Az ügynökség a Horvát Turisztikai Hivatal (CNTB) megbízásán dolgozik.
Ismét a MediaCom budapesti irodája nyerte a CNTB médiatervezési és -vásárlási tenderét, így idén is az ügynökség dolgozik a magyarországi kommunikációs megbízáson.
A CNTB évente ír ki helyi tendert azokon az európai piacokon, amelyekről nagy számú turistát várnak Horvátországba. A Hivatal minden évben több partnert választ ki, a MediaCom három piacon dolgozik együtt a testülettel: Magyarország mellett Lengyelországban és Svájcban.
A CNTB éves kampányainak célja nem csupán az, hogy minél több potenciális látogatót érjenek el a fontos célpiacokon, hanem az is, hogy árnyalják a képet az ország turisztikai adottságairól.
Így a tengerparti üdülés mellett például a wellness lehetőségekre és a gasztroturizmusra is hangsúlyt fektetnek. További cél az elő- és utószezon támogatása.
A MediaCom magyar irodája nem először nyerte el a CNTB éves médiamegbízását, az együttműködés több éves múltra tekint vissza.