- Hirdetés -

Szorossá vált a verseny az RTL és a TV2 között

|

A 18-49 éveseknél és főműsoridőben is beérte a TV2 Csoport az RTL Magyarországot. Az RTL Klub mögött pedig már csak 1,1 százalékpont a TV2 lemaradása. A mi kis falunk egyszerre két csatornán is a legnézettebb műsor volt.

Egyik hétről a másikra szorosabbá vált az RTL Klub és a TV2, valamint a két nagy csatornacsoport közötti verseny. A korábbi hetekben a 18-49 éveseknél és teljes napon vezetett a TV2 Csoport, viszont a főműsoridőben tartották előnyüket az RTL-es televíziók. Viszont múlt héten a főműsoridőben fej fej mellett végzett a két nagy csatornacsoport, mindketten 25,9 százalékos közönségaránnyal zárták a hetet. A 18-49 éveseknél és teljes napon pedig továbbra is vezet a TV2 Csoport, miután 22,9 százalékos share-t produkáltak az RTL Magyarország 21,1 százalékával szemben.

A két legnézettebb kereskedelmi csatorna között is kisebb lett a különbség. A korábbi héthez képest az RTL Klub share-je 1,6 százalékponttal csökkent, a TV2-é 0,8 százalékponttal nőtt, a differencia így mindössze 1,1 százalékpontot tett ki. Méghozzá abban az összevetésben, ami az RTL Klub fő erőssége: azaz a 18-49 éveseknél és főműsoridőben.

A héten belül a hétköznap estéket, valamint a szombat estét nyerte az RTL Klub. Igen nagy előnyük volt a szombati főműsoridőben (RTL Klub – 15,8%, TV2 – 6,5%). Viszont vasárnap hasonló arányban kikaptak a TV2-től (TV2 – 15,3%, RTL Klub – 7%). Az RTL Klubon a vasárnap esti Star Wars filmek nagyon nem működnek, hetek óta lehúzzák a csatorna aznapi eredményét.

15. hét / 14. hét / 13. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,2% / 14,8% / 15,5%
TV2 – 12,1/ 11,3% / 12,7%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya, zárójelben a korábbi hét eredményei (15. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 16,8% (19,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,8% (19,9%)
Drága örökösök – 17,7% (19,6%)
Barátok közt – 13,8% (15,7%)

TV2
Tények – 13,7% (11,7%) – hétfőtől vasárnapig
Exatlon Hungary – 15,2% (15,4%)
Pénzt vagy éveket – 6,2% (8%)

Múlt héten mindegyik állandó hétköznap esti RTL-es műsor közönségaránya csökkent egy kicsit, viszont még így is bőven megugrották a csatornaátlagot. S ez nemcsak a Fókusznak és a Drága örökösöknek, hanem a Barátok köztnek is sikerült.

A Berényi klán szappanoperája utáni sávban futó műsorok közül a Cápák között volt a legsikeresebb a maga 11 százalékos közönségarányával, majd Doktor Murphy (10,4%), Gyertek át (9,3%), Isten veled, Magyarország (9,1%), Toplista (7,8%) és Alvilág (6,4%) a sorrend.

A TV2 sajnálhatja, hogy véget ér az Exatlon, mert múlt héten is nagyon stabilan teljesített a műsor. A heti 15,2 százalékos átlaguk 3,1 százalékponttal haladta meg a csatornaátlagot, ráadásul úgy, hogy az RTL Klub legerősebb napi tartalmaival szemben futott. Ezt a jó eredményt azonban nem tudta átörökíteni a Pénzt vagy évekre, ami ugyanolyan pocsék share-t produkált, mint év elején a reaktivált Legyen Ön is Milliomos.

Annyira azért múlt héten sem kavarodtak meg az erőviszonyok, hogy ne A mi kis falunk legyen a legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél (353 ezer néző) és a teljes lakosságnál (865 ezer néző).

A 18-49 évesek körében a hét második legnézettebbje a TV2-n vasárnap este műsorra tűzött Kellékfeleség című film volt, amire 299 ezren voltak kíváncsiak, a harmadik pedig a keddi Drága örökösök 270 ezer nézővel.

A 18-49-es toplistára az M4 Sport egyik műsora is felkapaszkodott, a múlt szerdai Bajnokok Ligája meccs a kereskedelmi célcsoportnál 148 ezres nézőszámot produkált, a teljes lakosságnál pedig 385 ezret. A vasárnapi Forma-1 futam egyébként nem sokkal maradt el a meccstől, ugyanis a 18-49 éveseknél 143 ezer, a teljes lakosságnál 379 ezer nézőt vonzott.

A teljes lakosságos toplistán A mi kis falunkat a Drága örökösök követi 808 ezres nézettséggel. Ennél a célcsoportnál a TV2 legnézettebb műsora a péntek esti Tények volt 695 ezer nézővel.

A mi kis falunk sikerét egyébként jól mutatja, hogy még a másodvirágzása is igen jó nézettséget hoz. A sorozat Coolon futó ismétlése múlt héten a 18-49 éveseknél (109 ezer néző) és a teljes lakosságnál is (204 ezer néző) a csatorna legnézettebb műsora volt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...