Új néven folytatja az ügynökség

A Next Wave Europe januártól Dialogue Creative Company néven, új arculattal folytatja tevékenységét. A tíz éve social média ügynökségként induló cég ma már széles termékportfóliójával full szerviz szolgáltatást nyújt ügyfeleinek.

A 2008 végén alapított Next Wave Europe Magyarországon elsőként ismerte fel a közösségi média kulcsfontosságú szerepét és a kommunikációra gyakorolt hatását. Az elmúlt tíz évben az új kommunikációs csatornák és a technológiai lehetőségek megjelenésével a kommunikációs piac drasztikusan megváltozott, az ügynökség azonban folyamatosan lépést tartott a trendekkel és kereste az izgalmas, újszerű megoldásokat.

A társaság életében fontos mérföldkő volt a három évvel ezelőtti tulajdonos- és stratégiaváltás, ugyanis ekkor bővült ki a korábbi digitális ügynökségi fókusz a mai 360 fokos termékportfólió irányába. Az ügynökség portfóliójában jelenleg a különböző formátumú (pr, social media, nativ hirdetés) tartalomelőállításon túl fontos szerepet játszik a szakértői tanácsadás (SEM, márkázási és kereskedelmi stratégia, munkáltatói márkaépítéssel kapcsolatos tanácsadás), valamint a rendezvényszervezés is.

Az eddigi változásokat 2019-től egy új arculat és az eddigi név megváltozása teszi teljessé. Ahogy a névválasztás is utal rá az ügynökség egyre szélesedő szolgáltatás-portfóliójának középpontjában továbbra is a történetmesélés és az ehhez kapcsolódó releváns tartalomgenerálás foglal helyet. A Dialogue Creative Company hisz a párbeszéd erejében, abban, hogy minden a beszélgetéssel kezdődik és a közös megértésen alapul. Ehhez pedig maximálisan kihasználja a technológia által biztosított lehetőségeket, a kreatív tervezésben és a kommunikációban egyaránt.

Az ügynökség munkáját számos díjjal ismerték el az elmúlt 10 évben. Elnyerte az év kommunikációs ügynöksége címet, arany pengét kapott és számos tartalmi projektjét díjazta a szakmai zsűri, legbüszkébbek a regionális tevékenységért járó prágai Effie-díjra.