A bruttó kereskedelmi forgalom 7,1 százalékkal, az árbevétel 2,9 százalékkal nőtt, a korrigált EBIT pedig elérte a 13,5 millió eurót a harmadik negyedévben. Az aktív vásárlók száma először haladta meg az 50 milliót.
A Zalando megerősítette egész évre szóló előrejelzését, és a várakozások szerint az eredmények a prognosztizált tartomány alsó részében várhatók.
A Zalando, Európa egyik vezető divat- és életmódplatformja növekedésről számolt be a harmadik negyedévi pénzügyi jelentésében. Az aktív vásárlók száma 8 százalékkal nőtt az egy évvel ezelőtti időszakhoz képest, és először haladta meg az 50 milliót. Emellett a Zalando hűségprogramja, a Plus közel megháromszorozta tagjainak számát. A vállalat hatékony lépéseket tett a jövedelmezőség fellendítése érdekében, ami hozzájárult a nyereség növekedéséhez, és ellensúlyozta a csökkenő vásárlási hajlandóságot.