- Hirdetés -

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

|

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB adatai szerint a hazai netezők 12 százaléka hallgat rendszeresen ilyen adásokat.

A hazai KKV-k körében felnőtt egy generáció, amely eljutott arra a pontra, hogy szüksége van a közösségimédia- és keresőhirdetéseken túli megoldásokra. Akik a PPC-kampányok mellett már értik az ismertség- és márkaépítés erejét, vagy már nem tudnak az eddigi eszközeikkel megfelelő mértékben növekedni, mostantól egészen új hirdetési megoldást is választhatnak.

„A podcastok hirdetési modelljei csak nemrégiben kezdtek körvonalazódni. A hazai piacon is egyre több magas minőségű audio streaming tartalom jelent meg az online térben, az ebben rejlő márkaépítő potenciál pedig magas” – mondja Csasztvan Nóra, a DisplayNOW.net vezetője.

Az IAB (Internet Advertising Bureau) kutatása szerint a hazai rendszeres podcast hallgatók aránya 12 százalék, napi podcast hallgatónak pedig az internetezők 4 százaléka vallotta magát. Összességében tehát több, mint 1 millió magyar internetező alapvetően rendszeres podcast fogyasztónak számít.

A podcast formátum nem új médiatípus, a technológia a kétezres évek eleje óta rendelkezésre áll, de igazi lendületet akkor vett, amikor széles körben elterjedtek az okostelefonok és a széles sávú internet. A podcastok bármikor visszahallgathatók, ami elvárás lett a fogyasztók részéről, cserébe hajlandóak fizetni, vagy reklámokat befogadni. Ráadásul a műsorokkal egészen konkrét társadalmi és érdeklődési csoportokat érhetünk el célzottan, ami leginkább segíteni tudja az egyik legfontosabb kommunikációs célt, a márkaismertség növelését. Egyre inkább megfigyelhető a tendencia, miszerint a rádió- vagy televíziós csatornák helyett a podcastok irányában indulnak el a hirdetők, hiszen kreatív, edukatív, szórakoztató tartalmak mellett lehet megjelenni.

A vállalkozások számára a podcast hallgatók elérésére két lehetőség kínálkozik: maguk készítenek műsort vagy hirdetőként/szponzorként jelennek meg az adások környezetében. Hirdetőként megjelenhetnek audio- vagy audiovizuális szpotokkal vagy szponzorált interjúkkal is, egy-egy megjelenéssel pedig akár több tízezres elérést is lehet produkálni.

„Hirdetésekkel a Google Ads rendszerén keresztül eddig is meg lehetett jelenni a podcast videók előtt/alatt, a hirdetési webshop kínálatában válogatva viszont a kiadvány szintű, tematikus célzottság mellett a tartalmi jellegű megjelenésre is lehetőség nyílik, ahol a műsor alkotói mélyebben foglalkoznak a hirdető termékével vagy szolgáltatásával” – mondja Csasztvan Nóra.

Az online hirdetési webáruházként működő adtech startup egy évvel ezelőtti indulásakor azt tűzte célul, hogy a kkv-hirdetőknek segítsen könnyen kosárba helyezhető és szinte azonnal indítható kampányokat összeállítani. Egy éves működése alatt számtalan elégedett ügyféllel büszkélkedhet, akik több, mint 200 hirdetési csomag és folyamatosan bővülő kínálat közül választhatnak, melyek között ezentúl a podcast formátum is megtalálható. A display hirdetések minőségi tartalmi környezetben történő megjelenésével pedig az ismertség és márka egyszerre épül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...