Nemzetközi szintre emelte együttműködését a Bayer és a Positive Adamsky. Az ügynökség nyerte meg a vállalat állategészségügyi divíziójának nemzetközi social media kommunikációs feladatainak ellátására kiírt pályázatot.
A magyar Felelős gazdik Facebook és Instagram oldal, valamint YouTube csatorna kezelése mellett mostantól a román és a bolgár közösségi média felületek teljeskörű menedzsmentjét is a Positive Adamsky digital & social tagügynöksége látja el, így regionális szintre lépett a magyar ügynökségi csoport és a multinacionális gyógyszeripari vállalat együttműködése.
A Positive Adamsky öt éve folyamatos nyertese a Bayer különböző tendereinek, elsősorban social media területen gyümölcsöző az együttműködés, emellett erősödik a PR feladatok aránya is.
Az ügynökség 2014-ben indította el a nagysikerű Felelős gazdik Facebook oldalt, amelynek jelenleg több mint 161 000 kedvelője van, és fő küldetése az ember-állat barátság meghosszabbítása, a hatékony gyógymódok népszerűsítése, kreatív, informatív és szórakoztató tartalmakkal. Ezt követte 2016-ban az Instagram oldal elindítása, amely mára 13 700 követővel rendelkezik. Emellett az ügynökség hatodik éve nyújt teljeskörű kommunikációs támogatást a Szívférgesség Napja kampányhoz is, amely a megelőzés fontosságát hangsúlyozza a kutyák számára akár végzetes következményekkel járó betegséggel kapcsolatban. A stratégia megálmodása mellett a Szívférgesség kampány PR feladatait, az eseményszervezést, az AR videók tervezését és gyártását, valamint a Facebook és Instagram kampányok kivitelezését is a Positive Adamsky látta el.