
Új szórakoztató sorozat indul BigBakShow címmel a KMH Film és a Magyar Telekom koprodukciójában. A népszerű színészeket felvonultató, fordulatos, finom humorral átszőtt hatrészes sorozat Bak falu életén és az ott élők személyes történetein keresztül mutatja be, milyen változásokat idézhetnek elő a legújabb digitális vívmányok a mindennapjainkban. A sorozat első része május 25-én került ki a Telekom YouTube csatornájára, valamint a Telekom FilmKlubba, majd június 15-től az RTL-en vasárnaponként lesz látható.
Mindenkit előre visznek és könnyedén beépülnek mindennapjainkba azok a digitális megoldások és eszközök, amelyek hatékonyabbá, könnyebbé teszik például az ügyintézést, a munkát, a tanulást, és segítenek egészségesebb, boldogabb életet élni. A KMH Film és a Magyar Telekom most debütáló új sorozatának képzeletbeli helyszínén, Bak faluban is ez történik. A történet szerint egy Hollandiából hazaköltöző fiatal informatikus bekameráz egy egész falut, hogy a felvételeket az interneten árusítsa – de lebukik. A botrányból azonban váratlan ötlet születik, ugyanis Bak ambiciózus polgármestere lehetőséget lát a digitalizációban: az online tér segítségével próbálja finanszírozni a település fejlesztéseit. Beindul a digitális megújulás – sok konfliktussal, humorral és váratlan helyzettel.
A hatrészes sorozat főbb szerepeiben olyan népszerű színészek tűnnek fel, mint például Gubás Gabi, Szacsvay László, Badár Sándor, Szervét Tibor vagy Mogács Dániel. Egy falu színes társadalma, az ott élők különböző élethelyzetei és megoldásra váró problémái remek lehetőséget kínálnak egyedi történetek elmesélésére. A BigBak Showban ugyanis egy olyan képzeletbeli faluval ismerkedhet meg a néző, amelynek lakói alig-alig találkoztak még a legújabb technológiai vívmányokkal, digitális megoldásokkal. A szereplők a maguk néha naiv és bizonytalan módján veszik használatba ezeket, hogy végül a kezdeti tévedéseken, túlkapásokon és buktatókon túljutva fedezzék fel a számukra leghasznosabb részeket a digitális megoldásokban. A folyamat tálcán kínálja a humoros helyzeteket, bemutatva azokat a jelenségeket is, amelyeket a digitális kihívások velejáróiként mi magunk is ismerhetünk. A történet optimista hangvételű, megerősítve, hogy a mindennapokba elkerülhetetlenül beépülő megoldások, okosan és éretten alkalmazva, tényleg minden ember hasznára válhatnak.
A sorozat a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült. A Telekom alkotóként és támogatóként is aktívan részt vett a produkció létrejöttében. A Marsra magyar! sorozat alkotói – Végh Zsolt, Kálmánchelyi Zoltán, Wágner Levente – ebben a sorozatban új karakterekkel népesítik be Bak faluját és immár nem csak humorral, hanem gazdagabb, mélyebb rétegekkel mesélik el a BigBakShow történetét.
„A legújabb technológiák az élet minden területén jelen vannak. Mi arra szeretnénk ráirányítani a figyelmet, hogy ha tudatosan és jól használjuk ezeket a technológiákat, azok kézzel fogható előnyöket nyújthatnak mindennapjainkban és mindenki számára esélyt kínálnak a fejlődésre. Ehhez viszont már ma hozzá kell fogni saját életünk, közösségeink, és így az ország digitális tuningolásához” – mondta el Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese. A Magyar Telekom régóta elkötelezett Magyarország digitális fejlesztése iránt, mert hisz abban, hogy a digitalizáció egy olyan eszköz, amely mindenkinek segíthet előrébb lépni az életben.
“Az országtuning márkagondolatunk jegyében készült új sorozatunk összhangban áll azzal a célunkkal, hogy kommunikációban mindig valami újat, valami formabontót alkossunk. A BigBakShow arról szól, hogy a szolidaritás, az együttérzés, a közösség, a valódi emberi kapcsolatok velünk maradnak a jövőben is, ugyanakkor a digitális technológia és megoldások segíthetnek az embereknek kibontakoztatni a tehetségüket, jobban megérteni és támogatni egymást, valamint előre vinni egész közösségeket. A Marsra magyar!-hoz hasonlóan ugyanakkor ezúttal sem csak egy sorozatot, hanem egy komplett univerzumot hoztunk létre: a sorozat szereplői, motívumai ugyanis a marketingkommunikációinkban is visszaköszönnek majd.” – tette hozzá Szabó Béla, a Magyar Telekom márka-, és lakossági kommunikációs igazgatója.