Új, önkiszolgáló portált indított a UPC Direct az ügyintézés egyszerűsítésére, a felületet használók a cég legfrissebb híreiről sem maradnak le.
A My UPC Direct egy önkiszolgáló portál, ahol minden, a UPC Direct műholdas szolgáltatást igénybe vevő ügyfél kezelheti szerződését, áttekintheti számláit és szolgáltatásait, kezelheti smartkártyáját és módosíthatja saját személyes adatait – írja közleményében a vállalat.
Érdemes a My UPC Direct felületet használni, mert minden szolgáltatás, melyre az ügyfélnek szüksége lehet, itt egy helyen megtalálható. Bejelentkezve a felhasználó egyből láthat egy áttekintést az összes igénybe vett, aktivált szolgáltatásáról: nyomon követheti számláit, kifizetéseit, vagy az összeget, amit már korábban befizetett. Egyszerűen lehet kezelni a smartkártyát (jelet frissíteni), áttekinteni a szolgáltatásokat és a műholdas berendezés információit, megváltoztatni az elérhetőségi adatokat, vagy akár kérdéseket feltenni az ügyfélszolgálatnak.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.