- Hirdetés -

Sportos partnerségben a Lenovo

|

Névadó szponzorként erősíti tovább jelenlétét a Lenovo a motorversenyek világában. A következő szezonban a technológiai vállalat, valamint a Ducati MotoGP közös csapata, a Ducati Lenovo versenyzői és motorjai is rajthoz állnak majd.

Az együttműködés új szintre emelését a három éve tartó technológiai partnerkapcsolat alapozta meg, a további három évre szóló együttműködés pedig újabb bizonyítéka a fejlett hardvertechnika, a széleskörű adatelemzés, a mesterséges intelligencia és az intelligens szoftvermegoldások egyre növekvő szerepének a motorkerékpárversenyek világában. 2018 óta a Lenovo, mint hivatalos technológiai partner tette lehetővé a Ducati mérnökei és tervezői számára az általuk megalkotott algoritmusok és versenybiciklitechnika gyors adaptálást mind a verseny-, mind pedig a közúti kerékpárok esetében.

„A nemzetközi motorsport piac 2025-ig várhatóan évente mintegy 10%-kal növekszik majd és 1ehhez nagyban hozzájárul az informatika szerepe a motorversenyzés egyre inkább adatközpontú világában. A Lenovo és a Ducati – két olyan vállalat, amely a nagy sebesség, az erőteljes teljesítmény és a könyörtelen innováció alapértékeit osztja – ezért úgy döntött, hogy a korábbi partneri kapcsolatot a lehető legmagasabb szintre emeli” – mondta el Luca Rossi, a Lenovo alelnöke. “A Lenovo küldetése, hogy minél több iparágat az intelligens átalakulásra ösztönözzön, így izgatottan várjuk, hogy technológiai tudásunkat és képességeinket egy új szintre emelve integráljuk a Ducati versenycsapatának munkájába, hogy tovább erősítsük a MotoGP világában betöltött szerepét az elkövetkező évekre is.”

„Minden évben érzelmekkel teli időszak számunkra az új versenyszezonra való felkészülés, majd a versenyzőink és motorjaink rajtvonalhoz állítása. Ezúttal is óriási elhivatottsággal és szenvedéllyel nézünk elébe az új évnek, legnagyobb rajongóink támogatásával a világ számos pontjáról. Erős lesz a kezdés, miután tavaly sikerült elnyernünk a konstruktőri bajnoki címet, annak ellenére, hogy különböző oknál fogva olyan akadályok és helyzetek leküzdésére kényeszültünk, amelyeket korábban még nem tapasztaltunk. 2021 sok újdonságot tartogat, köztük a versenyzőinket: Jack Millert és Pecco Bagnaiat. A fiatal versenyzők a Pramac Racing Team-nél eltöltött éveket és megszerzett tapasztalatokat követően csatlakoznak a csapatunkba. Emellett a Lenovo, amely már 2018 óta segíti a munkánkat, az új Ducati Lenovo Team névadó szponzoraként erősít minket tovább. Gyári csapatunk versenyzői mellett, a Ducati MotoGP versenyzői, Johann Zarco és a Moto2 legnagyobb tehetségei közül hárman: Enea Bastianini, Luca Marini és Jorge Martin is csapatunk tagja, friss, fiatalos lendületet hozva a bajnokságba. Örömmel várjuk, hogy március 28-án Katarban elrajtoljon a 2021-es szezon, és mint mindig #ForzaDucati.” – mondta el Claudio Domenicali, a Ducati Motor Holding vezérigazgatója.

A Ducati márka világszerte egyet jelent a technológia, a design és a motorsport iránti szenvedéllyel. Az új partnerség a motorversenyek világában a Lenovo számára is jelentős láthatóságot ad majd, a világszinten vezető szerepet betöltő technológiai vállalat pedig a Ducati számára biztosít páratlan lehetőségeket a gyorsabb, intelligensebb és jobb teljesítmény elérése érdekében.

Az elkövetkező években a Lenovo és a Ducati elkötelezett amellett, hogy még intelligensebb távoli együttműködést tegyen lehetővé olyan munkaterületek működtetésével, amelyek maximálisan a sebességre, a rugalmasságra és a mobilitásra összpontosítanak. A két márka olyan kutatási és fejlesztési terveket dolgoz ki közösen egy virtuális asztali infrastruktúra megvalósítása érdekében, amely folyamatosan magas teljesítményszintet biztosít a távolról dolgozó Ducati mérnökök számára. Továbbá a jövőben a Lenovo és a Ducati a kibővített (AR) és a virtuális valóság (VR) technológiák alkalmazását is a lehető leghatékonyabban kívánja alkalmazni a motorkerékpár-mechanika területén.

2018 óta a Lenovo a Ducati vezető technológiai partnereként a számítógépei, táblagépei és nagy teljesítményű szerverei révén számos versenyképes technológiai előnyt biztosított már a motorsport nagyágyú versenyzői, motorkerékpárjai és teljesítménymotorjai számára. Az elemzések és a szimulációk, amelyeket most a MotoGP-ben alkalmaznak, a Lenovo kompakt méretű és elképesztő teljesítményű ThinkSystem™ SE350 edge szerver segítségével végzik, hogy lehetővé tegyék az adatokforrások és elemzések legpontosabb feldolgozását. Ezzel a továbbfejlesztett feldolgozási erővel a Ducati mérnökei az AI és a gépi tanulás segítségével képesek könnyedén nyomon követni a szimulációk eredményeit, amely így lehetővé teszi számukra, hogy még biztonságosabb stratégiákat dolgozzanak ki az adott pályákra vonatkozóan, beleértve akár a gumiabroncs-fogyasztás hatékonyabb kezelését is. A technikusok a masszív, ultravékony Lenovo ThinkPad™ P1 mobil munkaállomások segítségével képesek akár közvetlenül a kerékpárokból lekérni és elemezni az adatokat. A mérnökök ezután a garázsban lévő ThinkPad laptopokat használták a lehetséges kerékpár-konfigurációk szimulálására – 25%-kal javítva a hatékonyságot, és 35%-kal csökkentve a döntéshozatali időt.

A Lenovo nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) fürtöt tervezett és kivitelezett a ThinkSystem SD530, SR630 és SR650 szerverek alapján. Ez az új HPC-környezet 20:1-rel csökkenti összességében a lábnyomot, és lehetővé teszi a Ducati számára, hogy aerodinamikai és folyékony, dinamikus modellezési munkaterheléseket futtasson akár versenysebességgel – arra ösztönözve a mérnököket, hogy a legmagasabb minőségi és biztonsági előírások betartása mellett még gyorsabban fejleszthessék le a superbike-okat.

A Ducati által használt további Lenovo-eszközök közé tartoznak a ThinkPad P53 mobil munkaállomások, amelyek az országúti és versenymotorok tervezésére a legalkalmasak; a területi igazgatók által, hordozhatósága miatt különösen preferált ThinkPad X1 Tablet-ek és számos népszerű Yoga™ prémium laptop, amelyek közvetlenül a versenyt megelőzően folytatott gyors egyeztetések jegyzetelése során könnyíti meg leginkább a Ducati munkáját. 2020-ban a Lenovo és a Ducati partnerkapcsolata több társmárka-eszköz piacra dobását is eredményezte, ilyen például a Lenovo Ducati 5 is, a limitált számban megjelent crossover laptop, a Ducati Corse dizájnelemeivel, a leglelkesebb Ducati rajongókra tervezve.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...