
A Big Picture 2026 Konferencián jelentette be az RTL Saleshouse, hogy új kampányfoglalási rendszert fejlesztett ki. Az új megoldás tudatosabb és rugalmasabb kampánykiszolgálást tesz lehetővé, emellett fontos előnye, hogy ugyanazt az eredményt kevesebb reklámmegjelenésből képes biztosítani.
Az RTL Saleshouse a Big Picture konferencián bemutatta a hirdetési piac számára meghatározó fejlesztését. A programban a kampányok a legfrissebb adatokra optimalizálva futnak, és napi szinten képes rá a rendszer, hogy a teljes havi megrendelésállományt újraoptimalizálja. Ezáltal csökken a reklámzaj és növekszik a kampányhatékonyság, így ugyanaz az elérés kevesebb megjelenésből valósítható meg. Frissebb, kevésbé tolakodó reklámélményt kapnak a nézők, és tudatosabb, hatékonyabb kampányokat a hirdetők.
Az RTL az elmúlt időszakban azon dolgozott, hogy létrehozza az RTL Saleshouse történetének eddigi legfejlettebb kampányfoglalási rendszerét. A program percenként 45 000 szpotot képes mozgatni a beállított paramétereknek megfelelően, ennyi idő alatt képes elemezni, újratervezni és újraoptimalizálni. Az új rendszer további előnye, hogy ugyanazt az eredményt kevesebb reklámmegjelenésből biztosítja, ezáltal a hirdető kevesebb ismétlés mellett éri el ugyanazt a nézőszámot.
Az RTL Saleshouse foglalási rendszere egy tudatosabb és rugalmasabb kampánykiszolgálást tesz lehetővé. Könnyedén be tud fogadni akár a hónap közepén érkező megrendeléseket is, a kampányok pedig mindig a legfrissebb adatokra optimalizálva futnak, így rövidebb idő alatt tudnak a hirdetők taktikai kampánylépéseket tenni.
„Lendületbe hozzuk a televíziós reklámpiacot. Az új foglalási rendszerünk nemcsak a kampányokat optimalizálja, hanem új rtimust ad a piacnak. Kevesebb reklámzaj, több hatás, ez a jövő kampánylogikája, és mi már most ebben dolgozunk” – mondta el a fejlesztés kapcsán Demeter Zsófia, az RTL Saleshouse vezetője.
Az RTL tovább erősíti jelenlétét a Connected TV (CTV) hirdetések piacán is. Az RTL+ Premium reklámokkal csomag gyors növekedése, a SkyShowtime, valamint a Sweet.TV együttműködések révén a hirdetők minden eddiginél szélesebb, prémium portfóliót érhetnek el.










