- Hirdetés -

Tévés nézettség: szoros versenyt hozott az év első hete

|

Főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportnál az RTL megelőzte a TV2-t. A többi bontásban a TV2 vezetett, de a megszokottnál kisebb előnnyel. Jó nézettséget hozott az RTL-nek A mi kis falunk és a Cápák között, a „… szomszéd tehene” című vadonatúj sorozatuk nézőszáma a hét második felére nagyot esett.

Érdekesen alakult nézettségi szempontból az év első hete. Főműsoridőben, a 18-49 és 18-59 éveseknél az RTL átvette a vezetést, előbbinél 1,2 százalékpontot, utóbbinál 1,3 százalékpontot tett ki az előnyük. Az esti sávban, a teljes lakosságnál a TV2 továbbra is megőrizte a vezető helyet, a két csatorna közötti differencia 2,2 százalékpontot tett ki. Teljes napot nézve mindhárom nagy célcsoportnál vezetett a TV2, de a megszokottnál kisebb előnnyel, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is egy százalékponton belüli különbség volt a két televízió között.

Főműsoridőben, a 18-49 éveseknél az RTL nyerte a hétfőt, a szombatot és a vasárnapot, a TV2 pedig a keddtől péntekig terjedő időszakot. Ugyanez volt a helyzet a 18-59 éveseknél is. A teljes lakosságnál hétfőtől péntekig nyerte az estéket a TV2, a hétvége az RTL-é volt.

A teljes portfólióknál a 18-49 éveseknél és főműsoridőben, ha kis előnnyel is, de az RTL Magyarország a TV2 Csoport elé verekedte magát (RTL Magyarország: 22,3%, TV2 Csoport: 22%). A többi bontásban viszont továbbra is a TV2 Csoport áll az élen.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 1. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,2 13,3 9,5
RTL 11,5 11,1 10,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 1. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 7,9 10,1 7,3
RTL 7 6,6 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,2 24,2 20,9
RTL Magyarország 18,2 16,0 17,9
AMC Networks 6,8 6,1 7,0
Network4 4,5 5,2 3,3
MTVA 4,3 8,1 3,3
Paramount Global 3,9 3,4 4,7
Antenna Entertainment Group 3,0 2,7 2,9
Warner Bros.Discovery 2,8 3,2 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,6% / 12,4% (15,5% / 14,4%)
Tények Plusz – 12,8% / 10,8% (13.2% / 11,9%)
Szerencsekerék – 11,5% / 11,2% (korábbi héten a Farm VIP: 15,7% / 14,2%)

RTL
Híradó – 17,7% / 15,9% (15,7% / 14,5%)
Fókusz – 12,3% / 12% (10,8% / 10,3%)
… a szomszéd tehene – 10,9% / 9,5%

Az RTL a „…szomszéd tehene” című sorozat első részével, illetve A mi kis falunk új epizódjával indította az évet. Utóbbi a 18-49 éveseknél 14 százalékot, a 18-59 éveseknél 15,6 százalékot hozott. Ez sem rossz, de a szombati – szintén új rész – még jobb számokat produkált: a 18-49 éveseknél 17,8 százalékos, a 18-59 éveseknél 19 százalékos share-t.

A „… szomszéd tehene” első része a 18-49 éveseknél 12,2 százalékkal, a 18-59 éveseknél 13,7 százalékkal startolt. Kedden a második epizód közel ugyanezt hozta, utána viszont gyengébb eredményei voltak. Az új sorozat pénteki része a 18-49 éveseknél már csak 6,4 százalékos, a 18-59 éveseknél 7,8 százalékos share-t ért el. A kereskedelmi célcsoportnál a hétfői epizódhoz képest péntekre megfeleződött a nézőszáma.

A Szerencsekerék nem szállított kiugróan jó eredményt a 18-49 és a 18-59 éveseknél, de a hét legtöbb napján még így is nyerték a sávjukat (a teljes lakosságnál minden nap). Ráadásul a vetélkedő nézőszáma mindegyik célcsoportnál egész stabil volt hétfőtől péntekig.

A Cápák között továbbra is szépen teljesít az RTL-en. A vasárnapi adás a 18-49 éveseknél 16,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,6 százalékos közönségarányt ért el. Vasárnap késő este a TV2 műsorra tűzte az online már tavaly tavasszal bemutatott Marsra magyar című sorozatot. Az első rész iránt visszafogott volt a nézők érdeklődése, a 18-49 éveseknél 3,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 3,6 százalékos, a teljes lakosságnál pedig 3,2 százalékos közönségaránya volt.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is A mi kis falunk vasárnapi adása bizonyult a hét legnézettebbjének. A sorozat 266 ezer, illetve 422 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál a múlt szerdai Tények érte el a legmagasabb, 853 ezres nézőszámot.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 422 895 19,0
HÍRADÓ RTL 383 608 19,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 356 972 15,6
…A SZOMSZÉD TEHENE RTL 313 867 13,7
TÉNYEK TV2 312 758 14,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 295 817 14,8
FÓKUSZ RTL 274 031 13,6
SZERENCSEKERÉK TV2 273 809 11,6
FÓKUSZ PLUSZ RTL 230 876 11,4
AMERIKÁBA JÖTTEM 2. TV2 230 167 9,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 853 389 22,9
HÍRADÓ RTL 799 101 19,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 790 116 19,3
A MI KIS FALUNK RTL 747 126 17,3
SZERENCSEKERÉK TV2 747 116 16,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 642 017 14,2
…A SZOMSZÉD TEHENE RTL 610 560 13,8
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 525 762 12,4
AZ ARANYIFJÚ TV2 525 412 15,9
FÓKUSZ RTL 493 196 12,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 266 059 17,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 245 076 16,2
HÍRADÓ RTL 243 530 16,0
TÉNYEK TV2 189 908 12,5
…A SZOMSZÉD TEHENE RTL 188 764 12,2
FÓKUSZ RTL 187 987 13,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 171 461 12,7
SZUPERCELLA RTL 168 286 12,2
SZERENCSEKERÉK TV2 167 858 10,6
AMERIKÁBA JÖTTEM 2. TV2 155 104 9,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...