Új eszköz a digitális médiatervezéshez

Új digitális médiatervezést segítő szoftverrel lépett piacra a Doomino Digital. A Doomino Site Spinner szoftver a DKT és Gemius nevével fémjelzett közönségmérési adatok elemzésére alkalmas újgenerációs tervezői szoftver, mely mesterséges intelligencia segítségével gyorsítja és automatizálja a tervezési folyamatot. A szoftver az automatizáción túl további adatelemzési lehetőségeket, statisztikákat és intuitív interfészt is nyújt a felhasználók számára.

“Az adatvezérelt technológiák, kampányok térnyerésével egyre fontosabbá válik, hogy a direct display költéseket is minél több és minél jobb adattal támasszuk alá. A DSS segít új perspektívába helyezni a piac által használt hagyományos közönségmérési adatokat” – értékelte Szemán Zsófia, a Dentsu Aegis Network Hungary Digital Direct Buy vezetője, a Doomino Digital-lal közösen folytatott pilot projektjüket.

A szoftver segítséget nyújt a kampányok elérésének maximalizálásában, a holtszórás minimalizálása mellett. Ezzel az online briefekből jól ismert, de gyakorlatban kevésbé fókuszban lévő KPI-ra, a reach-re is lehetőség nyílik optimalizálni már a médiatervezés fázisában. A szoftver további sajátossága a tervezői modul, melynek használatával a site mixeken túl konkrét médiatervek is megjelennek a szoftveren belül, melyek a kampány kifutása után post-buy elemzésre is alkalmassá válnak.

“A szoftver megalkotásakor különös figyelmet szenteltünk annak, hogy az egyszerre legyen képes az ügynökségek és média oldali szereplők számára is fontos üzleti célok elérése melletti leghatékonyabb site mixek generálására. Így minden piaci szereplő a saját preferenciáinak beállítása után, egy szakmailag alátámasztott, az adott kampánycélok elérését segítő eredményt kap, mely a jelenlegi piaci szempontokat figyelembe véve biztosít hatékonyabb kampánytervezési lehetőségeket” – nyilatkozta Papp Zoltán, a Doomino Digital társalapítója.

A Doomino Digital-ról: A Doomino Digital tanácsadócéget 2018 nyarán alapította többéves közös médiaügynökségi munka után Papp Zoltán médiatervező és Stoics Ambró data scientist. A cég fő profilja médiaügynökségek, kiadók és sales house-ok feladataival kapcsolatos támogatás, tanácsadás és fejlesztés.