Tarolt a Noguchi a PREXA-n

Ünnepi díjátadón hirdette ki a Magyar PR Szövetség a PREXA (PR Excellence Awards) versenyének nyerteseit. Ismét a Noguchi lett az év ügynöksége, és a fődíjat is a Noguchi nyerte el a McDonalds számára készített „Nyugati téri Meki – Megújul egy ikon” kampánnyal.

A PULLMAN BUDAPEST-ben, teltházas rendezvényen hirdette ki az MPRSZ az ország legszigorúbb PR-szakmai díjának idei győzteseit. Az idén öt éves PREXA versenyre rekordszámú, 97 nevezés érkezett 15 iparágban és 13 kategóriában. Közülük választotta ki a húsz fős előzsűri a döntőbe jutott 62 pályaművet.

A Fődíjat a Noguchi nyerte a „Nyugati téri Meki – Megújul egy ikon” című kampánnyal, és ismét a Noguchi lett Az év ügynöksége is.

A Nemzetközi kategória nyertese a Mediator lett “Retailored Chances” kampányával, és az ezüstöt is a Mediator hozta el a “Refuse Cup – NO means NO!” kampánnyal. A Nemzetközi kategória bronz díját az Uniomedia kapta a “CIB Bank: WHERE I’M IN MY PLACE!” programért.

Két Különdíjat osztottak ki, az egyiket az SOS Gyermekfalvak kapta „Egyedül – akiket nem vesznek fel sosem” kampányért, a másikat az ELTE Informatikai Kar a “STEMStation@ELTE STEMPont” komplex pályaorientációs és tehetséggondozó programért. Utóbbi arany díjat is kapott a Társadalmi kommunikáció kategóriában. A Storytelling kategória első helyét az AMC Networks International, a PR vezérelt integrált kampány arany díját az Erste szerezte meg.

A zsűri idén is nagyon szigorú volt, több kategóriában egyáltalán nem osztottak díjat. Minden pályázat shortlisten maradt az Általános hírnévmenedzsment kategóriában, de az Issue Management, a Belső kommunikáció, a Corporate Communications / Public Affairs, a Pro-bono, és a Kis költségvetésű kategóriákban sem született arany.

Az iparági kategóriákban a Művészet, az Építőipar, a Pénzügy, a Technológia, a Professzionális szolgáltató, az Egyház és a Non-profit kategóriákban nem osztottak aranyat, az Egészségügy és a Turizmus kategóriákban a Noguchi diadalmaskodott, az FMCG kategóriában a Next9 nyert. Az Év Fiatal PR-szakembere díjat három kategóriában is átadták. Vállalati kategóriában Vorigin Dóra, a BioTechUSA PR és corporate communications team leadje, ügynökségi kategóriában Adravecz-Laufer Flóra, a Noguchi ügyféligazgatója, szabadúszó kategóriában pedig Belayane Najoua nyert.

A díjazottak teljes listája itt érhető el.