- Hirdetés -

Sokat költ a Lidl béremelésre

|

- Hirdetés -

A Lidl Magyarország az elmúlt két év során több mint 12 milliárd forintot fordított bérfejlesztésre. A vállalat országos szinten egyedülálló ütemben és mértékben tovább növeli munkavállalóinak bérét, melynek értelmében a 2020-as gazdasági évben további 7,3 milliárd forintot fordít béremelésre.

A közel 5300, az üzletekben és a raktárakban dolgozó munkavállalót érintő béremelést követően, az áruházakban dolgozó bolti eladó munkatársak kezdő havi bruttó járandósága 280 ezer és 301 ezer forint között alakul, míg a már három év munkaviszonnyal rendelkező bolti eladók számára az elérhető legmagasabb bruttó havi járandóság 313 ezer forinttól 335 ezer forintig terjedhet, 8 órás munkaidőben, amely összeg a havi bruttó alapbér és a béren kívüli juttatás összegét tartalmazza. Továbbá ezen felül kerülnek kifizetésre a pótlékok, melyek összege változó, de a tavalyi évben átlagosan havonta bruttó 45 ezer forintot jelentett. Ennek értelmében az elérhető kezdő bruttó havi járandóság 325 ezer és 346 ezer forint között alakul, míg három év munkaviszony után ez 358 ezer forintól 380 ezer forintig terjedhet.

A logisztikai központokban dolgozó komissiózó feladatkört ellátó munkavállalók esetében a kezdő havi bruttó járandóság 290 ezer és 328 ezer forint között alakul, míg a már három év munkaviszonnyal rendelkező komissiózó számára a legmagasabb bruttó havi járandóság 343 ezer és 396 ezer forint között érhető el, 8 órás munkaidőben, amely összeg a havi bruttó alapbér és a béren kívüli juttatás összegét tartalmazza. Továbbá ezen felül kerülnek kifizetésre a pótlékok, melyek összege változó, de a tavalyi évben átlagosan havonta bruttó 67 ezer forintot jelentett. Ennek értelmében az elérhető kezdő bruttó havi járandóság 357 ezer és 395 ezer forint között alakul, míg három év munkaviszony után ez 410 ezer forintól 463 ezer forintig terjedhet.

A logisztikai központokban dolgozó targoncavezető feladatkört ellátó munkavállalók esetében a kezdő havi bruttó járandóság 316 ezer és 349 ezer forint között alakul, míg a már három év munkaviszonnyal rendelkező targoncavezető számára az elérhető legmagasabb bruttó havi járandóság 371 ezer és 433 ezer forint között alakul, 8 órás munkaidőben, amely összeg a havi bruttó alapbért és a béren kívüli juttatás összegét tartalmazza. Továbbá ezen felül kerülnek kifizetésre a pótlékok, melyek összege változó, de a tavalyi évben átlagosan havonta bruttó 72 ezer forintot jelentett. Ennek értelmében az elérhető kezdő bruttó havi járandóság 388 ezer és 421 ezer forint között alakul, míg három év munkaviszony után ez 443 ezer forintól 504 ezer forintig terjedhet.

Emellé a vállalat a Lidl Egészségprogram keretében éves szinten nagyértékű komplex egészségügyi szolgáltatást is biztosít minden munkavállalója számára, amely országszerte magánklinikai környezetben kínál számukra prevenciós és a gyógyulást elősegítő kényelmes, gyors és ingyenes megoldásokat.

Az üzletvezetők esetében a Lidlnél eltöltött három év munkaviszony után 8 órás munkaidőben 704 – 767 ezer forint havi bruttó járandóság érhető el, ami a kezdőfizetésnél mintegy 40%-kal magasabb, melyen felül az áruházlánc – korlátlan magáncélú használattal, annak minden költséget 100%-ban átvállalva – prémium kategóriás személyautót is biztosít üzletvezetőinek, akik szintén igénybe vehetik a vállalat által garantált egészségügyi szolgáltatást is.

„A Lidl Magyarország felelős munkáltatóként évről évre, a szektoron belüli átlagot meghaladóan fejleszti munkavállalói bérét, melynek értelmében a 2020-as gazdasági évben 7,3 milliárd forintot fordít bérfejlesztésre. A vállalat a munkavállalói iránti megbecsülés jegyében a minden szempontból vonzó munkakörnyezet megteremtésére törekszik.” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A vállalat munkavállalói bérét számos további juttatással egészít ki, így többek között egy közel 50 partner-üzlethálózatban érvényesíthető akár 50 százalék árengedményt jelentő kedvezményprogrammal, valamint a törvényi előírásoknál nagyobb mértékben, 100 százalékban téríti a dolgozók munkába járási költségét is.

A kiemelkedő bérezés mellett a hazai kiskereskedelmi szektor legdinamikusabban fejlődő szereplője, a Lidl Magyarország, képzésekkel és különböző programokkal járul hozzá a mindennapokhoz: folyamatos fejlődést és csapatkohéziót erősítő aktivitásokkal támogatja munkavállalóit.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges mezben lépnek pályára a fradi focistái

A Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club különleges aktivitással készül a vasárnapi derbire: a játékosok február 5-én, az FTC-UTE mérkőzésen egyedi mezben lépnek pályára, mellyel egy fontos, jó ügyre kívánják felhívni a figyelmet....

Veszélyesek társkereső appokat találtak

A Sophos kiberbiztonsági cég CryptoRom csalásokra derített fényt. A csalók hamis női Facebook és Tinder profilokkal verték át az áldozatokat. Az alkalmazások az App Store-ban Ace Pro és MBM BitScan, a Play Store-ban pedig...

Kezd beindulni a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 8.146 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az előző hónapban elért mélyponthoz (7.510) képest több mint nyolc százalékos növekedést jelent. Ezzel együtt továbbra is jelentős a távolság...

Országos premierekkel erősít az AXN

Izgalmakkal, akcióval és drámával teli műsorkínálattal – összesen 11 országos premierrel – várja nézőit februárban és márciusban az Antenna Entertainment magyar portfóliójának egyik legerősebb csatornája. Az AXN-en új sorozatként debütált az európai szenzáció, a...

Ezek a technológiák pörgethetik fel idén a piacot

Háború, járvány, recesszió, válság. Vállalat legyen a talpán, aki ilyen körülmények között jól tud teljesíteni. A krízisben azonban ott van a lehetőség is, hiszen aki megtalálja a legjobb módszert a túlélésre, illetve választ tud...

Megnyílt az ország első Apple Premium Partner üzlete

Az iSTYLE első Apple Premium Partner üzlete várja vásárlóit a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. A közép-kelet-európai régió második Apple Premium Partner márkaboltja az ikonikus Apple Store vásárlási élményét hozza el, és az ügyfélkiszolgálás teljesen új...

Erős technológiai alap kell

A felhőre és a mesterséges intelligenciára alapuló digitális transzformáció tartós lesz – véli Rehus Péter. Az IBM Magyarországi Kft. országigazgatója beszélt arról is, hogy az informatikai vezetők milyen technológiákba fektetnének be és mire helyezik...

A Spíleren nézhetjük a francia labdarúgókupa meccseit

Megszerezte a francia labdarúgókupa, a Coupe de France magyarországi közvetítési jogait a TV2 Csoport sportcsatornája. Az első meccsnap február 8-án lesz, amikor három összecsapást is élőben követhetnek majd a hazai nézők. A Coupe de France...
rádió mikrofon

Több helyi rádió és az ATV is bírságot kapott

Jogszerűtlenül kivitelezett termékmegjelenítésért bírságolta meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa az ATV-t a Napló című műsor egyik riportja miatt. A testület ezen kívül egy karcagi és szolnoki helyi rádió műsorainak vizsgálata...

Így csökkenthetők a fizetések miatti konfliktusok

A bértranszparenciának, azaz a fizetések nyilvánossá tételének kérdéséhez cégkultúrától függően máshogy állnak hozzá a szakemberek – részben például azért, mert érdekellentétet jelenthet a munkáltatói és munkavállalói oldal között. Gyakran tartanak a belső bérfeszültségektől, amelynek...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zöld kezdeményezéshez csatlakozott az Unilever

Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy...

Különleges mezben lépnek pályára a fradi focistái

A Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club különleges aktivitással készül a vasárnapi derbire: a játékosok február 5-én, az FTC-UTE mérkőzésen egyedi mezben lépnek pályára, mellyel egy fontos, jó ügyre kívánják felhívni a figyelmet....

Veszélyesek társkereső appokat találtak

A Sophos kiberbiztonsági cég CryptoRom csalásokra derített fényt. A csalók hamis női Facebook és Tinder profilokkal verték át az áldozatokat. Az alkalmazások az App Store-ban Ace Pro és MBM BitScan, a Play Store-ban pedig...

Kezd beindulni a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 8.146 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az előző hónapban elért mélyponthoz (7.510) képest több mint nyolc százalékos növekedést jelent. Ezzel együtt továbbra is jelentős a távolság...

Országos premierekkel erősít az AXN

Izgalmakkal, akcióval és drámával teli műsorkínálattal – összesen 11 országos premierrel – várja nézőit februárban és márciusban az Antenna Entertainment magyar portfóliójának egyik legerősebb csatornája. Az AXN-en új sorozatként debütált az európai szenzáció, a...

Podcast

A játék egy válságálló műfaj

Mi a jellemző a magyar emberre játékvásárlás szempontjából és hogyan tudja fenntarthatóságra nevelni vásárlóit egy játékforgalmazó? Erről is szó esett a Business Lounge podcast december 20-i, itt meghallgatható epizódjában, ahol ezúttal Gyaraki Dávid, a...

Az elégedett partner viszi a jó szolgáltató hírét

Varga Balázs huszonötévnyi koncertszervezés után hozta létre a Tixát, vele beszélgettek a Business Lounge műsorvezetői a jegyértékesítő piac telítettségéről, a kultúrafogyasztói szokások változásáról, és arról is, hogy szükség van-e egy újabb Pesti Estre? A...

A trendet alakítani kell, nem pedig követni

Online kontra offline vásárlás, felhalmozás, vásárlói edukáció – többek között erről is faggatták a műsorvezetők Kanyó Rolandot, a dm kft. marketing és PR menedzserét és Fazekas Bálintot, az Euronics kereskedelmi ügyvezetőjét a radiocafé Business...

Don't Miss

Erős technológiai alap kell

A felhőre és a mesterséges intelligenciára alapuló digitális transzformáció tartós lesz – véli Rehus Péter. Az IBM Magyarországi Kft. országigazgatója beszélt arról is, hogy az informatikai vezetők milyen technológiákba fektetnének be és mire helyezik...

„Izgalmas 2023 elé nézünk” – interjú Németh Károllyal

Ahogy az interjúból is kitűnik majd, amilyen érdekesnek találta Németh Károly a feltett kérdéseket, olyan érdekes válaszokat is adott rájuk. A SPAR Magyarország Signature CEO díjban részesült marketingvezetőjét harmadmagával faggattuk ki a marketing jelenlegi...

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

A megújulás kötelező

Palkó András, a Coca-Cola HBC Magyarország marketingigazgatója is egyike annak a 14 üzleti döntéshozónak, akik idén Signature CEO díjban részesültek. Amennyire derűsen vette át a díjat, annyira lelkesen válaszolt kérdéseinkre Jakus Melindával, a Signature...

60 százalékkal nőtt a digitális lottózás aránya – interjú Bánhegyi Zsófiával

Hogyan élte meg a pandémiát a Szerencsejáték Zrt.? Milyennek látják a marketingszakmán belül megváltozni látszó helyzetet? Milyen új, innovatív megoldásokat terveznek jövőre, amikor megjelennek az első külföldi versenytársak a táv-szerencsejátékpiacon? Többek között ezekre a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld kezdeményezéshez csatlakozott az Unilever

Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy...

Csomagolóanyagokkal zöldít a PICK

Újabb 14 százalékkal csökkenti a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét a PICK Szeged Zrt., 2023 január végétől ugyanis a szeletelt PICK szalámik után már a HERZ sonkák is kisebb tálcaméretben és megújult csomagolásban kerülnek a...

Zöld mintaprojektet indít a Toyota

Thaiföld legnagyobb vállalata, és egyben a világ egyik vezető mezőgazdasági feldolgozója és élelmiszergyártója, a mindemellett 12 ezer 7-Eleven áruházat is üzemeltető Charoen Pokphand Group (CP) és a Toyota mintaprojektet indít az országban a karbonsemleges...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....