• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculat a Kaspersky-nél
  • Brand

Új arculat a Kaspersky-nél

2019. június 11.

Új névvel és arculattal folytatja a világ egyik legismertebb információ-biztonsági cége, a Kaspersky Lab. A vállalat neve egyszerűen „Kaspersky” lesz, az új logó pedig a legmagasabb szintű szoftverfejlesztési tudás jegyében született meg.

A társaság új szlogenje, amivel a küldetésüket írják le a “Building a safer world” kifejezés lesz, ami hangsúlyozza elkötelezettségüket egy megbízható és átlátható jövő iránt, ahol mindenkinek végtelen technológiai lehetőség áll majd rendelkezésére, hiszen védelmet nyújtanak. A cég közleménye szerint az új branding hitelesen tükrözi üzleti fókuszuk fejlődését a “kiberbiztonságtól” az ennél jóval szélesebb “kiberimmunitás” fogalmáig.

“A vállalat 22 évvel ezelőtti megalapítása óta mind a kiberfenyegetések, mind az iparágunk hatalmas változását és fejlődését láttuk, miközben a technológia egyre növekvő szerepe tölt be a mindennapi életünkben – a munkában és otthon is. Napjainkban a világnak új igényei vannak, és arculatváltásunk tükrözi küldetésünket, amellyel ezeknek az új igényeknek kívánunk megfelelni nemcsak ma, hanem a jövőben is. Az internetes támadásokkal szembeni védelem terén elért sikereink sorozata azt mutatja, hogy képesek vagyunk segíteni egy biztonságosabb világ építésében is, amely ellenálló a számítógépes fenyegetésekkel szemben. Olyan világ, ahol mindenki szabadon élvezheti a technológia által kínált előnyöket” – mondta az új arculatról, Eugene Kaspersky, a vállalat vezérigazgatója.

A rebrand részeként a cég korszerűsítette arculatát is, hogy az tükrözze az alapvető értékeit. Az új logót geometriailag és matematikailag pontos betűk alkotják, amelyek a legmagasabb minőségű szoftvermérnöki szakértelmet képviselik.

“Az előző logónk alapját 1997-ben készítettük el, azóta természetesen sok minden megváltozott. Korábban a görög ábécé betűit használtuk, amelyek a kommunikációnk szélességének és mélységének megváltozása miatt már nem relevánsak – a jövőbe kell tekintenünk és a digitalizáció útján kell haladnunk. Logikusnak tűnt a Lab eltávolítása a nevünkből, amikor az új vizuális identitást fejlesztettük, mivel az arculatunkat is egyszerűsíteni akartuk oly módon, hogy az erősítse az újonnan ihletett filozófiánkat és küldetésünket, de egyben emelje ki cégünk sokrétű technológiáit” – mondta Andrew Winton, a Kaspersky marketingért felelős alelnöke.

  • Címkék
  • arculat
  • Eugene Kaspersky
  • Kaspersky
  • logó
Facebook
Email
    Előző cikkKözeleg a Múzeumok éjszakája, kiemelt helyszín lesz idén Szombathely
    Következő cikkMegújul a Borháló
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Gyerekeknek kedvez az IKEA új kollekciója

    Nemzetközi elismeréseket hozott a HungaroControl toborzási kampánya (x)

    Márkanagykövet lett Pataki Zita

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Magyarország elsők között csatlakozik Európa legnagyobb szuperszámítógépéhez

    Digital Center 2025. október 28.
    A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat stratégiai vezetésével létrejött és a HUN-REN SZTAKI által vezetett HunAIFA konzorcium elnyerte a EuroHPC AI Factory Antenna programjának támogatását. A program célja, hogy a mesterséges intelligencia fejlesztéséhez szükséges ökoszisztémákat...

    Így tenné biztonságosabbá az AI-vezérelt kereskedelmet a Visa

    Biznisz 2025. október 28.
    A mesterséges intelligencia által generált forgalom 4 700 százalékkal nőtt az amerikai kereskedelmi weboldalakon – a Visa új protokollja biztonságosabbá teszi az AI-ügynökök által végzett vásárlásokat, segíti a kereskedőket az ügynökök hitelesítésében és a...

    Tovább bővülhet a kínálat az ingatlanpiacon

    Kutatás 2025. október 28.
    Véglegesítés előtt áll a kormányrendelet, amely lehetővé teszi, hogy az önkormányzatok helyi rendeletben jelöljék ki, hol kérhető a zártkerti ingatlanok „művelés alól kivett területként” való bejegyzése. A jogszabály-módosítás várhatóan már akár október végén megjelenhet...

    Újabb hackathont indít a Bitget és a Google Developer Group

    Digital Center 2025. október 28.
    A világ legnagyobb univerzális tőzsdéje, a Bitget bejelentette együttműködésének folytatását a Google Developer Group (GDG) szervezetével. A két fél második közös hackathonját, az „AI Accelerate Hack” eseményt rendezi meg a Bitget Blockchain4Youth CSR-kezdeményezése keretében....

    Ellepik a magyarok Egyiptomot az őszi szünetben

    Kutatás 2025. október 28.
    Rekordszámú magyar utazó indul útnak az őszi szünetben, amely második nyaralási időszakká vált a magyarok körében. A Kiwi.com adatai szerint a repülős utak száma 28%-kal nőtt tavalyhoz képest. A legnépszerűbb ország Spanyolország, azon belül...

    Digital Center

    Magyarország elsők között csatlakozik Európa legnagyobb szuperszámítógépéhez

    Digital Center 2025. október 28.
    A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat stratégiai vezetésével létrejött és a HUN-REN SZTAKI által vezetett HunAIFA konzorcium elnyerte a EuroHPC AI Factory Antenna programjának támogatását. A program célja, hogy a mesterséges intelligencia fejlesztéséhez szükséges ökoszisztémákat...

    Újabb hackathont indít a Bitget és a Google Developer Group

    Digital Center 2025. október 28.
    A világ legnagyobb univerzális tőzsdéje, a Bitget bejelentette együttműködésének folytatását a Google Developer Group (GDG) szervezetével. A két fél második közös hackathonját, az „AI Accelerate Hack” eseményt rendezi meg a Bitget Blockchain4Youth CSR-kezdeményezése keretében....

    Magyar app teszi könnyebbé az elektromos autózást

    Digital Center 2025. október 27.
    Az elektromos autózás rohamosan terjed, de a töltés sokszor még mindig stresszes és időigényes folyamat. Hiába a modern technológia, a sofőrök gyakran több különböző alkalmazást kénytelenek használni, miközben a töltési idő és költség kiszámíthatatlan,...

    Különleges monitort mutatott be az LG

    Digital Center 2025. október 27.
    Az LG Electronics bemutatta a világ első 6K felbontású monitorát, az UltraFine evo 6K (32U990A) modellt, amely Thunderbolt 5 csatlakozást is lehetővé tesz. Az LG új, prémium kategóriás, ultranagy felbontású monitorokat kínáló UltraFine evo...

    Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

    Digital Center 2025. október 22.
    Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat