Egy hónap alatt négy különböző helyszínen tart workshopot a Google Digital Workshop a Magyar Turisztikai Ügynökséggel együttműködésben kifejezetten a magyar turisztikai ágazat kis- és középvállalkozásai számára. A sorozat célja a digitális kompetenciák fejlesztése, ehhez példákat és esettanulmányokat is bemutat majd a workshop sorozat, és az előadók is a turisztikai területről érkeznek majd.
A Google Magyarország 2017. áprilisában jelentette be a Digital Workshop programjának bővítését, mely idén kifejezetten a magyar kis- és középvállalkozásokat célozza. Az ingyenes képzések a digitális világ adta lehetőségek kihasználásában segítik a vállalkozásokat, amely hosszútávon a magyar gazdaság növekedését segítheti elő.
Az oktatások célja mindenhol az, hogy fejlessze a digitális tudást, hiszen az internet a gazdasági fejlődés egyik legfontosabb motorja, ezért fontos, hogy mind a profitorientált cégek, mind a nonprofit szervezetek, alkotók és kulturális intézmények részt vehessenek olyan képzéseken, amelyek fejlesztik a digitális tudást.
Ennek támogatására, a Magyar Turisztikai Ügynökség a Google Magyarországgal közösen a digitális kompetenciák és készségek fejlesztésére ágazati workshopokat tart. A 3 órás Digitális Turisztikai Workshopokon való részvétel, ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
A Digitális Turisztikai Workshopok témái:
-
Milyen lehetőségeket rejt az internet a vállalkozások részére?
-
Hogyan lehet profitot termelni a weben?
-
Hogyan kerülhet fel a Google térképre és milyen lehetőségeket rejt a Google My Business?
-
Digitális marketingstratégia kialakítása a Google Magyarország tolmácsolásában
-
Beszédes adatok – ingyenes piackutatási eszközök
-
Esettanulmányok, példák turisztikai területről
Az ingyenes workshopokon három vidéki és egy budapesti helyszínen lehet részt venni:
(A résztvevők száma korlátozott, egy workshopon 100 fő vehet részt, ezért a részvétel regisztrációhoz kötött.)
2017.10.10., Google Ground, Budapest
2017.10.18., Balatonfüred
2017.10.26., Sopron
2017.11.09., Nyíregyháza
A képzéseken a kkv-k olyan kézzelfogható tudással gazdagodnak, mely lehetővé teszi számukra az internet adta előnyök eredményesebb kihasználását és ezen keresztül a valós növekedést.
A digitális gazdaság és társadalom fejlettségét mérő mutató (DESI) alapján az EU 28 tagállamainak sorában Magyarország a 21. helyen áll. A digitális felzárkóztatás segítése különösen jó lehetőség a turisztikai szektorban dolgozó vállalkozások számára is, hogy tudatosabban és hatékonyabban használják az internet adta lehetőségeket üzleti céljaik eléréséhez. A turizmus digitális átalakításának aktualitását mi sem mutatja jobban, mint az, hogy az ENSZ Turisztikai Világszervezete (UNWTO), a 2018-as szokásos éves rendezvényét – melynek Magyarország ad helyet – is e téma köré építi fel („Tourism and the digital transformation”).