A Clue PR-t választotta kommunikációs partneréül a GLAMI online divatkereső platform. A megbízás magába foglalja a márka sajtóközpontjának létrehozását és üzemeltetését, a márkaismertség növelését, a marketingkommunikáció szakértői támogatását, valamint a PR kommunikációs aktivitások tervezését és megvalósítását.
A GLAMI online divatáru kereső platform nem értékesíti közvetlenül termékeket, hanem egy helyen gyűjti össze és hirdeti a divattal foglalkozó webáruházak ajánlatait, ezzel leegyszerűsítve a divattermékek kínálatának feltérképezését és vásárlását. A vásárlók a GLAMI.hu-n rákereshetnek a keresett termékre, és egy kattintással átmehetnek a kiválasztott online boltra, ahol befejezhetik a vásárlást. A GLAMI online felülete jelenleg 13000+ márka 1 millió+ termékéhez nyújt hozzáférést – csak Magyarországon, partnerei közt a legtöbb vezető webáruház megtalálható, mint például Ecipo, Bonprix, Answear, Reserved, Fashiondays, Fashionup, Spartoo, vagy az Orsay. 2018-ban a vállalat több mint 100 millió euró bevételt generált partnereinek, 2019-ben elnyerte a Deloitte Technology Fast 50 CE díjat, amellyel Közép-Európa leggyorsabban növekvő technológiai vállalatait tünteti ki. A GLAMI 2020-ban 17 országban van jelen, többek között Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Görögországban, Romániában, Törökországban és Oroszországban.
A Clue PR jelentős referenciával rendelkezik nemzetközi márkák hírnevének piacspecifikus felépítésében és gondozásában a közép- és kelet-európai régió eltérő piaci környezettel rendelkező országaiban, és több olyan vállalatnak ad tanácsot, amely szerepel az USA legnagyobb árbevételű vállalatainak listáján. Referenciáik között megtalálhatók az e-kereskedelem és a fintech piac olyan globális úttörői, mint a PayPal vagy az Ingenico Group.