Egy régi nagy sláger, két fiatal énekes és egy izgalmas új termék találkozása – ez adja a Milka őszi, Egymásra hangolva kampányának gerincét, amellyel a márka célja a penetrációnövelés és a fiatal célcsoport megszólítása a zene nyelvén.
2018 tavaszán új, egyedi formátumú termék jelent meg a Mondelez palettáján, a Milka Oreo Sandwich táblás csokoládé, amelyben egész OREO kekszek találhatók. A Milka és az Oreo – két abszolút love brand – újszerű találkozása egyedülálló jelenség a piacon. Ez az izgalmas párosítás inspirálta a HPS Experience csapatát, hogy a márka legújabb kampányának középpontjába egy ugyanilyen contentet, a zenét, ezen belül is egy régi nagy sláger duettként való feldolgozását helyezze. S bár a 80-as, 90-es évek kedvenceinek újraalkotása 2018-ban különösen divatosnak számít, a Milka az első márka hazánkban, amely ehhez az eszközhöz nyúlt.
A választás végül az Első Emelet Csakazértis szerelem! című dalára esett, amelyet Dallos Bogi és Freddie, két fiatal zenész-producer segítségével alkotott újra. A feldolgozás során a szöveg egyáltalán nem változott, a dallam azonban fiatalos, modern és kicsit pörgősebb köntösbe bújt, megtartva ugyanakkor az eredeti sláger jellegzetességeit.
A kampány célja a penetrációnövelés és a fiatal célcsoport megszólítása, éppen ezért a fókuszban maga a dal és a hozzá készült videoklip áll, amelyet a reklámfilmes és videoklipes berkekben jól ismert Miki357 álmodott meg. Ez a kampány a Mondelez életében igencsak egyedi és bátor megmozdulásnak számít, hiszen nagyon ritka az, hogy egy ilyen kaliberű márka egy szinte alig brandingelt tartalomra építi a teljes kommunikációját. A márka képviselőinek nem titkolt szándéka, hogy ez által azt a fogyasztói réteget is elérje finomra hangolt üzeneteivel, akik különösen érzékenyek a klasszikus reklámtevékenységre.
A film színvilágában teljes mértékben igazodik a két termék arculatához, hiszen mind a megjelenített eszközök, mind a hátterek kizárólag Milka lila és Oreo kék színekben pompáznak. A termék megjelenítése ezen kívül minimális, játékos formában történik. Érdekesség, hogy a videóban feltűnik az eredeti lemez is, egy kis színbéli csavarral.
A 360 fokos kampány fő platformja az online tér: a klasszikus hirdetések mellett, kreatív, a klip részleteit felhasználó videóbannerek és Youtube hirdetések is készültek. Emellett Spotify-on megjelenő reklámokkal, országszerte kihelyezett hangos CLP-kel, instore plakátokkal és szórólapokkal, valamint televíziós megjelenésekkel is találkozhatnak majd a fogyasztók.