• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Média Új funkciókkal erősít a Viber
  • Média
  • Mobil

Új funkciókkal erősít a Viber

2023. február 13.

A Rakuten Viber Cristina Constandache bevételi igazgató vezetésével jelentette be legújabb, 2023-as terveit, amelyek fő célja a márkák és a felhasználók közötti interakciók szuperapplikációjának létrehozása. A Viber bemutatta a magyar piac aktuális digitális trendjeit, az alkalmazás legújabb termékeit mint a Business Inbox és a Commercial Account, valamint hosszútávú hazai és nemzetközi stratégiáját.

Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója ismertette a márkák és a felhasználók közötti kommunikáció főbb trendjeit, megemlítve, hogy Magyarországon a vállalkozások 48 százaléka már használja az üzenetküldő alkalmazásokat és a közösségi hálózatokat - ez 10 százalékos növekedést jelent 2019 óta, ami várhatóan tovább fog emelkedni. Ezt a trendet figyelembe véve a Viber olyan üzleti megoldásokat kínál, amelyekkel egy márka minden lépését segítheti a tökéletes ügyfélélmény kialakításáért: egyedi márkázott matricák és lencsék, Viber hirdetések, üzleti üzenetek és chatbotok. Magyarországon a felhasználók és a márkák is előszeretettel használják ezeket a megoldásokat, amelyek sikerességét bizonyítja többek között a tavalyi évben mért 433 százalékos növekedés az üzleti üzenetek elküldésében vagy a chatbotokban küldött több mint 100 millió üzenet.

Hogy 2023-ban tovább bővítse szolgáltatásait, a Viber két jelentős frissítést vezetett be: a Business Inboxot és Commercial Accountot.

A Business Inbox egy külön mappa a márka és a felhasználó közötti interakciók számára, amely közvetlenül a szokásos Csevegések képernyőről érhető el. A Business Inbox célja, hogy javítsa a márkák és a felhasználók közötti kommunikációt, javítsa az ügyfélszolgálati élményt, növelje a márkahűséget és új párbeszédekre ösztönözzön.

A Viber belső felméréséből kiderült, hogy a felhasználók nagyon várták a Business Inboxot: a magyarországi felhasználók több mint 71 százaléka kedvezően ítéli meg és kényelmesnek találta. Annak érdekében, hogy a felhasználók az induláskor jobban megismerjék az új funkciót, a Viber a Csevegések képernyőn egy súgó tippet, a mappán belül egy felugró üzenetet helyezett el, és egy alkalmazáson belüli kommunikációs kampányt készített.

Egy másik lépés a még teljesebb felhasználói élmény felé a Commercial Account, - egy olyan üzleti egység, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egy helyen keressenek és fedezzenek fel minden üzleti információt és kommunikációs csatornát.

A Commercial Accountnak két döntő előnye van: a kereshetőség és a hozzáférhetőség. A felhasználók megtalálhatják a márkákat, és proaktívan kezdeményezhetnek beszélgetéseket. Ez nagyobb mozgásteret biztosít a felhasználóknak, valamint nagyobb láthatóságot és elkötelezettséget, illetve jobb ügyfélélményt a márkák számára. Ugyanakkor minden márkainformáció könnyen megtalálható és elérhető. A mikrovállalkozásoknak szánt új ajánlat várhatóan 2023 folyamán kerül bevezetésre.

Mivel az eseményre a biztonságosabb internet napja hetében került sor, Cristina Constandache bemutatta a két frissítés szerepét a felhasználók biztonságának és az alkalmazásba vetett bizalom növelésének érdekében.

Az ellenőrzött márkák üzleti üzenetei alapértelmezés szerint a Business Inboxba kerülnek, amely a privát fiókok számára nem elérhető. Az új funkció célja, hogy a potenciális csalók számára még nehezebbé tegye a márkák nevében való visszaéléseket és kommunikációt, a felhasználók számára pedig megkönnyítse a valódi márkák felismerését. A Commercial Account "kék pipa" jelzéssel lesz ellátva, és egy helyen jeleníti meg az összes üzleti információt. Így a felhasználók könnyen felismerhetik a valódi, megbízható márkát, és bizalmat építhetnek az üzleti üzenetek iránt.

"Ezek a mérföldkőnek számító frissítések a Viber következő lépését jelentik, amely egy kényelmes, egyablakos ügyintézési pontként szolgál a márka és a felhasználók közötti kommunikáció és interakciók számára. Ez lesz az alapja a többi szuperapp funkciónak, amelyeket fokozatosan fogunk bevezetni, hogy növeljük az alkalmazás értékét a felhasználó számára, és bővítsük a márkák közösségükkel való kapcsolatteremtésének módjait" - mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója. "Több funkció, több szolgáltatás és több kommunikációs csatorna összességében nagyobb értéket képviselnek a felhasználók és a márkák számára, mindezt kevesebb lépésben."

Olvasta már?

Sokat költenek a fiatalok Valentin-napkor

Elképesztő versenyben a Titanic és az Avatar2

Azok a cégek teljesítenek jól, amelyek továbbra is invesztálnak a márkájukba

  • Címkék
  • app
  • business inbox
  • Commercial Account
  • mobil
  • viber
Facebook
Email
    Előző cikkMagyar fejlesztés segíthet az amerikai vállalatoknak
    Következő cikkMesterséges intelligenciával dolgozik a Shoprenter
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Különleges közvetítést hoz el a Spektrum a közösségi médiába

    Szülők közt – új videósorozatot indít a Magyar Telekom

    Amerikai youtuber horrorfilmje érkezik Halloweenkor a mozikba

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Gyökérkezelés modern megoldásokkal Budapesten (x)

    Marketing 2025. szeptember 18.
    Az egészséges mosoly mindennél többet ér. Amikor azonban fogfájás jelentkezik, sokan mégis halogatják a fogorvos felkeresését. Pedig ilyen esetben a páciensek okkal tarthatnak attól, hogy elveszítik a problémás fogat. A modern fogászat egyik legfontosabb...

    A Revolut felrázta Európa zenei fesztiváljainak színpadait

    Marketing 2025. szeptember 18.
    A Revolut az idei nyáron Európa legismertebb fesztiváljain való megjelenésével újraértelmezte a pénzügyek és a kultúra találkozási pontját. A hagyományos szponzorálás határait átlépve, Revolut a teljes körű üzleti megoldásait és lakossági termékeit integrálta az...

    Hatalmas durranásra készül a Samsung

    Digital Center 2025. szeptember 18.
    A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

    Különleges közvetítést hoz el a Spektrum a közösségi médiába

    Média 2025. szeptember 18.
    Az Eseményhorizont égisze alatt Klein Dávid és Nagy Márton expedíciója a világ hetedik legmagasabb hegyére, a Dhaulagiri 8167 méteres csúcsára mászik fel, oxigénpalack és magashegyi teherhordók nélkül. Az expedíció egy hosszú távú terv megkoronázásának...

    Ma este érkezik a marketinges és PR-es toplista

    Marketing 2025. szeptember 18.
    Pár óra és kiderül, hogy kik kerültek fel idén a legsikeresebb hazai marketingszakemberek és PR-esek 50-es toplistájára. A Marketing&Media magazin rangsorait a mai Marketing Summit esti programjában mutatják be, az élen végzettek a helyszínen...

    Digital Center

    Hatalmas durranásra készül a Samsung

    Digital Center 2025. szeptember 18.
    A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

    Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

    Digital Center 2025. szeptember 17.
    Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

    A kibertámadások fő célpontja lett Európa

    Digital Center 2025. szeptember 16.
    A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

    Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

    Digital Center 2025. szeptember 12.
    Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

    Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

    Digital Center 2025. szeptember 12.
    A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat