• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Média Új funkciókkal erősít a Viber
  • Média
  • Mobil

Új funkciókkal erősít a Viber

2023. február 13.

A Rakuten Viber Cristina Constandache bevételi igazgató vezetésével jelentette be legújabb, 2023-as terveit, amelyek fő célja a márkák és a felhasználók közötti interakciók szuperapplikációjának létrehozása. A Viber bemutatta a magyar piac aktuális digitális trendjeit, az alkalmazás legújabb termékeit mint a Business Inbox és a Commercial Account, valamint hosszútávú hazai és nemzetközi stratégiáját.

Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója ismertette a márkák és a felhasználók közötti kommunikáció főbb trendjeit, megemlítve, hogy Magyarországon a vállalkozások 48 százaléka már használja az üzenetküldő alkalmazásokat és a közösségi hálózatokat - ez 10 százalékos növekedést jelent 2019 óta, ami várhatóan tovább fog emelkedni. Ezt a trendet figyelembe véve a Viber olyan üzleti megoldásokat kínál, amelyekkel egy márka minden lépését segítheti a tökéletes ügyfélélmény kialakításáért: egyedi márkázott matricák és lencsék, Viber hirdetések, üzleti üzenetek és chatbotok. Magyarországon a felhasználók és a márkák is előszeretettel használják ezeket a megoldásokat, amelyek sikerességét bizonyítja többek között a tavalyi évben mért 433 százalékos növekedés az üzleti üzenetek elküldésében vagy a chatbotokban küldött több mint 100 millió üzenet.

Hogy 2023-ban tovább bővítse szolgáltatásait, a Viber két jelentős frissítést vezetett be: a Business Inboxot és Commercial Accountot.

A Business Inbox egy külön mappa a márka és a felhasználó közötti interakciók számára, amely közvetlenül a szokásos Csevegések képernyőről érhető el. A Business Inbox célja, hogy javítsa a márkák és a felhasználók közötti kommunikációt, javítsa az ügyfélszolgálati élményt, növelje a márkahűséget és új párbeszédekre ösztönözzön.

A Viber belső felméréséből kiderült, hogy a felhasználók nagyon várták a Business Inboxot: a magyarországi felhasználók több mint 71 százaléka kedvezően ítéli meg és kényelmesnek találta. Annak érdekében, hogy a felhasználók az induláskor jobban megismerjék az új funkciót, a Viber a Csevegések képernyőn egy súgó tippet, a mappán belül egy felugró üzenetet helyezett el, és egy alkalmazáson belüli kommunikációs kampányt készített.

Egy másik lépés a még teljesebb felhasználói élmény felé a Commercial Account, - egy olyan üzleti egység, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egy helyen keressenek és fedezzenek fel minden üzleti információt és kommunikációs csatornát.

A Commercial Accountnak két döntő előnye van: a kereshetőség és a hozzáférhetőség. A felhasználók megtalálhatják a márkákat, és proaktívan kezdeményezhetnek beszélgetéseket. Ez nagyobb mozgásteret biztosít a felhasználóknak, valamint nagyobb láthatóságot és elkötelezettséget, illetve jobb ügyfélélményt a márkák számára. Ugyanakkor minden márkainformáció könnyen megtalálható és elérhető. A mikrovállalkozásoknak szánt új ajánlat várhatóan 2023 folyamán kerül bevezetésre.

Mivel az eseményre a biztonságosabb internet napja hetében került sor, Cristina Constandache bemutatta a két frissítés szerepét a felhasználók biztonságának és az alkalmazásba vetett bizalom növelésének érdekében.

Az ellenőrzött márkák üzleti üzenetei alapértelmezés szerint a Business Inboxba kerülnek, amely a privát fiókok számára nem elérhető. Az új funkció célja, hogy a potenciális csalók számára még nehezebbé tegye a márkák nevében való visszaéléseket és kommunikációt, a felhasználók számára pedig megkönnyítse a valódi márkák felismerését. A Commercial Account "kék pipa" jelzéssel lesz ellátva, és egy helyen jeleníti meg az összes üzleti információt. Így a felhasználók könnyen felismerhetik a valódi, megbízható márkát, és bizalmat építhetnek az üzleti üzenetek iránt.

"Ezek a mérföldkőnek számító frissítések a Viber következő lépését jelentik, amely egy kényelmes, egyablakos ügyintézési pontként szolgál a márka és a felhasználók közötti kommunikáció és interakciók számára. Ez lesz az alapja a többi szuperapp funkciónak, amelyeket fokozatosan fogunk bevezetni, hogy növeljük az alkalmazás értékét a felhasználó számára, és bővítsük a márkák közösségükkel való kapcsolatteremtésének módjait" - mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója. "Több funkció, több szolgáltatás és több kommunikációs csatorna összességében nagyobb értéket képviselnek a felhasználók és a márkák számára, mindezt kevesebb lépésben."

Olvasta már?

Sokat költenek a fiatalok Valentin-napkor

Elképesztő versenyben a Titanic és az Avatar2

Azok a cégek teljesítenek jól, amelyek továbbra is invesztálnak a márkájukba

  • Címkék
  • app
  • business inbox
  • Commercial Account
  • mobil
  • viber
Facebook
Email
    Előző cikkMagyar fejlesztés segíthet az amerikai vállalatoknak
    Következő cikkMesterséges intelligenciával dolgozik a Shoprenter
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Hosszabbításról és támogatásról is döntött a Médiatanács

    Közel 200 milliót ad televíziós alkotásokra az NFI

    Változás a Central Médiacsoport vezetésében

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Új városnegyed épül a 9. kerületben

    Biznisz 2025. június 26.
    A 9. kerület szívében, a Lurdy Ház mögötti korábban kihasználatlan telken épül a budapesti ingatlanfejlesztés egyik legújabb mérföldköve. Az M76 nem csupán egy új épület, hanem egy jövőálló városi fejlesztés, amely a fenntarthatóságot, a...

    Megugrott a fizetési kérelmek értéke

    Biznisz 2025. június 26.
    Megnyolcszorozódott a fizetési kérelmekre válaszul indított utalások egy tranzakcióra jutó értéke egyetlen év alatt – derül ki a money.hu friss elemzéséből. Az Azonnali Fizetési Rendszeren (AFR) keresztül bonyolított ilyen típusú tranzakciók nemcsak gyorsak és...

    Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

    Digital Center 2025. június 26.
    Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

    Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek

    Kutatás 2025. június 26.
    „Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal találkozunk sokszor, ha a Z generációról van szó. Az Erste kutatása szerint azonban a mai 16-29 évesek zöme valójában tudatosan tervezi jövőjét, nyitottak a...

    Krízistérkép: nőtt az elhúzódó válsághelyzetek aránya

    Marketing 2025. június 26.
    450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ a Krízistérkép 2024 kiadványban. Az év valamennyi válságos kommunikációs helyzetét összegző krízislistában a közéleti (113), a szolgáltatóipari (94) és a közlekedési (66) iparág krízisügyei...

    Digital Center

    Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

    Digital Center 2025. június 26.
    Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

    Új magyar app segít a munkavállalóknak

    Digital Center 2025. június 25.
    A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...

    Vadonatúj funkciók érkeznek a Samsung okosórákra

    Digital Center 2025. június 23.
    Egészségünkre már a legapróbb változás is óriási hatással lehet. Ha kicsit is javítunk mindennapi szokásainkon, az összességében egy egészségesebb életmódhoz vezethet. A hamarosan érkező Galaxy Watch új funkciói még hatékonyabban támogathatják ezen szokások kialakításában...

    Virtuális sminkstúdióval és AI asszisztenssel újít a L’Oréal

    Digital Center 2025. június 20.
    A L’Oréal 2025. június 11–13. között a párizsi VivaTech rendezvényen mutatta be legnagyobb és legfejlettebb szépséginnovációs portfólióját és technológia újításait. A L’Oréal kilencedik alkalommal vett részt Európa vezető technológiai konferenciáján, és mutatta be a...

    A magyar cégek több mint kétötöde használ mesterséges intelligenciát

    Digital Center 2025. június 20.
    A mesterséges intelligencia immár nemcsak ígéret vagy jövőkép, hanem a hazai vállalati működés egyre gyakoribb és tudatosan alkalmazott része. A K&H innovációs index legfrissebb, 2025 első félévi adatai alapján a 300 millió forint feletti...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat