Heikki Laine személyében új marketing igazgató érkezett az NNG globális autóipari szoftverszállító vállalathoz. A szakember elsősorban a versenyképes stratégiára, a terméktervezésre és a portfóliókezelésre összpontosít majd munkája során. Az új vezető több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a navigációs termékek piacán.
Heikki Laine tehetséges mérnökként, technológiai stratégaként és bejegyzett szabadalmi ügyvédként szerzett korábban tapasztalatokat. Az új vezető olyan perspektívákat és tudást képvisel, melyek segítenek minőségi termékek azonosításában és fejlesztésében, hogy ezekkel teremtsenek értéket az NNG ügyfelei és partnerei számára.
Laine startupok és Fortune 100 vállalatok kötelékében szerzett több mint 15 éves termék- és stratégiai tapasztalatával bizonyította szakértelmét az innováció és a digitális átalakulás ösztönzésében. A szakember korábban a Cognata Termék és Marketing alelnökeként az önvezető járművek szimulációs szoftvereivel foglalkozott. Ezt megelőzően a Honeywell repülőgépipari portfólióján dolgozott és több mint 10 évet töltött a HARMAN-nál, ahol autóipari termékek stratégiáját irányította.
„Nagy örömmel csatlakoztam az NNG csapatához, különösen ilyen izgalmas időkben szeretnék magam is hozzájárulni a cég fejlődéséhez. Alig várom, hogy együtt növekedjünk és közösen határozzuk meg az autózással kapcsolatos szoftverek jövőjét” – mondta Heikki Laine kinevezése kapcsán.