• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculat a Kaspersky-nél
  • Brand

Új arculat a Kaspersky-nél

2019. június 11.

Új névvel és arculattal folytatja a világ egyik legismertebb információ-biztonsági cége, a Kaspersky Lab. A vállalat neve egyszerűen „Kaspersky” lesz, az új logó pedig a legmagasabb szintű szoftverfejlesztési tudás jegyében született meg.

A társaság új szlogenje, amivel a küldetésüket írják le a “Building a safer world” kifejezés lesz, ami hangsúlyozza elkötelezettségüket egy megbízható és átlátható jövő iránt, ahol mindenkinek végtelen technológiai lehetőség áll majd rendelkezésére, hiszen védelmet nyújtanak. A cég közleménye szerint az új branding hitelesen tükrözi üzleti fókuszuk fejlődését a “kiberbiztonságtól” az ennél jóval szélesebb “kiberimmunitás” fogalmáig.

“A vállalat 22 évvel ezelőtti megalapítása óta mind a kiberfenyegetések, mind az iparágunk hatalmas változását és fejlődését láttuk, miközben a technológia egyre növekvő szerepe tölt be a mindennapi életünkben – a munkában és otthon is. Napjainkban a világnak új igényei vannak, és arculatváltásunk tükrözi küldetésünket, amellyel ezeknek az új igényeknek kívánunk megfelelni nemcsak ma, hanem a jövőben is. Az internetes támadásokkal szembeni védelem terén elért sikereink sorozata azt mutatja, hogy képesek vagyunk segíteni egy biztonságosabb világ építésében is, amely ellenálló a számítógépes fenyegetésekkel szemben. Olyan világ, ahol mindenki szabadon élvezheti a technológia által kínált előnyöket” – mondta az új arculatról, Eugene Kaspersky, a vállalat vezérigazgatója.

A rebrand részeként a cég korszerűsítette arculatát is, hogy az tükrözze az alapvető értékeit. Az új logót geometriailag és matematikailag pontos betűk alkotják, amelyek a legmagasabb minőségű szoftvermérnöki szakértelmet képviselik.

“Az előző logónk alapját 1997-ben készítettük el, azóta természetesen sok minden megváltozott. Korábban a görög ábécé betűit használtuk, amelyek a kommunikációnk szélességének és mélységének megváltozása miatt már nem relevánsak – a jövőbe kell tekintenünk és a digitalizáció útján kell haladnunk. Logikusnak tűnt a Lab eltávolítása a nevünkből, amikor az új vizuális identitást fejlesztettük, mivel az arculatunkat is egyszerűsíteni akartuk oly módon, hogy az erősítse az újonnan ihletett filozófiánkat és küldetésünket, de egyben emelje ki cégünk sokrétű technológiáit” – mondta Andrew Winton, a Kaspersky marketingért felelős alelnöke.

  • Címkék
  • arculat
  • Eugene Kaspersky
  • Kaspersky
  • logó
Facebook
Email
    Előző cikkKözeleg a Múzeumok éjszakája, kiemelt helyszín lesz idén Szombathely
    Következő cikkMegújul a Borháló
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Digitális megoldások, ha pénzről van szó (x)

    Újabb díjakat zsebelt be a Hisense

    A Revolut is ott lesz a POV Budapest színpadán

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Hatalmas a pörgés a személyi hiteleknél

    Kutatás 2025. augusztus 28.
    Soha nem látott tempóban száguld a személyi kölcsönök piaca: fél év alatt annyi hitelt vettek fel a magyarok, mint korábban egy teljes évben. A bankok nem csak mennyiségben, hanem kamatversenyben is új szintre léptek...

    A biztonság márkát épít: munkavédelem, mint versenyelőny (x)

    Marketing 2025. augusztus 28.
    A vállalati arculat nemcsak a logón, a weboldalon vagy a marketingkampányokon múlik. Egyre több cég ismeri fel, hogy a belső működés, különösen a munkavédelem területén tett lépések közvetlen hatással vannak a márka hitelességére. A...

    Adócsökkentések jöhetnek

    Biznisz 2025. augusztus 28.
    A Magyarország Kormánya és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) közötti stratégiai megállapodás keretében múlt héten lezajlott egyeztetésen Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter és Nagy Elek, az MKIK elnöke elvekben állapodtak meg a vállalkozások működését...

    Ricky Martin a szomszédban koncertezik

    Média 2025. augusztus 28.
    A többszörös GRAMMY-díjas énekes 2025. december 21-én lép színpadra az Incheba Expo Arénában, ahol egy fergeteges energiákkal teli koncerttel várja a rajongókat - derül ki a koncertpromo.hu hírleveléből.A „Ricky Martin Live 2025” turné programjában...

    Idén nagyon spórolnak a cégvezetők, jövőre jobb évet várnak

    Kutatás 2025. augusztus 28.
    Világszerte a költségcsökkentést, a jövedelmezőségi szint megőrzését tartják a legfontosabb feladatuknak a cégvezetők. Úgy látják, hogy az idén mind a reálnövekedés, mind pedig a létszámfejlesztés visszafogott lesz. 2026-ban azonban már növekedhet az árbevétel, és...

    Digital Center

    Netflix távkapcsoló

    Vezetékes internet és Netflix egyben a One-tól

    Digital Center 2025. augusztus 28.
    A One Magyarország tovább bővíti tartalomportfólióját és a hazai telekommunikációs piacon egyedülálló módon televíziós szolgáltatás nélkül, az otthoni vezetékes internet díjcsomagok részeként is elérhetővé teszi a Netflix streaming szolgáltatást 2025. augusztus 25-től. 2024-ben a magyar...

    Vadiúj tablettel rukkolt elő a Samsung

    Digital Center 2025. augusztus 28.
    A Samsung bemutatja a Galaxy Tab S10 Lite tabletet, amelynek célja, hogy emelje a felhasználói élményt a tartalomfogyasztás, az alkotás és a hatékonyság terén, akár útközben is. A Galaxy Tab S10 Lite nagyméretű kijelzője...

    A cégek 78 százaléka befektet a generatív AI technológiába

    Digital Center 2025. augusztus 27.
    Bár a legtöbb vállalat érdeklődik a legújabb technológiák iránt, a legnagyobb részüknél nincs meg a szükséges IT-háttér ahhoz, hogy befektetéseik hatékonyan szolgálják az innovációt, visszahozzák a beléjük tett pénzt és teljesítsék a kiberbiztonsági követelményeket...

    A kiberfenyegetések jelentik a legnagyobb veszélyt a légiközlekedésre

    Digital Center 2025. augusztus 26.
    Többnapos késések, járattörlések, morgolódó utasok – miközben a légiforgalom volumene nagy nehezen visszakapaszkodott a világjárványt megelőző békeév, 2019 szintjére, még mindig elég sok a probléma a reptereken. Szerencsére nem annyira kaotikus a helyzet, mint...

    Bivalyerős aksival és AI funkciókkal érkezik a Xiaomi új okosmobilja

    Digital Center 2025. augusztus 26.
    A Xiaomi bejelentette a Redmi 15 5G-t, a vállalat teljesítményorientált okostelefon-sorozatának legújabb tagját. A készüléket úgy tervezték, hogy a felhasználók számára egész napos megbízhatóságot és magával ragadó vizuális élményt nyújtson, illetve teret adjon a...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat