A márkaépítésre specializálódott Style Communications nyerte a Bioderma 2018-as PR kommunikációs tenderét. A 40 éve működő, francia dermokozmetikai vállalat magyarországi PR kommunikációs kampányainak tervezését és kivitelezését végzi az ügynökség.
Az év első jelentősebb PR eseménye, a Fényvédelem Hete keretében szervezett Bioderma sajtótájékoztató április 10-én zajlott. A nyárváró esemény központi témája a bőrre nagy mértékben káros UVA és UVB sugarak elleni hatékony védelem volt, a beszélgetés pedig illusztris társaságban történt: a sajtótájékozatatón részt vett Kovács Patrícia színésznő, Ráskó Eszter humorista, Winkler Róbert újságíró, valamint Prof. Dr. Wikonkál Norbert bőrgyógyász. Az előzetes becsléseket messze meghaladó mértékű érdeklődés mellett a vendégek a Budapest Music Center teraszán, nyarat idéző hangulatban csatlakozhattak az interaktív beszélgetéshez.
Az edukatív célzatú programsorozat következő jelentős PR eseménye, az Atópia Klub ősszel várható. Ennek keretében az érdeklődők hasznos információkat szerezhetnek a sokakat kínzó bőrbetegség effektív kezeléséről.
A Bioderma megalakulásától kezdve bőrgyógyászokkal dolgozik együtt, és egyik legfőbb célkitűzése a vásárlói edukáció, hogy fogyasztóik ne a bőrbetegségeiket kezeljék, hanem azok kialakulását előzzék meg. 2018-ban a Style Communications lesz ebben a segítségükre.