Saját, önálló vásárlási alkalmazást fejleszt az Instagram a The Verge információi szerint. A fotómegosztási szolgáltatásról híressé vált platform az e-kereskedelmi piacra való betörését gyorsítaná fel a megoldással.
A The Verge a terveket ismerő forrásaira hivatkozva azt írja, hogy az új alkalmazáson belül a felhasználók válogathatnak majd az általuk követett kereskedők kínálatából, és az appon keresztül azonnal meg is vehetik a kiválasztott árucikkeket. Az Instagram egyébként már most is kínál lehetőséget arra, hogy felhasználói az alkalmazásból egyszerűen eljuthassanak a kereskedők oldalára, ahol már vásárolhatnak.
Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy mikor indul majd az új alkalmazás és a The Verge írása szerint még az is előfordulhat, hogy végül ejtik az elképzelést. Az e-kereskedelmi piacon való komolyabb megjelenés egyébként logikus lépés lenne a cég részéről, hiszen több mint 25 millió vállalkozásnak van Instagram fiókja, és a felület regisztrált felhasználóinak 80 százaléka legalább egy céget követ az oldalon.