- Hirdetés -

Sportos szponzorációban a Helia-D

|

Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda Sportegyesület. Magyarország egyik legismertebb kozmetikai márkája lesz az UVSE női vízilabda csapatának kiemelt támogatója és névadó szponzora. A Helia-D elkötelezett a női sport támogatása és a tehetséggondozás mellett, ezzel az együttműködéssel pedig aktívan hozzájárul az UVSE utánpótlás neveléséhez, a játékosok professzionális fejlődéséhez, valamint a nemzetközi versenyeken való részvételükhöz.

Budaházy Péter, a HELIA-D Kft. ügyvezető igazgatója és Lovas Péter, az UVSE Vízilabda Sportegyesület elnöke jelentették be a két szervezet együttműködését, ami alapján a HELIA-D egyike lesz a magyar női vízilabda kiemelt támogatóinak. A HELIA-D támogatását az UVSE többek között az utánpótláskorú játékosok képzésére, a nemzetközi mérkőzések utazási költségeire fordítja.

Az UVSE és a Helia-D első közös megjelenésére a 2024. október 18-i Magyar Kupa selejtezőn került sor, ahol az UVSE sikeresen képviselte a magyar vízilabdasportot. A következő hónapokban több fontos mérkőzés is várható: október 30-án az UVSE Helia-D - Szeged női OB/1 mérkőzésen, valamint november 9-én a CN Sant Andreu elleni Euroliga összecsapáson hazai pályán láthatják a szurkolók a csapatot. Az idényben a Magyar Kupában, illetve a Bajnokok Ligája sorozatában is megmérettetik magukat a lányok, céljuk pedig, hogy megőrizzék tavalyi bajnoki és kupagyőzelmi címeiket.

„Nagyon büszkék vagyunk az együttműködésre a Helia-D-vel, egy olyan elismert hazai márkával, amely a minőséget és az időtálló értékeket képviseli. Ez az együttműködés lehetőséget biztosít számunkra, hogy még nagyobb hangsúlyt fektessünk az utánpótlásnevelésre és a nemzetközi mérkőzéseken való versenyképességünk fejlesztésére, amelyek a csapat jövőjét alapozzák meg” – nyilatkozott a partnerségről Lovas Péter, az UVSE Vízilabda Sportegyesület elnöke.

„A Helia-D számára fontos a hazai tehetségek, a női sportolók támogatása és az egészséges életmód népszerűsítése. Az UVSE csapatával való együttműködés remek lehetőséget kínál számunkra, hogy értékeinket – mint a kitartást és folyamatos fejlődést – közvetítsük. Hisszük, hogy a Helia-D támogatásával a csapat további sikereket érhet el mind hazai, mind nemzetközi szinten” – tette hozzá Budaházy Péter, a HELIA-D Kft. ügyvezető igazgatója.

Az UVSE női csapata különösen fiatal összetételű, tele ambiciózus és elszánt játékosokkal, akiknek célja, hogy a válogatott színeiben is bizonyíthassanak. A nemzetközi kihívások mellett a csapat hazai pályán is szeretne helytállni. Az elkövetkező hónapok során a Helia-D számos hazai rendezésű mérkőzésen képviselteti magát, melyek közé tartozik a november 9-i, hazai rendezésű és a 2025. január 25-i Bajnokok Ligája csoportmérkőzés is, ahol a csapat az EKIPE Orizzonte ellen mérkőzik meg.

Az előző év Magyar Bajnoka és Magyar Kupa győztese, az UVSE – Helia-D idén is szeretne a döntőbe kerülni mindkét versenykiírásban és megtartani a tavalyi eredményeinket.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...

Megérkezett az HBO nagyszabású sci-fi sorozata

Már elérhető a hazánkban forgatott Dűne: Próféciák az Max és az HBO kínálatában. A Pioneer Stillking Film és az HBO által készített sorozat 10 000 évvel Paul Atreides születése előtti időszakot mutatja be. Friss...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...