2018-as Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri döntése szerint összesen 10 pályázat került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

Az idei versenyre összesen 17 pályázat érkezett, a legtöbb az Uniomediától és az ACG Pro-tól (4-4 db), de több anyaggal pályázott a Ferling, a La Communications és a SAKKOM Interaktív is (2-2 db). A pályázatok közül 13 érkezett kommunikációs kampány, míg 4 hírnévmenedzsment kategóriában. A hattagú zsűri döntése alapján ezek közül összesen 10 nevezés került shortlistre (8 kommunikációs kampány, 2 hírnévmenedzsment kategóriában).

Az eredményhirdetésre és az ünnepélyes díjátadóra 2018. december 13-án 18 órától kerül sor a Budapest Music Centerben. A díjátadó részletes programját az MPRSZ később teszi közzé.

A Sándor Imre PR-díj idei zsűrijének elnöke, R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, az MPRSZ elnökségi tagja. A zsűri tagjai Bede Márta (Well PR Ügynökség, ügyvezető igazgató), Bodó Teodóra (Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője), Maczelka Márk (SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft., kommunikációs vezető), Puskár Krisztián (Kreatív, szerkesztő) és Ruska Viktória (Magyar Suzuki Zrt., Kommunikációs vezető).

Shortlistre került pályamunkák:

Kommunikációs kampány:

Abbvie Hepatitis C kampány

Pályázó: ACG Pro

Megbízó: Abbvie Kft.

A láthatatlan gyilkos nyomában

Pályázó: SAKKOM Interaktív

Megbízó: Szerelvénybolt Kft.

A Munka Nem Várhat

Pályázó: Cafe PR

Megbízó: OTP Egészségpénztár

#énjövőm

Pályázó: Uniomedia Communications

Megbízó: Coca-Cola HBC Magyarország

MEKH Energiakövetek 2017

Pályázó: Open Communications

Megbízó: Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal

Senior Gamer kampány

Pályázó: Uniomedia Communications

Megbízó: Magyar Telekom

Tüsszentő citylight Influenza kampány

Pályázó: Uniomedia Communications

Megbízó: Sanofi-Aventis Zrt.

UNICEF gyerekhang – Kampány a gyerekek világnapján 2017. november

Pályázó: La Communications

Megbízó: UNICEF Magyarország

Hírnévmenedzsment:

E.ON Vigyázz a madárra! hackathon

Pályázó: ACG Pro

Megbízó: E.ON Hungária

Nyisd ki a szánkat!

Pályázó: SAKKOM Interaktív

Megbízó: SAKKOM Interaktív