- Hirdetés -

Több mint egymillió ajánlattal készül az eMAG a Black Friday-re

|

Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több mint 1 millió az „Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viseli majd. Így 2024-ben tíz ajánlatból majdnem nyolcnál az eMAG-on az „Az év legjobb ára nálunk” felirattal lesz feltüntetve. Ezek az ajánlatok több ezer Marketplace partner ajánlatait is tartalmazzák.

„Idén is azt látjuk, hogy a Black Friday nagyon jó alkalom a vásárlásra. A magyar vásárlók ismerik ezt a kampányt, és terveznek a legtöbb kedvezményt kínáló eseménnyel. Idén minden eddiginél több Marketplace partnerünkkel is együttműködve készültünk a Black Fridayre, hogy több mint egymillió ajánlatot kínálhassunk vásárlóinknak- “Az év legjobb ára nálunk” megjelöléssel. 2024-ben először vásárlóink nemcsak a termékek árán, hanem a szállítási költségeken is spórolhatnak a Genius hűségprogramunk segítségével. Azok számára, akik egész évben erre a kampányra vártak, pénzügyi partnereink által kínált, 0% THM-mel elérhető akár 20 havi részletre való vásárlásra is lehetőséget biztosítunk az ügyfeleknek” - nyilatkozta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatója.

A különleges ajánlatok mellett az eMAG online hitelajánlatokkal, Genius vagy különleges kategóriákkal is készült.

Genius ajánlat: aki most éves előfizetést vásárol 4.990 Ft-os áron, 5 darab, egyenként 1.000 Ft értékű eMAG-utalvány formájában kap pénzvisszatérítést, amelyet két darab, egyenként 1.000 Ft értékű meglepetés Fashion Days-utalvány egészít ki.

Az eMAG idén nyáron indította el a Genius nevű előfizetéses hűségprogramját Magyarországon, amelynek tagsága már több mint 240 000 felhasználót számlál. Azok a vásárlók, akik aktiválják a szolgáltatást, a Genius logóval megjelölt termékek ingyenes csomagautomatás átvételét vagy kiszállítását vehetik igénybe, amennyiben elérik az előre meghatározott kosárértéket: 3.990 Ft-ot csomagátvétel esetén, 8.990 Ft-ot kiszállítás esetén.

0 százalék THM-es részletfizetési megoldások

Az idei Black Friday alkalmából az eMAG ügyfelei az OTP Bankkal, a Magyar Cetelem Bankkal és a Cofidis Magyarországgal együttműködve 20 hónapra szóló, 0 százalékos THM-mel igénybe vehető részletfizetési konstrukcióval vásárolhatják meg az eMAG, és a Marketplace platformon lévő kereskedők által kínált termékeket, amennyiben elérik a feltételekben meghatározott kosárértékeket és egyéb feltételek is teljesülnek.

Az eMAG Black Fridayen a vásárlók a platformon elérhető termékek széles választékából válogathatnak jó áron, megfelelően betervezett készletekből az eMAG és a Marketplace eladók ajánlatai közül:

4,5 millió kozmetikai és testápolási termék

3 millió hagyományos és elektronikus játék

1 millió ruházati termék

1 millió cipő és egyéb lábbeli

több mint 500 000 háztartási, kerti és barkácstermék

több mint 300 000 háztartási kisgép

több mint 200 000 okostelefon és intelligens technológiai termék

több mint 50 000 háztartási nagygép

több mint 50 000 laptop és IT-termék

Különleges termékek:

600 repülőjegy-utalvány akár 45 százalékos kedvezménnyel

több mint 15 000 szálláséjszaka akár 27% kedvezménnyel

több mint 120 élményajánlat, többek között kalandok, hajós partik, paintball, szabadulószobák

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...

Black Friday: kihagyják a legjobb trükköket a vásárlók

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi...

Fenntartható fejlődési stratégiát mutatott be a Xiaomi

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet...

Új áruházakat nyitott az Euronics

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...