- Hirdetés -

Taroltak a tévék novemberben az Euronics-nél

|

Több mint 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárta a Black Novembert az Euronics. A vásárlók körében a legnépszerűbb termékeknek pedig a kávéfőzők, vezetéknélküli porszívók és a játékkonzolok bizonyultak. Idén nagyot nőtt az online értékesítés is, a termékek könnyebb átvételét pedig tovább segíti, hogy az Euronicsnek a 67 fizikai áruháza mellett már 5400 átvevő helye is van. Utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat.

Eredményesen zárta a Black Fridayt is magában foglaló, a karácsonyi ünnepeket megelőző Black Novembert az Euronics. Az elsősorban műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalat adatai szerint a Black Novemberben közel 13 ezer különféle termékből, azaz a kínálatban elérhető összes termék mintegy feléből vásároltak.

A novemberi forgalom több mint negyede az online rendelésekből adódott össze, ami azt is jelenti, hogy a webshop kimagaslóan erős részt vállalt a bevételekből egy átlagos hónaphoz képest. Ez jól látszik a tavalyi novemberi bázisadatokhoz is viszonyítva: míg az offline csatorna bevétele is nagyon erősen teljesítve 13 százalékkal nőtt, addig az online rendelések 25 százalékkal teljesítették felül a tavalyi év hasonló időszakát. A vásárlók számát tekintve pedig 7 százalékkal többen látogatták meg az áruházakat mint az előző év azonos időszakában. A három legnagyobb áruforgalmat egyébként a budaörsi, budakalászi és pécsi áruház bonyolította.

Kávéfőző, porszívó, konzol a toplista élén

A Black November alatt a teljes választék harmada volt akciós, de a népszerű termékek esetén sokkal magasabb volt az olcsóbban beszerezhető termékek aránya, így például 10-ből 8 tévét és körülbelül ugyanennyi hűtőszekrényt lehetett akciósan megvenni, a beépíthető sütők esetén a termékek 60 százaléka, míg a laptopoknak közel a fele volt akciós.

„Novemberben a legnépszerűbb termékek toplistáját forgalom alapján egy automata kávéfőző vezette, de a top 10-ben helyet kapott még vezetéknélküli porszívó, játékkonzol, szárítógép, mosógép, hűtőszekrény és tévé is. A termékkategóriákat nézve a tévék, okostelefonok és elöltöltős mosógépek vezettek, az online vásárlások listáján pedig a hűtők jöttek fel a második helyre. Összességében a Black November során éves szinten több mint 16 százalékkal nőtt az Euronics forgalma és 10 százalékkal emelkedett az átlagos kosárérték is, ráadásul 2023 novembere eddig a legjobb novemberünk volt, azaz a lehető legmagasabb bázisról sikerült növekednünk idén is” – mondta Azurák Zsolt, az Euronics chief commercial officere.

Az Euronics idén először egy kívánságlista segítségével is felmérte, mire vágynak leginkább a vásárlók, az így gyűjtött információk pedig segítettek abban, hogy az ajánlatokat a lehető legjobban igazítsák a vásárlói elvárásokhoz.

Jön a karácsonyi hajrá

Black Friday és a Black November mellett a december is mindig erős hónap az Euronicsnál, tavaly december volt a vállalat 35 éves történetének legnagyobb árbevételű hónapja.

„A karácsonyi időszakra alapvetően ugyanaz az üzenetünk mint az idei Black Novemberre volt: szeretnénk a megfontolt vásárlást támogatni. Azaz abban segíteni a fogyasztóknak, hogy minőségi, tartós termékeket vásároljanak, amelyeket ténylegesen, és minél tovább használnak is. Tisztában vagyunk vele, hogy az őrült rohanásban az ünnepek sokszor nem pihentetőek és stresszesek, ezért idén egyszerűen annyit szeretnénk üzenni, annak, aki hasonlóan érez: nincs egyedül, túl leszünk ezen is. Így például az ajándékbeszerzést szeretnénk megkönnyíteni: országszerte már összesen 67 Euronics üzlet érhető el. Az online leadott rendeléseket is sokkal könnyebb lesz átvenni: októbertől már 780 DPD-pontra és 280 DPD-automatába, illetve 2163 PostaPontra, további 549 MPL-, valamint 1607 Foxpost-automatába is lehet kérni a kiszállítást. Ez országszerte közel 5400 pontot jelent, ezeknek a száma jövőre pedig 8500-ra rúghat” – tette hozzá Metykó Tibor, az Euronics chief customer officere.

Az Euronics arra is felhívta a figyelmet, hogy az év végi megnövekedett forgalom miatt az online rendeléseket érdemes időben leadni, hogy az ünnepek előtt megérkezzenek, a fizikai üzletek pedig december 24-én délelőtt még nyitva vannak a last minute ajándékok vagy ünnepi kellékek beszerzéséhez.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...