A megelőző évhez képest 2022-ben is az élen végzett Magyarországon, a JimJam gyermekcsatorna. A Nielsen Közönségmérés konszolidált adatai szerint a 18-49-es korosztályban első helyen zárt. Szintén dobogós, második helyen végzett a 4-14-es célcsoportban is, több, mint 50%-kal növelve 2021-es nézettségét. A csatorna új, egyedi jelvényrendszert vezet be, ezzel is támogatva a szülőket gyermekeik fejlesztésében.
A JimJam elsősorban az óvodáskorúakat és családjaikat megszólító televíziós csatorna. 2006-os indulása óta gyorsan nőtt a lefedettsége, mára több mint 100 országban van jelen Európától a Közel-Keleten keresztül egészen Afrikáig. Játékos, tanító meséivel megreformálta az interaktív televíziózást, ugyanis a csatorna arra sarkallja a nézőket speciális üzeneteivel, tartalmaival, hogy a család beszélgessen a mesék üzeneteiről, történeteiről egyben ösztönzi a kicsiket, hogy merjenek kérdezni.
Különböző aktivitásokra buzdítja őket, mint például fedezzék fel a természetet, alkossanak, használják kreatív fantáziájukat a játékok során. Az oktató és szórakoztató filmek mellett zenés videóklipeket is sugároz a csatorna, továbbá a játékos tanulás szellemében bevezetésre kerültek az ún. egyedi jelvények, melyek felhívják a szülők és gyerekek figyelmét a mesék fejlesztő jellegére, legfőbb üzenetére. A meséket kísérő jelvények ikonjai a következő készségfejlesztést segítik/készségfejlesztésre utalnak:
- csapatmunka (Bob, a mester; Ricky Zoom)
- problémamegoldás (Tűzoltó Sam; Thomas, a gőzmozdony)
- kíváncsiság (Eszes Jess, Daisy és Ollie)
- természet és az állatok (Pettson és Findus; Leo az ifjú vadőr)
- család és a barátok (Bogyó és Babóca; Találd ki, mennyire szeretlek!)
- kreativitás fejlesztése (Tanuljunk Timmy-vel, Bori)