- Hirdetés -

Szintet léphet a hazai marketingesek tudása

|

Az egész világon elismert nemzetközi minősítést szerezhetnek a hazai szakemberek és marketingtevékenységet végzők, ugyanis a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) a Digital Marketing Institute (DMI) magyarországi stratégiai partnereként elhozza a világ legszínvonalasabb digitális marketing képzéseit.

A modern marketingben a digitalizáció egyre növekvő hangsúllyal van jelen, szerepe ma már meghatározóbb, mint a hagyományos kommunikációs csatornáké, sőt a kis- és középvállalkozások marketingtevékenysége szinte teljes mértékben az online megoldásokra fókuszál. „A Magyar Marketing Szövetség elkötelezett a marketingtevékenységet végző szakmai közösség minőségi digitális tudásának fejlesztésében, hiszen küldetése kezdettől fogva a szakmai és gazdasági értékteremtés, amelyben megkerülhetetlen szerep jut a digitális marketing edukációjának” – hangsúlyozza Hinora Ferenc, a 30 éves szervezet elnöke. E cél érdekében a Magyar Marketing Szövetség három pillérre épülő komplex digitális képzési programot hozott létre.

A Digital Marketing Institute digitális marketing online képzései esetén PRO és SPECIALIST szintű programok, illetve rövidebb tanfolyamok közül választhatnak az érdeklődők. Az angol nyelvű online képzésekkel, DMI nemzetközi minősítést szerezhetnek a résztvevők, amelyet az egész világon elismernek, és szó szerint meghatározza a globális mércét.

A MasterClass digitális marketing mesterkurzust a Magyar Marketing Szövetség azzal a céllal hívta életre, hogy a marketingben megkerülhetetlen technológiai folyamatokat, lehetőségeket, digitális trendeket és megoldásokat a marketingtevékenységet végzők egy magyar nyelvű képzéssorozat keretében naprakészen, átfogóan megismerjék, valamint elsajátítsák.

A Mastermind, úgyis mint a komplex képzési program harmadik pillére, minden eddiginél rugalmasabb, vállalatokra, márkákra szabott, egyedi igényeknek megfelelő, gyakorlatorientált workshopokat takar magyar nyelven, a digitális képzések széles választékával.

A DMI angol nyelvű, egész évben elérhető online képzései folyamatosan biztosítják a tanulás lehetőségét, segítik a sikeres karrierépítést és formálják a jövő szakembereinek készségeit is. Ezek a nemzetközi tanúsítványt adó képzések az egyetlen olyan világszerte is elismert tanfolyamok, amelyeket több vezető iparági szervezet, köztük az Amerikai Marketing Szövetség (AMA) is jóváhagyott. A képzések elvégzését a hazai marketingszakma jeles képviselőinek bevonásával – angol nyelvű képzések esetén egyedülálló módon – magyar nyelvű mentoring programmal is támogatja a Magyar Marketing Szövetség.

„A marketing iparág töretlenül élen jár a digitális innováció alkalmazásában, ezért minden eddiginél fontosabb, hogy a marketingszakemberek az ehhez szükséges kritikus képességekkel és ismeretekkel rendelkezzenek – mondja Ken Fitzpatrick, a DMI ügyvezetője. Nagyon örülünk annak, hogy stratégiai partnerünk, a Magyar Marketing Szövetség segítségével a képzéseinket már Magyarországon is elérhetővé tehetjük, amivel a világszínvonalú tudás megszerzésén túl arra is lehetőséget biztosítunk a résztvevők számára, hogy ők legyenek a digitális marketing szakma jövőbeli vezetői” – teszi hozzá a DMI CEO-ja.

A Magyar Marketing Szövetség a Digital Marketing Institute magyarországi stratégiai partnereként elhozza a hazai szakemberek, és marketingtevékenységet végzők számára a legszínvonalasabb digitális marketing képzéseket; mindezzel célunk, hogy új szintre emeljük a hazai digitális marketingtudást – emeli ki Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...