- Hirdetés -

Tovább nőtt a Work Force

|

Tavaly 50 százalékkal növelte árbevételét az előző évihez képest a Work Force Kft. A cég több mint 20 éve foglalkozik HR szolgáltatásokkal, toborzással és munkaerő-kölcsönzéssel nem csak a hazai, de a nemzetközi piacon egyaránt. A vállalat 2023-ban Nyíregyházán nyitotta meg 9. irodáját, idén pedig a tervek szerint Szegeden és Pécsett is létrehoznak egy-egy kirendeltséget. A HR szolgáltató jövőre vonatkozó terveiben szerepel többek között a mesterséges intelligencia kínálta lehetőségek kiaknázása és a fehérgalléros dolgozók, valamint a diák foglalkoztatás erősítése.

Jelentős fejlődésen ment át 2023-ban a Work Force Kft., ami az üzleti eredményekben és a létszám növekedésben egyaránt megmutatkozott. A 20 éves HR-szolgáltató 25 milliárd forint körüli árbevétellel zárta az évet, ami 2022-höz képest mintegy 50 százalékos emelkedést jelent.

A cég fejlődésében fontos szerepet játszott a tavalyi év sikeres értékesítési stratégiája, amelynek köszönhetően - a stagnáló gazdasági helyzet ellenére is - több új ügyféllel kezdte meg az együttműködést a vállalat, illetve kedvezően alakult megrendelésállományuk is. A kékgalléros munkaerő-kölcsönzés mellett egyre nagyobb figyelmet fordítanak a szellemi munkavállalók kölcsönzésére, ami szintén pozitívan hatott a cég forgalmára.

Az ügyfélszám, a szolgáltatási portfólió és a kölcsönzötti létszám bővülését tudatos szervezetfejlesztéssel és a belsős állomány bővítésével támogatta meg a vállalkozás, a magasabb szintű ügyfélkiszolgálás és szolgáltatásminőség biztosítása érdekében. Ennek eredményeként az év végére országszerte közel 150 belsős munkatárssal dolgoztak, ami 30 százalékos bővülést jelentett az egy évvel korábbival összevetve. A Work Force a munkaerő-kölcsönző szolgáltatás keretében mintegy 3000 főt helyezett el ügyfeleinél 2023-ban, egyaránt bővítve magyar és harmadik országbeli munkavállalókból álló kontingenseit.

A nyíregyházi kirendeltség megnyitásával tovább erősítették regionális jelenlétüket egy olyan kiemelt térségben, mint Kelet-Magyarország. A Work Force jelenleg országszerte 9 irodát működtet, a tervek szerint pedig idén tovább bővül a hálózat, a meglévő lokációk folyamatos modernizálása és megújítása mellett. A tervek között szerepel a szegedi és pécsi irodanyitás is, illetve az eddigi stratégiához illeszkedően, az ügyfél igényeknek megfelelően más városokban, vagy akár on-site jelenléttel is képviselhetik magukat ügyfeleik oldalán.

A társaságnál kiemelt figyelmet fordítanak a digitalizációra, ennek jegyében több, a korszerű technológiák alkalmazását célzó fejlesztés is megvalósult a tavalyi évben. Teljeskörűvé vált a digitális aláírás, a kölcsönzött és a Job Force Iskolaszövetkezeten keresztül kiközvetített diák munkavállalók pedig már távolról, egy digitális platformon keresztül is intézhetik az adminisztratív ügyeket. Elindult a cégnél egy átfogó folyamatfejlesztési projekt is, újragondolják és átstrukturálják a jelenlegi folyamataikat, melynek eredményeként várhatóan számottevő mértékben nő majd a hatékonyság a belső működésben, valamint az ügyfelek és a kölcsönzött munkaerő kiszolgálása során.

„A folyamatos fejlesztések, a csapatunkba történő befektetés és a megfelelő stratégia egyaránt kellettek a 2023-as, kimagasló eredményekhez, ahogyan az is, hogy képesek vagyunk alkalmazkodni a gazdasági környezethez. Természetesen arra törekszünk, hogy ha megoldható, akkor hazai munkavállalókat toborozzunk ügyfeleinknek, azonban úgy látom, hogy nagyon kevés tartalék maradt már a magyar munkaerő-piacban. Mi az elsők között szereztük meg a minősített munkaerő-kölcsönző státuszt 2022 elején és már akkor elkezdtünk harmadik országból is behozni munkavállalókat. Mintegy 100 külföldi munkavállalóval indultunk a 2022-es év elején, jelenleg pedig már körülbelül ezren vannak, főleg a Fülöp-szigetekről és Indonéziából, de többszáz ukrán állampolgárt is elhelyeztünk már partnereinknél. A helyzetet felmérve úgy látjuk, hogy a következő 3 évben a hazai piaci igényeket nem lehet külföldi munkaerő nélkül kiszolgálni” – mondta el Csákvári Róbert, a Work Force HR szolgáltató alapítója és ügyvezető igazgatója.

A cég idei tervei között szerepel, hogy a betanított munkások mellett a - szellemi és fizikai -hiányszakmák betöltésére is egyre több külföldi munkavállalót hozzanak be, melyre a multinacionális partnercégek mellett a magyar vállalatok is egyre nagyobb igényt támasztanak. Az elképzelések szerint outsourcing szolgáltatásokkal is támogatnák ügyfeleiket, fizikai és szellemi tevékenységekben egyaránt. Az elmúlt két évtized hagyományait követve, a Work Force tovább erősíti a CSR tevékenységét is, többek között sportolókat, alapítványokat, illetve számos karitatív tevékenységet támogat a vállalat.

„Idén tovább erősítjük a csapatunkat és új menedzsment pozíciókat is létrehozunk. A célunk, hogy HR-szakértőként kiemelkedjünk versenytársaink közül. Úgy gondolom, hogy ehhez kulcsfontosságú az új technológiák alkalmazása is. A digitalizáció kínálta lehetőségek kiaknázása mellett már most komoly erőforrásokat fordítunk arra, hogy kidolgozzuk, hogyan tudjuk hasznosítani a mesterséges intelligenciát (MI) a hatékonyabb működés és ügyfélkiszolgálás érdekében. Célunk, hogy mi legyünk itthon az első HR-szolgáltató, amely valóban releváns, az ügyfelek számára értékes szolgáltatásokat kínál az MI-támogatásával” – tette hozzá Csákvári Róbert.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...