A reklámügynökségek szupersztárjaként, a Jeff Goodby és Rich Silverstein nevével fémjelzett, Goodby, Silverstein & Partners évek óta a nemzetközi kreatív fesztiválok élmezőnyében szerepel. Az október 26-27-én megrendezésre kerülő BrandFestival számos nemzetközi előadót vonultat fel. A márkaépítés jövőjével kapcsolatban mutat perspektívát Bonnie Wan, a San Francisco-i reklámvállalat stratégiai igazgatója.
Idén itt lesz a Goodby, Silverstein & Partners (GSP) is. A San Francisco-i ügynökség az amerikai reklámkészítés zászlóshajója. A nemzetközi reklámfesztiválok élmezőnyében szerepel, megszámlálhatatlan Cannes-i oroszlánnal büszkélkedhet. Az AdAge, az Adweek, a Media Magazine az „Év ügynöksége” és az „Évtized interaktív ügynöksége” címmel is kitüntette őket.
Jeff Goodby, a szuperügynökség társalapítója rajta van a Fast Company által készített legkreatívabb reklámszakemberek listáján. A cég előfutára a kreatív innovációnak és mágnesként vonzza a tehetségeket. Számos „reklámrocksztár” megfordult az ügynökségnél, melynek első számú stratégája Bonnie Wan, aki a márkaépítés jövőjével kapcsolatban mutat amerikai perspektívát az idei BrandFestival-on. Legjelentősebb ügyfeleik közé tartoznak a Budweiser, Yahoo, Hewlett Packard, Nintendo, Sprint (egyik legjelentősebb amerikai telekommunikációs cég), Adobe, Frito Lay/Doritos, Haagen-Dazs, Comcast, Nest, Dali múzeum, NBA. Az ügynökség a nemzetközi reklámszakma szinte minden lehetséges díját megnyerte már. Reklámkampányainak sikerét a bivalyerős fogyasztói insight-oknak köszönhetik. A celebeket szerepeltető „Got Milk” kampányuk mérföldkő a reklámtörténelemben.
A nagy médiahájpot generáló reklámjaik közül kiemelkedik az NBA-nak készített – a YouTube-on több mint 17 millió megtekintést hozó – Jingle Hoops, azaz Csilingelő Gyűrűk névre keresztelt alkotás, ami a speciális karácsonyi mezeket hirdeti. Az AdAge által is felmagasztalt filmben a legismertebb kosaras sztárok – LeBron James, Kevin Durant – játsszák el a Jingle Bells-t, mégpedig úgy, hogy a kosárgyűrűk hálójára aggatott csengettyűket szólaltatják meg a dobásaikkal.
A GSP ötletemberei a digitális reklámkészítés világában is kifejezetten otthonosan mozognak. Jól mutatja mindezt a St. Petersburg-i Dali Múzeumnak késztett „Dreams of Dali” kampányuk, melynek keretében a virtuális valóság segítségével hozzák a fiatalokhoz közelebb a múzeumélményt. A „virtuális kultúra túra” keretében az interaktív 360 fokos videó és VR-technológia egyedülálló múzeumélményt kínál a látogatóknak, hiszen a VR-szemüveggel egész kiállításokat járhatnak be a látogatók. A technológia előnye, hogy teljes térbeli élményt nyújt, a virtuális térben sétálva nem kell a többi látogatóra figyelni és egészen közelről is szemügyre lehet venni az alkotásokat.
A GSP kampányai azt bizonyítja, hogy felismerték, hogy az új típusú kommunikációs gazdaságban komplexebb tudással kell felvértezni önmagunkat, hogy választ találjunk a jelen (reklám)kor egyre szerteágazóbb kihívásaira. Egy olyan korban, ahol a kommerciális érték a kreatív tartalomfejlesztésben és a fogyasztóval való kapcsolatteremtésben testesül meg.