A PR-Agent Communications nyerte el az osztrák bútorgyártó cég, az ADA PR tenderét.
Modern dizájn, prémium minőség és a helyi gyártás együttesen alkotja az időtlenül szép klasszikusokat, amitől az ADA kimagaslik a bútorgyártásban. Az ADA több mint 60 éve a legmagasabb szintű életminőséget képviseli. A gyártási minőség, precíz munka, kreativitás, dizájn és technológia, valamint a legkiválóbb anyagokkal való munkavégzés teszi az ADA-t különlegessé.
Az ügynökség feladatai között szerepel az ADA teljes magyarországi 2022-es marketing és PR stratégiájának kiépítése, illetve az online értékesítés bevezetésében való szoros PR együttműködés. A klasszikus és digitális megoldások mellett a PR-Agent Communications csapata számos formabontó ötlettel és egyszerű, átlátható ügykezeléssel igyekszik támogatni az ADA célkitűzéseinek sikeres megvalósítását, a COVID-19 járvány miatt kialakult kiszámíthatatlan piaci helyzetben is.
Az ADA több magyarországi ügynökséggel tárgyalt; végül a PR-Agent Communications-t választotta a cég nemzetközi megközelítése és a márka iránti közvetlen szeretete miatt. Több esetben is bizonyították szakértelmüket, és az elkötelezett és szenvedélyes csapat teljes mértékben meggyőzte az ADA-t.
A PR-Agent Communications közel két évtizeddel ezelőtt klasszikus PR ügynökségként kezdte munkáját, amely mára már stratégiai fókuszú megközelítéssel, valamint a digitális PR és kommunikáció teljes eszköztárával segíti ügyfeleit, üzleti céljaik elérésében.
„Magyarország nagyon fontos piaca az ADA-nak, nem csak három fő gyártóhelyünknek ad otthont Körmenden, Nován és Zalaegerszegen, hanem jelentős potenciált rejt magában a főként a Magyarországon gyártott márka, az ADA trendline miatt. Munkaadóink a sikerünk kulcstényezői, az erős márka hozzásegít bennünket a régiók iránti elkötelezettség és bizalom kialakításához. Az ADA trendline márkánkkal úgy gondoljuk, hogy relevánsak vagyunk a magyar fogyasztók számára. Bízunk benne, hogy a PR-Agent Communications-szel közösen erős márkaismertséget építhetünk ki Magyarországon” - mondta el Wisiak Margot az ADA ausztriai marketing osztály vezetője.
“Az ADA nemzetközi márkastratégiája és annak értékei közel állnak hozzánk. Így teljes erőbedobással vetette bele magát a csapat a feladatokba, amikor a tenderfeladatokban a fenntartható és elkötelezett, a német nyelvű piacokon évtizedekre visszatekintő márka magyar piaci sajátosságainak megfelelő kreatív és digitális megoldásokat kellett létrehoznunk. Elsődleges célunk, hogy a stratégia megalkotásától, a megfelelő csatornák kiválasztásán keresztül, minőségi tartalomgyártással és folyamatos optimalizálással támogassuk az ADA márka piaci bevezetését” – foglalta össze Soós Eszter, a PR-Agent Communications ügyvezetője az eddig elért eredményeket.