További 4 évig Hinora Ferenc lesz az MMSZ elnöke

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 14-én tartotta éves közgyűlését, amelyen a tagság egyhangúlag további négy évre Hinora Ferencet (Positive Adamsky) választotta meg elnöknek. Az MMSZ célja, hogy az információk megosztásának minőségi színterévé és meghatározó szakmai kapcsolódási pontjává váljon a hazai szférán túl, egyre inkább a nemzetközi térben is.

A Magyar Marketing Szövetség ma az egyik legaktívabb szakmai szervezet, hiszen számos projektet és programot valósít meg, amelyeken keresztül évente több ezer szakembert, valamint üzleti szereplőt szólít meg. A szövetség első számú küldetése, hogy a szakmaiság erősítésével a marketing reputációját is egyre magasabb szintre emelje. E cél érdekében kiemelten fontos a szakma identitásának erősítése, hiszen csak erre alapozva lehet a marketinget a legmagasabb szinten képviselni a szervezeteken, vállalkozásokon belül – hangzott el az MMSZ éves közgyűlésén a budai Oh My Green rendezvényhelyszínén. A szövetség célja megmutatni, hogy a jól végzett markingtevékenység szerteágazó és hatékony támogatást nyújt nem csak mikro, de makro szinten is: motorizálja a gazdaságot, üzleti célokhoz segít, miközben széleskörű eszközparkja révén egyre inkább kiemelt szerepet játszik a társadalmi és környezeti kihívások kezelésében, illetve a technológiai megoldások implementálásában.

Az idén decemberben 35 éves szakmai szervezet szerteágazó projektek, illetve programok mentén fogja össze és képviseli a szakma teljes közösségén túl az üzleti élet szereplőit is. A Magyar Marketing Szövetség az aktív tagsági, illetve közösségi életén túl kiemelten büszke a szakmát alapjaiban meghatározó eseményeire (Marketing Summit, Digital Forum), elismert és gyakorlatias képzéseire (Digital Masters - Masters Institute), rekordszámú nevezést vonzó pályázataira (Az Év Honlapja Díj, Marketing Diamond Awards, Városmarketing Gyémántdíj, Sportmarketing Gyémántdíj), valamint az olyan szakmai tudástárakra is, mint például a Marketing Trendbook, amely a hazai marketingszakma identitás- és közösségépítő fóruma is egyben.

A szövetség projektjeinek és programjainak meghatározó részét az elmúlt 12 év során alapították, miközben a szervezet tagsága folyamatosan bővült: számos érték-, és szolgáltatás alapon kapcsolódó piaci szereplő mellett, mára már sorai között tudhatja a TOP hirdetők 80%-kát is.

Aktív szakmai munka. A szövetség ugyanakkor saját programjain túl, aktív szerepet vállal olyan szakmai kezdeményezésekben is, amelyek – szervezeteken vagy akár határokon átívelő módon is - támogatják a teljes iparág eredményességét, fejlődését, valamint ösztönzik annak kapcsolódásait. Ilyen például a Marketing Indikátor, vagy az évente rendszeresen megjelenő MDK Trendriport, a FairPlay Book, vagy éppen a European Marketing Confederation összefogásával megvalósított European Marketing Agenda is. Mindezen felül olyan szakmai díjak társalapítója, illetve támogatója is az MMSZ, mint például a Green Pledge, a Signature 40, vagy éppen a TOP 50 marketingvezetők rangsora.

Hinora Ferenc, az MMSZ frissen újraválasztott elnöke immár 12 éve irányítja folyamatosan a szervezet működését. „A Magyar Marketing Szövetség minden téren nagy utat tett meg, amely eredményeként ma már megkerülhetetlen tényezője a hazai marketing és kommunikációs szakmának. Örömmel tapasztalom, hogy elkötelezett munkánk eredményességét visszaigazolja folyamatosan bővülő tagságunk, erősödő súlyunk, valamint a szakmai és üzleti körökben egyre elismertebb programjaink, iránymutató kezdeményezéseink is” - mondja Hinora Ferenc. Az elnök büszke az elért eredményekre, ugyanakkor azt látja, hogy a szervezet küldetésének és céljainak még teljesebb megvalósításához további kiemelt területeken szükséges elmélyíteni, illetve kiterjeszteni a szervezet szakmai, közösségi és társadalmi hatását.

Az egyik ilyen terület a szakmai utánpótlás nevelése. Ennek érdekében a szövetség folytatja a tavaly útjára bocsátott MMSZ Youth Programot, amely keretében már idáig is több száz tehetséges fiatal számára tettük lehetővé a korszerű ismeretek megszerzését, illetve vittük őket még közelebb a szakmához.

A másik ilyen terület a nemzetközi szakmai tudás importja és a magyar tudás exportja, amely aláhúzza a szervezet elköteleződését abban, hogy láthatóvá és elérhetővé tegye a nívós hazai szaktudást nemzetközi szinten is. Mindezzel a szervezet támogatja, sőt katalizálja az európai szakmai közösség fejlődését is.

A harmadik kiemelt jövőbeli fókuszterület pedig az, hogy a szövetség új szintre lépjen a minőségi szakmai tartalmak előállításában és elérhetővé tételében. A cél az, hogy az aktuális szakmai tartalmakat még magasabb minőségben és rendszeresen érhessék el az MMSZ közösségének szakmai ismeretekre és információkra vágyó tagjai.