- Hirdetés -

Törökbálinton terjeszkedett a Közért+

|

Alapjaiban változik meg Magyarország legújabb online termelői piacának összetétele és színvonala. A napokban Törökbálinton adják át a Közért+ legkorszerűbb technológiával ellátott raktárát, amellyel képesek lesznek új dimenzióba helyezni az egész élelmiszerláncot. Legalább 90 százalékban magyar élelmiszereket forgalmazó webshop akár már másnapra vállalja a rendelések kiszállítását Budapest és vonzáskörzetében miközben egy vadonatúj dizájnnal emelik még magasabb szintre az online nagybevásárlás élményét. A hazai online szupermarketben több új termékkörrel és hűségprogrammal is találkozhatnak a vásárlók.

2022 májusában a törökbálinti Atlanta Center területén nyit új logisztikai központot az elsődleges hazai élelmiszerek piacra juttatásával foglalkozó, dinamikusan fejlődő Közért+, amelynek köszönhetően a szolgáltatás minősége és az ügyfélélmény is látványosan javul majd.

Dr. Czermann János, a Közért+ vezérigazgatója elmondta, hitvallásuk, hogy a hazai élelmiszerekhez való hozzáférés nem drágább, mint az import megvásárlása, csak a megfelelő kereskedelmi és logisztikai megoldást kell mögé tenni, ezért minden fejlesztést ennek rendelnek alá. A most elkészült új központ a legmodernebb digitális és technológiai elvárásoknak is megfelel, és ezt a vásárlók is megérzik majd.

"Az ügyfelek kiszolgálása rövid- és hosszú távon egyaránt maximálisan megoldottá válik, a szolgáltatásunk a legmagasabb színvonalon lesz biztosítható. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a rendeléseket akár már másnapra házhoz szállítunk, de ősztől az aznapi kiszállítást is vállalni fogjuk" - mondta.

Legalább 90 százalékban* magyar élelmiszert kínálnak

Dr. Czermann János rámutatott, az online vásárlás még mindig töredéke az offline-nak, de a következő tíz évben ez a piac a tízszeresére nőhet majd. Az emberekben mindig ott van a kíváncsiság és az újdonság iránti vágy, szeretnek kipróbálni új élelmiszervásárlási lehetőségeket. A kozertplusz.hu hazai online szupermarketként éppen ezért elkötelezett abban, hogy maximális felhasználói élményt nyújtson.

Megújult honlapjukon több ezer, legalább 90 százalékban* magyar élelmiszerből válogathatnak a vásárlók, ami a teljes piacon páratlan. Így biztosított, hogy a teljes nagybevásárlást egy helyen, csupán gombnyomásokkal bonyolítsák le a felhasználók.

"Karakteres magyar termelői hálózat áll mögöttünk, mi pedig küldetésként vállaltuk, hogy ezt a hálózatot és a résztvevők termékeit piacra juttatjuk, és minél nagyobb volumennel segítjük a versenyképességüket. Amellett, hogy a vásárlók számára is minőséget biztosítunk, a termelőket is helyzetbe hozzuk, így ez mindenki számára nyertes pozíciót teremt" - magyarázta a vezérigazgató.

Helyettesíthető a fizikai bevásárlás élménye

Arról is beszélt, hogy a Széchenyi István Egyetem szakmai együttműködésével megvalósult, közel 100 millió forintos beruházás új fenntarthatósági dimenzióba helyezi az egész hazai élelmiszerláncot.

Arra hívta fel a figyelmet, hogy egy 2018-as kutatás szerint az Európai Unióban 500 kilométer volt az átlag élelmiszerút, azaz minden élelmiszer ekkora utat tett meg a gazdaságoktól a családok asztaláig. Ez a szám Magyarországon még magasabb, de a Közért+ ezen is szeretne változtatni, hiszen az élelmiszerek tápanyaga annál magasabb, minél kevesebb idő telik el a termeléstől azok elfogyasztásáig.

A Közért+ modellje éppen azért saját, mert hazai termékekre építenek, és ez nem teszi irreálisan drágává az ellátási folyamatot, így folyamatosan kedvező árakat tudnak biztosítani.

A most élesített új felületen olyan vásárlási élményt biztosít a webshop, ami helyettesíteni tudja a fizikai bevásárlás élményét. Számos új funkcióval is bővül a kozertplusz.hu szolgáltatása, többek közt új hűségprogramot indítottak el, és pontgyűjtési funkció is elérhető a vásárlók számára. Emellett érdemes követni az általuk megosztott tartalmakat, hiszen saját podcast csatornájukon az egészséges életmód mellett szakmai témákat is érintenek.

Dr. Czermann János végezetül rámutatott: a zöldségek, gyümölcsök, tejtermékek, italok, kézműves termékek, húsok és halak, tartós élelmiszerek és háztartási kellékek mellett már baba-mama és egészséges életmód témakörben is széles skálán válogathatnak az érdeklődők a hazai online élelmiszeráruházban, a Közért+ oldalán.

*A vizsgálat a Nébih Magyar termékek aránya az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok kínálatában c. 2020-as kutatásának módszertana alapján készült.

Fotó: Közért+

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...