- Hirdetés -

Tűzijáték tört a Drága örökösök trónjára

|

A teljes lakosságnál az augusztus 20-i tűzijáték meg is előzte az RTL Klub sorozatát. A Duna Tv-n és a Duna Worldön párhuzamosan futó tűzijáték-közvetítést együtt közel 1,2 millióan kísérték figyelemmel. A 18-49 éveseknél azért továbbra is a Drága örökösök volt a legnézettebb.

A mögöttünk álló héten kisebb lett az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség a 18-49 éves korosztálynál. Az RTL Klub heti közönségaránya ugyanis 2,9 százalékponttal, a TV2-é pedig 0,2 százalékponttal csökkent.

Az esték többségét az RTL Klub nyerte. A kivételek közé tartozott a hétfő, amikor a Film+ (8,7%) magasabb főműsoridős share-t ért el, mint az RTL Klub (8,1%). Kedden fej fej mellett végzett az RTL Klub és a TV2 9,6-9,6 százalékos eredménnyel. A vasárnapi főműsoridőt pedig a TV2 (9,4%) nyerte, és a Film+ (8,8%) is megelőzte anyacsatornáját, az RTL Klubot (8,1%).

Csoportszinten változás történt a korábbi héthez képest, ugyanis a 18-49 éveseknél és teljes napon visszavette a vezetést a TV2 Csoport (22,6%) az RTL Magyarországtól (21,9%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben viszont az RTL Magyarország (26,8%) továbbra is a TV2 Csoport előtt (24,7%) végzett.

34. hét / 33. hét / 32. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 10,6% / 13,5% / 13,8%
TV2 – 8,1% / 8,3% / 8,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (34. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)

RTL Klub
Híradó – 17,5% (18,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,5% (18,5%)
Drága örökösök – 17,6% (19,5%)
Barátok közt – 11,1% (12,7%)

TV2
Tények – 11,2% (12,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,6% (14,5%)
Hegyi doktor – Újra rendel – 10,7% (9,4%)
Bezár a bazár – 9,2% (9,8%)
Áll az alku – 8,4% (8,2%)

A fenti adatok kapcsán meg kell említeni, hogy múlt héten csak három munkanap volt. Mindkét csatorna esetében a munkanapi átlagos share eléggé eltért a teljes heti átlagtól, az RTL Klub esetében 12,5 százalékot, a TV2-nél 9,2 százalékot tett ki.

Ahogy látszik, ezt az átlagot Barátok közt továbbra sem tudta megugrani, a Fókusz és a Drága örökösök viszont magasan fölötte teljesített. A TV2 munkanapi átlagánál jobban szerepelt a Hegyi doktor, ami egész jó eredményeket hozott. Pláne ahhoz képest, hogy a vásárolt sorozatok a nagy csatornákon manapság nem szoktak szépen teljesíteni. A Bezár a bazár kissé leengedett a nyári szezon végére, pont a munkanapi csatornaátlagot érték el, az Áll az alku pedig alatta végzett.

A hét legnézettebb műsora címért folyó versenyben érdekes versenytársa akadt a Drága örökösöknek, méghozzá az augusztus 20-i tűzijáték. A 18-49 éveseknél az RTL-es sorozat szerdai epizódja volt a hét legnézettebbje 242 ezres nézőszámmal. Azonban rögtön utána a Duna Tv tűzijáték közvetítése következett, 207 ezer nézővel.

A teljes lakosságnál a tűzijáték megelőzte a Drága örökösöket és nem is kevéssel. A Duna Tv élő közvetítése 850 ezer nézőt vonzott, az RTL sorozata 725 ezres nézettséggel futott.

A tűzijáték még ennél is magasabb nézettséget is elérhetett volna, ha nem adják párhuzamosan a Duna Worldön is, így ugyanis megoszlottak a nézők. A Duna Worldön a 18-49 éveseknél további 79 ezer, a teljes lakosságnál 322 ezer nézője volt a tűzijátéknak. Tehát összességében közel 1,2 millió nézője volt augusztus 20. fő attrakciójának.

A 18-49 éveseknél TV2 legnézettebb műsora a Központi hírszerzés című film volt (131 ezer néző), amit vasárnap este tűztek műsorra. A teljes lakosságnál pedig a múlt szerdai Tények Plusz miatt kapcsoltak a legtöbben (626 ezer néző) a TV2-re.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...