A Panasonic üzletfejlesztési részlege áprilisban kezdte meg munkáját, méghozzá azzal a kifejezett céllal, hogy profiknak szánt termékeivel meghódítsa az európai piacot.
A professzionális felhasználóknak készült termékek iránti hatalmas érdeklődés nyomán az oszakai cég úgy döntött, hogy új részlegében a legjobb szakembereket gyűjti össze. A vezetői megbízást Rafał Kiss, a közép- és kelet-európai régió kereskedelmi igazgatója kapta.
Rafał Kiss és mások mellett két termékmenedzser is dolgozik az új részlegen. Eliza Bogucka lett a nagy háztartási gépek, kis konyhai eszközök és világítás (MDA, SKA and Lighting) termékcsoport termékmenedzsere, Magdalena Walińska termékmenedzser pedig a szépségápolás (Beauty Care) termékcsoportért felel. Jakub Czerwiński üzletfejlesztési menedzser irányítja az értékesítést.
Az üzletfejlesztési részleg nemcsak a világ gasztronómiájának legjobb konyháit kiszolgáló berendezések fejlesztésén fog dolgozni. A Panasonic a fodrász- és borbélyszalonok körében is vezető szerepre pályázik Közép- és Kelet-Európában.