A KRQ kommunikációs ügynökség támogatja a jövőben a Magyarországi HR-Network Egyesület marketing folyamatait.
A Magyarországi HR-Network Egyesület az egyik legnagyobb szakmai HR-közösség, több mint 130 tagja révén szinte minden termelői és szolgáltatói szektorban jelen van. Pinczés Balázs elnök és Bus Katalin alelnök irányításával az egyesület célja, hogy piacképes tudásmegosztással, szakmai fórumokkal, stratégiai ötletekkel és innovatív kutatásokkal segítse a humánerőforrásért felelős vezetőket szerte az országban.
„Nem csak a HR-folyamatok, de a marketing is alapvetően megváltozott a digitális technológiák és a mesterséges intelligencia térnyerésével. Másként kell toborozni, munkaerőt megtartani, munkáltatói márkát építeni és belső kommunikációt szervezni, mint néhány éve” – mondta Pinczés Balázs, a Magyarországi HR-Network egyesület elnöke. „A személyzeti stratégiáért felelős HR-szakembereknek új tudásra, még több párbeszédre és nemzetközi példákra van szüksége, ezért fordultunk kommunikációs specialistákhoz” – tette hozzá Bus Katalin, a Magyarországi HR-Network egyesület alelnöke.
A szakmai szervezet választása a KRQ kommunikációs ügynökségre esett, az eddigi referenciái alapján. A KRQ feladata lesz az egyesület közösségi média felületeinek kezelése, szakmai fórumok és más témák nyilvánosságszervezése, a webfejlesztés és a tartalomgyártás, illetve különféle továbbképzések szervezése a tagság részére.
„Komoly kihívás Magyarország legjobb HR-szakembereinek továbbfejlődését támogatni, és részesévé válni egy dinamikusan fejlődő közösségnek. Ilyen nyitott és konstruktív közeggel ritkán találkozni a magyar piacon, bízom benne, hogy nem csak az egyesület tagsága, de közvetve számos vállalat is profitál a közös tudásunkból” – tette hozzá Kufár Róbert, a KRQ alapító-ügyvezetője.
Az egyesület és az ügynökség idén februárban kezdte meg a munkát, és hosszú távon tervezik az együttműködést.