Sales house-t választott a haszon.hu és a haszonagrar.hu.
A kis- és középvállalkozások, befektetések, adózás és személyiségfejlesztés témákban már 15 éve jelenlévő magazin jelentős bővítést tervez a 30-59 év közötti célcsoport elérésében, tartalomkínálatban és szponzorációs megjelenésekben – mindezek eléréséhez választotta stratégiai partneréül a cAD Mediát.
A kiadványokat elsősorban férfi vállalkozók és felsővezetők olvassák a pénzügyi, kereskedelmi, agrár és szolgáltatói szektorból, de az építőipar, IT és turizmus témák iránt érdeklődőkre is nagy figyelmet fordít a szerkesztőség.
Az együttműködés értelmében a portálok display és natív hirdetési megoldásait egyaránt a cAD Media értékesíti. „Nagyon izgalmas és komplex együttműködésnek nézünk elébe, hiszen párhuzamosan fogunk dolgozni a tartalmi bővítésen, a látogatószám növelésén és persze a bevétel maximalizálásán” – nyilatkozta Huber Kornél, a cAD Media ügyvezetője.