- Hirdetés -

Új műsort indít a Prima Primissima

|

Példaképlet néven beszélgetős műsort indít a Prima Primissima Alapítvány. A műsorban korábbi Prima Primissima, Prima és Junior Prima díjasok beszélgetnek sok más mellett sikerről, a sikerhez vezető útról, példaképekről, insiprációkról, dilemmákról. A sorozat célja, hogy a díjazottak, illetve az elismerésben részesült kulturális teljesítmények, életművek iránt érdeklődőkön túlmutató közönség számára is izgalmas és releváns tartalommal közvetítse a Prima Primissima Díj üzenetét. A sorozat első darabja már megtekinthető a Prima Primissima YouTube csatornáján.

A Prima Primissima Díj küldetése, hogy a magyar művészet, tudomány, oktatás, köznevelés, sport kiválóságainak és eredményeinek, elismerésével olyan példaképeket állítson a társadalom elé, akiknek teljesítménye, emberi tartása, értékrendje követendő lehet mindannyiunk számára. A Példaképlet első adásában Czakó Julianna Junior Prima díjas színésznő és Dr. Kiss L. László Prima Primissima díjas fizikus, csillagász, akadémikus beszélgetnek. Seres Gerda korábbi Junior Prima díjas műsorvezetővel többek között arról, hogy a bátorság vagy a kudarcok visznek-e közelebb a sikerhez, Az adás folyamán a résztvevők időkártyák segítségével életük különböző állomásaira „utaznak vissza”, megosztva velünk életútjuk egy-egy fontos, tanulságos állomásait. Emellett - egy közös évszámot „húzva” - minden vendég előre is ugrik az időben és megtudjuk, hogy ki hogyan képzeli el magát 10 év múlva, a Prima Primissima Díj harmincadik születésnapján.

A Példaképlet videós sorozat koncepciója, hogy a különböző, generációs perspektívák és egymástól (látszólag) messze eső hivatások találkozásával izgalmas beszélgetéseket generáljon, hogy az eltérő művészeti ágakból, tudományterületekről, szakmákból érkező résztvevők történetei, reflexiói rávilágítsanak a siker és az odavezető utak, elakadások sokféleségére. Hiszen a sikerre mindannyian vágyunk, de az mindenkinek mást és mást jelent, az odavezető, néha dilemmákkal és nehézségekkel szegélyezett út is sokféle lehet. A Prima Primissima küldetése épp ezért az, hogy inspiráló példaképek, életutak bemutatásán keresztül mindenkit közelebb vigyen a saját sikeréhez, A példaképek segíthetnek a siker elérésében és mindenkiből válhat példakép, hisz a mindenki teljesítményét a saját szintjéhez kell mérni.

Az első adás már elérhető a Prima Primissima YouTube csatornáján, a műsor, valamint az egyes epizódok rövid teaserei pedig a díj Facebook és Instagram felületein népszerűsítik az adásokat.

Szeptemberig még két epizód érkezik, melyekben olyan témák kerülnek terítékre, mint a generációk közötti tudásmegosztás (tanulás és tanítás, a közös nyelv megtalálása), vagy hogy egyéni vagy közös-e siker (mennyit tesz hozzá a stáb a zenekar, a csapat, a közösség, akik velünk vannak, akikkel együtt dolgozunk). Érdemes tehát követni a Pirma Primissima közösségi média felületet, ahol az epizódok promóciós tartalmai mellett további érdekességek, színes tartalmak is elérhetők.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...