- Hirdetés -

Simán nyerte a múlt hetet is a TV2

|

Megnyerte a mögöttünk álló hetet a TV2, valamint a TV2 Csoport. Az RTL ismét a gyenge hétköznapi eredményein bukott sokat, szombaton az X-Faktor, vasárnap az Álarcos énekes jó nézettséggel futott.

November utolsó hete is a TV2 győzelmével zárult, bármelyik fontos célcsoportot és napszakot is nézzük. Az RTL-nek legjobbak fekvő főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,5 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 3,7 százalékponttal ért el jobb heti közönségarányt a TV2.

Hasonló volt a helyzet a teljes csatornaportfóliók terén is, azaz minden bontásban a TV2 Csoport végzett az élen. Legnagyobb – 9,5 százalékpontos – előnyt teljes napon és teljes lakosságnál érték el (TV2 Csoport: 25,7%, RTL Magyarország: 16,2%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben tudta az RTL Magyarország legjobban megközelíteni a TV2 Csoportot (TV2 Csoport: 24,4%, RTL Magyarország: 23,3%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 48. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,7 19,3 13,5
RTL 12 11,2 12

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 48. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,3 13,8 9,8
RTL 7,6 7 7,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,1 25,7 22,4
RTL Magyarország 18,5 16,2 18,9
AMC Networks 5,8 5,5 5,9
MTVA 5,6 9,8 4,6
Network4 3,6 4,8 2,9
Warner Bros.Discovery 3,1 3,5 3,0
Antenna Entertainment Group 2,9 2,5 2,7
Paramount Global 2,7 2,1 3,4

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16% / 13,2% (15,8% / 12,9%)
Tények Plusz – 12,2% / 10,4% (14,7% / 12,2%)
Házasság első látásra – 19,5% / 17,5% (20,2% / 18,3%)
Legyen Ön is Milliomos – 17,2% / 14,3% (18,1% / 15,6%)

RTL
Híradó – 17% / 14,9% (18,3% / 16%)
Fókusz – 11,8% / 11,2% (11,8% / 11,5%)
Az Árulók – 10,8% / 11,2% (11,4% / 12%)
A Konyhafőnök – 7,5% / 8,3% (8,8% / 9%)

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlaga volt az RTL Híradónak, mint a Tényeknek. A hétköznap estéken pedig ugyanaz volt a helyzet, mint egy héttel korábban, azaz taroltak a TV2 produkciói. A Házasság első látásra nagyon megverte az Árulók civil évadát, a Legyen Ön is Milliomos pedig a Konyhafőnököt. Utóbbi két műsor heti átlaga között a 18-59 éveseknél (az RTL jövő évi fő célcsoportjánál) közel 10 százalékpontot tett ki a differencia. Pénteken az RTL-es Fort Boyard újabb mélységeket is megtekintett, már ami a közönségarányt illeti. A 18-49 éveseknél 6,3 százalékig süllyedtek és még ez volt az erősebb eredményük (18-59 éveseknél 6,1 százalékot, a teljes lakosságnál 6,2 százalékot tett ki a share-jük).

Szombat este sem változott a helyzet. Itt tulajdonképpen az ősz eleje óta az a felállás, hogy a TV2 aktuális műsora a fiatalabb nézőknél nagyon kikap az X-Faktortól, a teljes lakosságnál viszont kicsivel az RTL-es tehetségkutató elé kerülnek. Múlt szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél 21,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 20,6 százalékos, a teljes lakosságnál 17,5 százalékos közönségarányt hozott. A Dancing with the Stars ugyanennél a három célcsoportnál 9,8 százalékot, 12 százalékot és 17,8 százalékot produkált. Azaz a 4+-os célcsoportnál, ha 0,3 százalékponttal is, de az X-Faktor előtt végeztek (nézőszámban ez nagyobb különbség volt, a DWTS-nek 690 ezer, az X-Faktornak 639 ezer nézője volt).

Vasárnap a Megasztár a 18-49 éveseknél 12,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,9 százalékos, a teljes lakosságnál 17,3 százalékos közönségarányt produkált. Az RTL-en az Álarcos énekes egész jól teljesített, a Hell Boxing Kings pedig továbbra sem táltosodott meg. Előbbinél ez 16,2 százalékos, 15,4 százalékos és 13,4 százalékos share-t, utóbbinál 8,8 százalékos, 9,2 százalékos és 8,9 százalékos eredményt jelentett a korábban említett három célcsoportnál.

A 18-49 éveseknél az X-Faktor bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. Az RTL tehetségkutatója 286 ezres nézőszámmal futott. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál pedig a Házasság első látásra – szerdai adása – volt a listavezető, 393 ezres és 864 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 393 696 20,4
X-FAKTOR RTL 391 074 20,6
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 346 642 15,4
HÁZON KÍVÜL RTL 305 289 14,8
HÍRADÓ RTL 304 829 21,3
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 277 866 17,2
MEGASZTÁR TV2 276 801 13,9
TÉNYEK TV2 269 764 18,3
DANCING WITH THE STARS TV2 236 565 12,0
AZ ÁRULOK RTL 229 190 11,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 864 787 21,8
TÉNYEK TV2 754 497 22,7
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 726 612 24,0
HÍRADÓ RTL 698 237 21,2
DANCING WITH THE STARS TV2 690 021 17,8
MEGASZTÁR TV2 670 964 17,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 640 920 17,0
X-FAKTOR RTL 639 645 17,5
HÁZON KÍVÜL RTL 597 288 14,1
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 593 280 13,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 286 386 21,9
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 244 810 16,2
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 238 565 19,0
HÍRADÓ RTL 179 077 19,1
AZ ÁRULOK RTL 167 657 12,8
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 165 778 15,0
HÁZON KÍVÜL RTL 163 788 12,2
MEGASZTÁR TV2 161 325 12,1
TÉNYEK TV2 145 652 13,0
FÓKUSZ RTL 142 511 12,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...