- Hirdetés -

Új lehetőség a hazai PR ügynökségeknek

|

Hamarosan lehetségessé válik a magyarországi PR és kommunikációs ügynökségek hivatalos akkreditációja a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) és az ICCO, a Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadó Szervezet összefogásával. Az eljárást az MPRSZ-szel együttműködve az Agency Expert auditorai végzik majd az ICCO nemzetközi akkreditációs szempontrendszere alapján.

Az akkreditáció egyben egy tanácsadási tevékenység is, amely segítséget nyújt az ügynökségeknek működési és egyéb folyamataik átgondolásában és tökéletesítésben – derül ki az MPRSZ közleményéből. A kommunikációs ügynökségeknek a szervezet felé kell jelezniük igényüket, ezután tudják a szövetséggel közösen kiválasztani azt az auditort, akivel együtt szeretnének működni az akkreditációs folyamat során.

Az auditorok a nemzetközi szempontrendszer alapján értékelik meghatározott témákban az ügynökség tevékenységét. Az értékelés során vizsgált fő területek, a vezetés és kommunikáció, az üzleti tervezés, az üzletfejlesztés, a pénzügyi rendszerek, a kampánymenedzsment, az ügyfélelégedettség, az üzletszerzés, a humán erőforrás menedzsment, opcionális modulként pedig a nemzetközi piacképesség.

Az akkreditációval az ügynökség nemzetközi, hivatalos elismerést szerez arról, hogy alkalmas tevékenységének megadott feltételek szerinti végzésére, emellett az akkreditáció során arra is lehetőség nyílik, hogy a saját folyamataikat külső szemmel is megfigyeljék, és javítsanak azokon.

“Az akkreditációs folyamat sikeres lefolytatásának óriási jelentősége van, egyben magasabb minősítést is jelent a PR ügynökségeknek” – nyilatkozta Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke. „Bízom benne, hogy a megrendelői oldal is értékelni fogja ezt a minőségbiztosítási szempontot a tendereztetés, az ügynökségek kiválasztása során.”

Francis Ingham, a PRCA főigazgatója és az ICCO vezérigazgatója szintén üdvözölte a kezdeményezést: “Rendkívül örvendetes hír, hogy az MPRSZ a CMS-t választotta. A CMS (Communications Management Standard) a kiváló PR tevékenység globális mércéje, és az a tény, hogy a magyar ügynökségek úgy döntöttek, hogy ezt a szempontrendszert alkalmazzák, újabb előrelépés a PR-ipar globális professzionalizálásában.

Ezt az álláspontot erősíti Reto Wilhem, az ICCO CMS felelőse is, aki szerint magasabb színvonalat jelent a piac számára a DACH országok által már sikeresen bevezetett akkreditáció, hiszen nőtt az általános szakmai színvonal és a megkülönböztetés a piac tisztulását is hozta.

Az ügynökségeknek szeptembertől lesz lehetőségük jelentkezni az akkreditációs folyamatra, mégpedig az MPRSZ-hez benyújtott jelentkezési lap formájában. További információk az MPRSZ honlapján találhatóak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...